Harry Potter Origins The Slytherin

1K 11 1
                                    

Karanlığın Doğuşu

O gece orman her zamankinden sessizdi.Dev örümcekler yuvalarından çıkmamış,devler inlerinde kalmış,kurt adamlar bile av kovalamıyor gibiydi.Tek ışık kaynağı dev ağaçların arasından süzülen ay ışığıydı.Karanlık orman adını hak edecek şekilde ıssızdı.Girmeye kimsenin cesaret edemediği adı korku hikayeleri ile anılan bir orman.

Karanlığın ortasında boyu uzun denilebilecek,ormanın karanlığına özenmiş simsiyah saçlarıyla bir kadın belirdi.Kadın bir şeyden kaçıyor gibiydi.Eli karnında arkasına bakarak koşuyordu ancak bitkin düşmüştü.Gücünün yettiği kadar koştu.Ama yalnız değildi.Kadın hamileliğinin son dönemlerinde bir anneydi.Ne kadar koştuğunun farkında bile değildi ama artık ayakları onu daha fazla taşımıyordu.Gözleri kararıp yere düşmeden önce en son gördüğü şey mum ışığı ile aydınlanan bir kulübe.Kalan son enerjisini  "Yardım edin" diye bağırmak için harcadı.Kadın daha fazla dayanamadı ve yere serildi.Ama son yardım çığlığı işe yaramıştı.Kulübeden  ellili yaşlarda bir adam çıktı ve yerde yatan kadının yanına koştu.Adamın adı Kanley idi.Kısa boylu hafif kilolu bir adamdı. Kanley kadını sırt üstü yatırmak için kolundan tutunca elindeki yarayı gördü.Yaranın nedeni ısırıktı.Bir yılan ısırığı.Kadın , karanlık ormana girmenin bedelini dev yılan tarafından ısırılmakla ödemişti .Kanley yarayı görünce bir uzman tarafından bakılması gerektiğini anladı.Olduğu yerden kulübeye dönerek -"Staven" diye bağırdı.On yaşlarında bir oğlan çocuğu babasının çağrısıyla yanına gitti."Koş hekimi çağır acil gelmesi gerektiğini söyle ona" dedi Kanley. Ve çocuk koşarak doktora haber vermeye gitti. Kanley genç kadını ayıltmaya çalışyordu ama bir  faydası yoktu bilinci çoktan kapanmıştı.Hekim oraya ulaştığında kadın ölmüştü.Ancak hekim bir mucizeye imza attı.Ölü kadından bebeği doğurtmayı başardı.Bir oğlan çocuğu.Gözleri annesinin gözleri gibiydi,yemyeşil.Bu Hogsmade gibi küçük bir kasaba için olaylı bir geceydi.Ölü kadının üstünü aradılar.Tek buldukları bir parşomen kağıdına yazılmış olan "Salazar Slytherin " yazısıydı.Bebeğe bu isim verildi,Salazar Slytherin....

Harry Potter Origins The SlytherinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin