Zoë en nicolet liepen naar school. Ondertussen bij Zoë thuis waren de ouders aan het overleggen wanneer en hoe ze samen met Zoë naar Amerika konden verhuizen. Toen Zoë zei: ni......nicolet i....ik moet je ie....iets z....zee...zeggen. Wat is er aan de hand Zoë???!! Zei nicolet geschrokken. No...nou ik g.....ga naar Amerika ver. Zei Zoë tot ze werd onderbroken door nicolet. Ohh leuk Hoe lang ga je weg?? En Waneer?? Vroeg nicolet lief en leuk terwijl ze niet door had dat Zoë ging verhuizen. NICOLET!!!!! IK GA VERHUIZEN!!! Zei Zoë boos en verdrietig. Oohh. Zei nicolet geschrokken. Sorry ik heb er gewoon geen zin in. Zei Zoë heel verdrietig. 3 weken later in amerika. het was een regenachtige dag in Amerika ik (zoë) voelde me niet goed ik dacht bij mezelf 'eerste schooldag jeejj heb er zin in nou dus niet' het was een donkere dag er liepen tot nu toe nog geen mensen op straat alleen ik , en die zwerf katten die bij de vuilnisbakken rond liepen.
Toen dacht ik dat er iemand stond maar dat was gewoon een oude paspop van de kleding winkel om de hoek. Toen kwam ik bij school aan en het was daar zo rustig dat ik even op het rooster gong kijken, en wat bleek ik moest pas om 12.00 beginnen. Ik voelde me rot. Toen liep ik dus weer naar huis want het hat geen nut om hier te blijven tot 12.00.
JE LEEST
bestfreinds
Adventuredit verhaal gaan over de twee beste vriendinnen zoë en nicolet. zoë verhuisde naar Amerika en verliet nicolet, dus nicolet zet actie in en gaat naar haar opzoek