"Daddy, wil je me naar school brengen?" Vraag ik aan Andy. Hij zit achter zijn pc iets te doen.
"Tuurlijk kiddo." zegt hij. Andy is eigenlijk mijn peetvader. Hij was een goede vriend van mijn vader. Toen mijn vader en moeder zijn overleden ging ik bij hem wonen. Het is nu al zes jaar geleden. In het begin noemde Ik hem Andy maar na een half jaar ging ik hem Daddy noemen.
"Hoe heb je geslapen?" Vraagt Andy.
"Wel goed maar ik kon tot 12 uur niet slapen." zeg ik.
"Zat je weer op je tablet?" Vraagt hij.
"Nee." lieg ik.
"Niet liegen." zegt hij "wat zat je op je tablet te doen?"
"Fanfictie's lezen." zeg ik.
"Waar gingen ze over?" Vraagt Andy.
"Het waren Andley fanfictie's" zeg ik.
"Die dingen zijn niet waar. Wie heeft dat eigenlijk bedacht?"
"De zelfde die Kandy hebben bedacht."
"Wat is dat nou weer."
"Kellin en jij." zeg ik.
"Ugh." zegt hij. Ik begin met eten.
"Daddy, we moeten gaan. Anders kom ik te laat." zeg ik.
***
"Veel plezier op school en weg dromen over Justin Bieber." zegt Andy. Ze weten ik belieber ben en plagen me er ook mee. Maar voor mijn verjaardag 3 maanden geleden heb ik kaartjes gekregen. Het zijn er 6 maar ze hebben het er zelf van gemaakt dat ze me gingen. Met ze bedoel ik Andy, Ashley, CC, Jake en Jinxx. Maar zie je wel 5 van die gasten staan op dat concert.
"Zal ik niet doen." zeg ik en sla de deur dicht. Hij rijdt weg. Ik draai me om en loop de school in. Ik ben niet echt de populairste persoon maar ik wordt ook niet gepest. Het gaat zijn ding op school. Ik volg al mijn lessen, doe het meeste van mijn huiswerk en probeer goede cijfers te halen. Ik loop de klas in. Het is tekenen, meestal is dit wel leuk maar ik kan de leraar niet uitstaan.
"Jongens, het JB concert is volgende week maar wie gaat er allemaal heen." vraagt Brayn, hij is gay (A/N Jongens toen ik dit verhaal schreef dacht ik aan Bryan Stars maar toen ik dit schreef wist ik nog niet dat hij gay was, please don't blame me en check zijn kanaal hij is echt een kei gave youtuber. Toen ik dit schreef had ik van hem een fictioneel personage gemaakt dus please don't blame me), hij is gek op JB en haat mij maar wat kan je er tegen doen. Ik steek rustig mijn hand op. Hij kijkt me kant op.
"Ja tuurlijk, mevrouwtje ik krijg elke maand een nieuw Iphone gaat er naar toe. Met wie ga je er naar toe? Met die emo die je je vader noemt." Zegt hij.
"Nou hij ziet er beter uit dan jij." kaats ik terug.
"Wat met die screamo muziek van hem?" Vraagt hij.
"Dat kattengejank dat jij uitkraamt is ook niet om aan te horen."
"Die band van hem mag de tering krijgen."
" En gast, ik krijg niet eens elke maand een nieuwe Iphone. Dus waar praat je over."
"Je best een verwend rijkeluiskindje, die niks kan zonder haar vader. Je hebt het altijd over hem. Vlikker toch naar de hell, satanist dat je bent." zegt hij. Ik ben ondertussen in tranen.
"Ga maar huilen emotje."
"Ik heb te minste mensen die om me geven, jij niet want NIEMAND mag jouw" zeg ik.
"O nu ga je het krijgen." zegt hij. Bryan staat op en loopt naar me toe. Hij trekt me aan mijn haren naar de grond en geeft een trap in mijn ribben. Ik sta met veel moeite op en geef hem een bitchclap. Nu pas komt de leraar in actie.
"Jullie twee meekomen." zegt ze. Brengt ons naar de coördinator, die toevallig ook mijn mentor is. Ze klopt aan en we lopen naar binnen.
"Waar kan ik jullie mee helpen?" Vraagt hij.
"Nou deze twee leerlingen hebben gevochten in mijn les." zegt ze.
"Oké zet ze laat neer en ga maar terug naar je klas." zegt hij en de lerares loopt weg. Van mijn mentor moesten we alles uitleggen. Hij besloot dat we vandaag niet meer de les in mochten en dat onze ouders worden gebeld. Ik ga op een stoel zitten buiten de kantoor en wacht tot Andy er is.
Andy komt er aanlopen en hij kijkt niet al te blij. Hij knielt bij me neer neer maar omdat hij anderhalf kop groter is dan ik ben is er niet lengte verschil.
"Honey, ik heb gehoord wat je hebt gedaan en we gaan straks over de consequenties praten met je mentor." zegt hij en dan gaat hij weer recht op staan.
"Maar Daddy hij schold jouw uit en mij ook dus ik kwam gewoon voor mezelf op." zeg ik. We worden in het kantoortje geroepen. We gaan zitten.
"De reden waarom u hier bent is omdat ze is gaan vechten vanochtend" zegt mijn mentor "heb je hier iets aan toe te voegen."
"Ja, ik vind dat ik voor mezelf op ben gekomen. Bryan heeft mij, mijn vader en zijn band uitgescholden voor onder meer emo, rijkeluiskindje, satanist en dat we de tering konden krijgen. Ik ben er tegen in gegaan. Toen hij me aan mijn haar naar beneden trok en me in mijn ribben schopte heb ik hem een klap verkocht." zeg ik.
"Het gedrag van Bryan kan ook niet maar dat van jouw ook niet."
"Wat moest ik dan doen, over me heen laten lopen."
"Nee maar hem slaan is ook geen goede uitweg." zegt hij en ik zucht.
"Hiervoor krijg je straf." zegt hij.
"Dat hoeft niet, ik straf haar zelf wel." zegt Andy. Wat is hij van plan.
"Is goed, ik vertrouw haar aan u toe en ik hoop dat ze is bijgedraaid na het weekend." zegt mijn mentor. We staan op en ze schudden elkaar de hand. We lopen de school uit.
"Honey, hier krijg je wel straf voor." zegt Andy voor weer de auto instappen en wegrijden naar huis, tenniste dat denk ik.