My strange life

93 3 0
                                    

        Da...Pai...Numele meu e Jason, am 13 ani si locuiesc intr-un simplu oras din S.U.A., si aceasta e viata mea...Ce bine e sa fi in vacanta.Nicio grija, nicio tema pentru acasa numai leneveala si distractie.Inceputul verii e minunat, ai o adrenalina in tine si o senzatie de parca iti iei zborul e extraordinar dar banuiesc ca stiti si voi.Bine, eu locuiesc cu mama, tata si cei doi frati ai mei.Da...Stiu ce ganditi si cred ca gandim la fel.Am un frate mai mare care crede ca le stie pe toate.Se numeste Steven si are 17 ani.Steven e un rebel care canta la chitara, dar totusi el ii minte pe toti ca are o prietena dar de fapt nu are si nici nu cred ca va avea vreodata.Si din pacate mai am un frate, de data aceasta mai mic.se numeste Mike si are 9 ani.Ok, pana aici totul e normal.Ceea ce ma inspaimanta este ca mama nu vrea sa se opreasca din facut copii.Doamne cati copii vrei sa ai...Dar in fine, viata merge inainte, cu sau fara mai multi frati.Ok deci sa incepem...

      Niii, niii, niii, niii !!! Suna ceasul...Ora 09:00.Ce ?De ce suna ceasul asa de repede ?Doar e vacanta, nu ?Ma ridic repede din pat, ma duc la dulap, deschid repede usa acestuia pe care aveam un calendar cu vedete dintr-o revista, caut repede luna iunie unde era o poza cu One Direction si caut data de ieri, adica Duminica 18.06.2013.Apoi respir usurat vazand ca da intradevar e vacanta...Apoi, aud pasi pe scari, ma bag repede in pat, ma prefac ca dorm, crezand ca cel care vine m-a va lasa in pace:

-Jason, dormi ? Era mama.Eu nu am zis nimic, credeam ca va pleca.

Haide trezeste-te repede ca deja e noua.

-Dar mama e prima zi de vacanta nici acum nu ma lasi sa dorm !!!

-Nu, nu haide.Mancam in zece minute.Sa te speli, sa te imbraci sa jos la masa.Apoi trage draperia si soarele imi intra in ochi, iar eu orbit de stralucirea lui m-am bagat repede cu capul in perna

 -Am sosit.Ce mancam ?Apoi am ramas mirat.De ce sunt eu primul la masa ?Nici macar tata nu a venit.

-Lasa-i ca vin si ei imediat.Acum stai jos si mananca.

Ce mai era sa fac, m-am pus jos si m-am uitat la bolul cu cereale.Ceva nu era in regula.Cerealele mele erau inmuiate complet in lapte, eu sunt primul la masa, cainele doarme pe pres si ziarul nici nu a fost citit de tata.Ceva chiar mergea prost, si aveam de gand sa aflu.

The life of JasonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum