Gece Güneşim~~ 5.Bölüm

803 39 3
                                    

Gece Güneşim ~

5.Bölüm~

Elena aşağı indiğinde heryeri derin bir sessizlik kaplamış herkes ona doğru dönmüş ve bakmıştı…

elena o gün popüler olmuştu….

Damon yutkunarak merdivenden bir iki basamak yukarı çıktı…ve elena yanına gelince kolunu büküp ona uzattı…

Elena gülümsedi.. onu gördüğüne sevinmişti.. ve açıkcası insanların gözü önünde olmayı pek sevmezdi… ama damon’un yanında olduğunu bilmek onu rahatlatmıştı… gülümsedi.. bu anı hiçbir zaman unutmayacaktı.. zaten istesede unutamazdı…

Damon’a iyice sokuldu ve beraber basamakları inmeye başladılar…

Damon şaşkındı.. o kadar güzel olmuştuki!! Tıpkı prenseslere benziyor diye geçirdi içinden…

Yavaşça merdivenin sonuna geldiler.. elena şöyle bi etrafa baktı… gerçekten mükemmel olmuştu.. annesiyle babası eve gelince hemen onların boynuna sarılacaktı…

Elena gülümsedi… bu gerçekten en güzel doğum günü partisi olmalıydı… elena eline baktı.. damon elini tutuyordu… gülümsedi ve yukarıya… damonun yüzüne baktı..

Damon ona büyülenmiş gözlerle bakıyordu…sırf damon değildi .. bütün erkekler öyleydi…

Elena hemen utandı… yanakları pespembe olmuştu… gülümsedi ve utançtan öne eğilen yüzünü tektrar yukarı kaldırıp damona baktı hala ona bakıyordu.. elenanın nefesi kesilmeye başlamıştı…

http://www.youtube.com/watch?v=0wCuyZkMZTw Müziği Aç

Elena damon’un ondan hoşlandığına yüzde elli yani yarı yarıya bi civarda emindi.. ve bu gece ona çıkma teklifi etmesini bekliyordu…

Yavaşça müzik çalmaya başladı… annesiyle babası birde parti bitene kadar müzik çalması için bir dj tutmuştu…

Dj yavaş müzkler çalmaya başlamıştı…

Partinin teması tuvalet giysilerdi.. bütün kızlar çok şıktı.. ama damon’un gözünde elena kadar hiç biri güzel değildi..

Elena gülümsedi ve eliyle damonun yanağını okşadı..

Elena: damon.. damon?..damon??!? diye sonunda bağırdı..

Damon kendine gelebilmişti.. sıçradı..

Damon: hıhıh efendim??

Diyiverdi.. elena gülümsedi tekrar… ne kadarda şapşaldı… tatlı bi şapşal dedi içinden…

Elena: en sevdiğimiz şarkı çalıyor ve biz dans etmiyoruz dedi gülerken

Damonda güldü ve tabiiki diyerek elenayı birden kollarının arasına aldı…ve kendilerini dasın güzelliğine ve akışına bıraktılar…

Uzaktan onlar elenayı hiç sevmeyen rose izliyordu tabiiki.. damondan nefret ederdi ama şuandaki durumda ikisinin birbirinden hoşlandığını ve çıkmak üzere olduklarını anlamıştı…

Rosa elenayı hiç sevmezdi.. hatta nefret ederdi.. nedeni ise sürekli elenanın haksızlığa dayanamayıp ona karşı çıkıp dediklerini ve ona ukalalık yapmadığı içindi.. ve tabiiki rose okulun en popüler kızı olarak elenanın bu lider gibi olan tutumundan nefret edip onu ezmek istiyordu…ve tabiiki onun bu güzelliğine katlanamıyordu.. şuanda resmen bütün erkekler ona bakması lazımken ona! O ucubeye! Elenaya bakıyolardı.. rose buna katlanamadı ve ona yaklaşık 1 aydan beri platonik seven jake i devreye sokmaya karar verdi.. ne yapıp edip onu yenmeliydi!

Gece Güneşim~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin