Hoofdstuk 14

70 8 2
                                    

'Ik moet gaan.' zegt Justin als de aftiteling van High-School Musical 3 begint. Hij staat op. (Ik merk nu pas dat ik al die tijd zowat tegen hem aan lag,maar dat terzijde)

'Ehhm, doei,' zegt Justin als het hem eindelijk is gelukt het gaatje voor zijn fietssleutel te vinden in het donker. Gewoon doei. Hij zit al half op zijn fiets.
'Wacht even!' Roep ik (het klonk veel dramatischer dan wat de bedoeling was). Ik loop naar hem toe. 'Bedankt dat je bent gekomen.'
'Ach, je moet als gentleman altijd klaarstaan voor dames met hormonen,' zegt Justin, 'al weet ik nog steeds niet wat het probleem was.'
Nou DJWIDNNWMDWOKI, waar ik sinds jaar en dag hopeloos verliefd op ben heet blijkbaar Zack en hij zoent met Maaike, denk ik. Maar ik zeg het niet.
'Oooh, ruzie met Maaike,' zeg ik maar.
Dan is mijn hoofd opeens heel dicht bij die van hem (ik weet niet of  ik dichter bij hem ben gaan staan of hij dichter bij mij) en dan zoenen we. (Whahahahaaa😏😂)

Na een paar minuten (of uren, weet ik veel) bewegen onze hoofden weer van elkaar af. 'Doei,' zeg ik. Ik kan niet stoppen met glimlachen.

Ik ben net weer binnen of mijn moeder komt thuis. 'Hallo schat, nog iets speciaals meegemaakt vandaag?'
'Neuh...' (ik ben er alleen maar achtergekomen dat de jongen waar ik verliefd op was zoent met mijn beste vriendin en dat ik eigenlijk helemaal niet verliefd op hem ben en dat Justin echt heel lief is en ik heb met hem films gekeken, pizza en chocola gegeten en gekust, waarna ik niet meer kon stoppen met glimlachen)

Het GEWELDIGE (en een heel klein beetje chaotische) Leven Van Mary van BerkelenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu