26.časť-My love is bigger,than you can imagine it!

222 18 0
                                    

,,O to sa ty už nestaraj."usmiala som sa na neho.No ten úsmev bol skôr taký na silu.Teraz akože čo ma bude nenávidieť?

,,Je to super.Nech vám to spolu dlho vydrží."povedala Dan a usmiala sa na nás.Úsmev som jej opätovala a poom sme sa už o tom viac nebavili.Sadli sme si do obývačky a všetci spolu sme pozerali film.Kedže pozajtra odchádzam nech som ešte s nimi.Ale asi by som mala najprv zavolať Carolin že to beriem.

,,Zlato hneď som tu idem si len zavolať."postavila som sa zo Zaynovho náručia a išla do kuchyne zavolať jej.

,,Prosím?"ozvalo sa z druhej strany telefónu.

,,Ahoj Carolin to som ja Lisa.Volám ti len že tú Canadu beriem."trochu sa mi to ťažko hovorilo kedže budem na dlho dobu preč od Zayna ale predsa to má niekoľko výhod.

,,Jee to je super teším sa.Čiže nedeľu odchádzame ja ti potom ešte približnejšie napíšem.Teraz už musím chystám sa ísť fotiť tak ahoj pekný deň ešte."

,,Dobre vďaka aj tebe pa."zložila som.Mobil som si dala do vačku a chystala sa odísť no niekto mi v tom zabránil.Ten niekto bol Harry.

,,Si teraz akože myslíš že keď odídeš na 2 týždne preč všetko vyriešiš?"stále sa ku mne približoval a ja som stále ustupovala

,,O čo sa snažíš Harry?Ja to nechápem.Nemôžeš nás nechť proste napokoji?Veď sme sa dohodli že budeme kamaráti a zrazu ty si prídeš do mojej izby a je to."odvrkla som.

,,Nebuď drzá lebo naše tajomstvo nezostane len tajomstvom."žmurkol na mňa a odišiel.Prišlo mi nevoľno.Kedže som bola už úplne pri stene tak som sa po nej len zošuchla.Začalo som rýchlejšie dýchať.Začínam sa ho báť.O čo sa snaží?Snáď nám to nechce so Zaynom prekaziť.Preboha!Dúfam že mu nepovie že som sa s ním vyspala.Keby to bolo aspoň pre niečo no ja som to spravila z vlastnej vôle.Nebola som ani opitá ani nič.

No dievča si v piči. Behalo mi po hlave.Stále som to nedokázala spracovať.

Sobota večer

Práve som dobalila môj posledný kufor.Z balením mi pomáhala Natalie.Od včera som sa s Harrym vôbc nerozprávala vždy keď sme sa stretli tak sme len okolo seba prešli nič viac.

,,Ďakuje si zlatíčko."objala som ju.

,,Pre teba všetko."povedala keď sme sa odtiahli.

,,Ach bože.V poslednej dobe na seba nemáme vôbec čas.Všimla si si?"sklopila som zrak.

,,Všimla.Buď stále niekde fotíš alebo si zo Zaynom.A ja som stále s Niallom.That´s weird."tiež trochu zosmutnela. ,,A potom keď dojdeš s Canady už budeme môcť byť spolu len týždeň lebo ja potom odchádzam na ten Hawai."

,,Neboj sa moja.Budem s tebou tak moc ako sa mi bude dať."znovu som ju objala.Ona sa len usmiala a pomohla mi zapnúť kufor. ,,Ostatné maličkosti dobalím už zajtra ráno.Pôjdem si umyť hlavu a potom budem zo Zaynom.Teda..ak ti o nevadí.."skrivila som pery.

,,Nie to je v pohode."usmiala sa. ,,Idem ja dole tiež."povedala a odišla.Ja som si vzala čisté spodné prádlo a išla som do kúpeľne.Zhodila som zo seba oblečenie a vliezla do sprchy.Najprv som nechala na seba tiecť horúce toky vody no potom som sa poriadne už iba umyla a vyšla zo sprchy.Vlasy som si zamotala do uteráku a svoje telo vysušila.Obliekla som si volne tričko a kratase a zišla som dole.

V obývačke sedeli Niall s Natalie,Zayn a Harry.Všetci pozerali telku.

,,Čo pozeráte?"pritulila som sa k Zaynovi.Videla som Harryho nenávisť v očiach no neriešila som to.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now