Şi, potrivit tuturor puştilor de la liceul ei, chiar aşa era.
Jameson, un tip din clasa a douăsprezecea ai cărui părinţi
nu păreau să dea doi bani pe ce făcea el, organiza unele dintre cele mai nebuneşti petreceri din oraş.
Zece minute mai târziu, când Sara tot nu se vedea nicăieri, petrecerea era deja în toi. Păcat că ea nu avea chef să danseze. Se încruntă la sticla de bere pe care o ţinea în mână.
Cineva dădu peste ea şi berea i se vărsă pe piept şi se scurse în decolteul bluzei albe.
— La naiba!
— Oh, îmi cer scuze, spuse persoana în cauză.
Kylie ridică privirea şi se uită în ochii căprui şi blânzi ai lui John şi încercă să zâmbească. Fireşte că nu-i venea prea greu să-i zâmbească şi să se poarte frumos cu un tip drăguţ,
care întrebase de ea la şcoală. Dar nici nu putea să fie prea încântată, fiindcă John era prieten cu Trey.
— Nu face nimic, spuse ea.
— Îţi aduc altă bere, se oferi el şi o luă din loc, părând emoţionat.
— Chiar nu e nicio problemă, strigă Kylie după el, dar băiatul nu o auzi din cauza muzicii şi a murmurului de voci din încăpere.
Soneria se auzi din nou. Nişte puşti îşi schimbară poziţia şi Kylie reuşi să vadă uşa. Mai exact, îl văzu pe Trey intrând. Lângă el sau, mai degrabă, lipită de el păşea ţanţoş noua lui paţachină.
— Minunat!
Kylie se roti pe călcâie, dorindu-şi să se poată teleporta în Tahiti sau, şi mai bine, acasă mai ales dacă ar fi fost şi
tatăl ei acolo.Printr-o fereastră care dădea în spatele casei, Kylie o
observă pe Sara în curtea interioară şi o zbughi imediat spre
ea.
Sara o văzu. Probabil că văzuse panica pe faţa lui Kylie,
căci veni alergând în întâmpinarea ei.
— Ce s-a întâmplat:
— Trey şi paţachina lui sunt aici.
— Şi care-i problema? Arăţi trăsnet. Du-te şi flirtează
cu unul şi cu altul şi fă-l să-i pară rău. Kylie îşi dădu ochii
peste cap.
— Nu vreau să stau aici şi să-i văd pe Trey şi pe tipa aia
cum o chema-o, giugiulindu-se.
— Deja au început? întrebă Sara.
— Nu încă, dar dacă-i dai o bere lui Trey, nu se gândeşte
decât la cum să-i dea mai repede chiloţii jos unei fete. Am
fost şi eu în situaţia asta.
— Relaxează-te! Sara arătă spre masă. Gary a adus nişte
cocktailuri Margarita. Bea şi tu unul şi o să te simţi mai
bine.
Kylie îşi muşcă buza ca să nu ţipe că nu avea cum să se
simtă bine. Viaţa ei era de tot rahatul.— Hei, o înghionti Sara. Ştim amândouă că tot ce trebuie
să faci ca să-l determini pe Trey să se întoarcă la tine e să-l înşfaci şi să-l duci sus, la etaj. Încă e nebun după tine. M-a căutat azi înainte să plec de la şcoală şi m-a întrebat de tine.
— Ştiai că o să vină?
Senzaţia că fusese trădată o făcea să-şi piardă şi fărâma de echilibru mintal care îi mai rămăsese.
— Nu eram sigură. Dar calmează-te!
Să se calmeze? Kylie se uită la prietena ei cea mai bună
şi-şi dădu seama cât se schimbaseră în ultimele luni. Nu era doar firea petrecăreaţă a Sarei sau faptul că îşi pierduse virginitatea. OK, poate că erau şi lucrurile astea, dar părea
să fie mai mult de atât.
Cum ar fi bănuiala că Sara ardea de nerăbdare să o zorească să intre şi ea în rândul tipelor petrecăreţe care şi-au pierdut virginitatea. Dar ce putea să facă ea dacă berea i se părea că are gust de pipi de câine? Sau dacă ideea de a face sex nu o atrăgea deloc?
OK, asta era o minciună, de fapt sexul o atrăgea. Când se giugiulise cu Trey, Kylie fusese tentată, cu adevărat tentată să-i cedeze, dar îşi adusese aminte de ce vorbise cu Sara,cum că prima dată trebuie să fie ceva special.
Apoi îşi aminti cum Sara cedase "nevoilor" lui Brad care era dragostea vieţii ei şi totuşi, la două săptămâni după ce-i cedase, iubirea vieţii ei o părăsise. Deci ce era aşa de special?
De atunci, Sara se întâlnise cu alţi patru tipi şi se culcase cu doi dintre ei. Acum, Sara nu mai spunea că sexul e ceva special.
— Uite, ştiu că-ţi faci griji pentru părinţii tăi, spuse Sara.
Şi tocmai de-asta trebuie să te relaxezi şi să te distrezi. Sara
îşi dădu părul lung şi şaten după ureche. O să-ţi aduc o Margarita şi-ţi garantez că o să-ţi placă la nebunie.
Sara o zbughi spre masă, trecând prin mulţime. Kylie se luă şi ea după Sara, dar dădu cu ochii de Nea Soldatul, care arăta la fel de înfricoşător şi straniu ca întotdeauna, stând lângă grupul băutorilor de Margarita.
Kylie se întoarse brusc, pregătită să o ia la fugă, dar se lovi de pieptul unui tip şi, fir-ar să fie, de data asta sări şi
mai multă bere din sticlă şi i se vărsă exact între sâni.
— Mişto de tot! Ţâţele o să-mi miroasă acum a fabrică de bere.
— Visul oricărui tip, rosti vocea masculină răguşită. Îmi cer scuze.
Recunoscu vocea lui Trey înainte să-i vadă umerii laţi sau să-i simtă mirosul masculin, unic. Pregătindu-se pentru durerea pe care avea să o simtă când îl vedea, Kylie ridică privirea.
— Nu-i nimic. A făcut-o şi John înaintea ta.
Încerca să nu se holbeze la părul lui de un blond nisipiu,care îi cădea pe frunte, sau la ochii verzi, care păreau să o ademenească să se apropie şi mai mult de el, sau la gura care o ispitea să se aplece şi să-şi lipească buzele de ale lui.
— Deci e adevărat. Trey se încruntă.
— Ce să fie? întrebă ea.
— Că te-ai pus pe felie cu John.
Kylie cântări dacă să-l mintă. Gândul că asta avea să-l doară o atrăgea. O atrăgea atât de mult, încât îi amintea de
jocurile prosteşti pe care le jucaseră părinţii ei în ultima vreme. Nu, n-avea să se coboare la nivelul lor de "adulţi".
— Nu m-am pus pe felie cu nimeni, răspunse ea şi se întoarse să plece.
Trey o apucă de braţ. Atingerea lui, senzaţia pe care i-o dădea mâna lui caldă pe cotul ei, îi trimise săgeţi direct în inimă. Şi stând atât de aproape de el, mirosul lui curat, de bărbat, îi umplea nările. O, Doamne, era înnebunită după mirosul lui!
— Am auzit de bunica ta, spuse el. Şi Sara mi-a povestit că părinţii tăi divorţează. Nici nu ştii ce rău îmi pare, Kylie.
Plânsul îi stătea în gât. Kylie nu mai avea prea mult până să se lipească de pieptul lui cald şi să-l implore să o strângă în braţe.
CITEȘTI
Be A Werewolf
WerewolfÎncet, încet uit ceea ce am devenit o bestie a carei menire este numai sa distrugă și sa aducă suferință care se scurge precum sângele trecutului. Din ziua în care am vrut sa îmi curm viata, a apărut raza de luna, sufletul meu pereche, dorinta și un...