part 13: 3η μερα γυρισματων

39 8 3
                                    

Ηρθε το πρωι και σημερα ηταν η 3η μερα γυρισματων. Θα γυρνουσαμε αυτη τη σκηνη εξω και θα γινοταν απογευμα...κατω απο τη βροχη. Σημερα ηταν η μερα που θα τραβαγαμε τη σκηνη του φιλιου. Που ο Υοοngi θα φιλουσε εμενα. Παρολο που ηξερα οτι ηταν απλα ενα φιλι και δε θα σημαινε απολυτως τιποτα ειχα τοσο πολυ αγχος που με ποναγε το στομαχι μου και δεν ηθελα να σηκωθω.

Υοοngis pov

Αυτη η μερα ηρθε. Η μερα που επιτελους θα τη φιλησω κανονικα εφτασε. Απο τοτε που την πρωτογνωρισα αρχισε να μου αρεσει αλλα ντρεπομουν να της το πω ομως τωρα οπως εχουν ερθει τα πραγματα δε μπορουσα να ειχα καλυτερη ευκαιρια να της το δειξω.

Υοοngis pov end

My pov

Τα κοριτσια ηταν ολες κατω και τις ακουγα οποτε αποφασισα να παω μαζι τους.
V: Καλημερα.
S: Today is the big day!!
Ε: Πως νιωθεις; Εισαι ετοιμη για σημερα;
Εγ: Δε δε ξερω καθολου γιατι σημερα ειναι η μερα που θα φιληθω με καποιον για ενα γυρισμα με τη διαφορα αυτος ο καποιος...
Μ: Ειναι αυτος που σου αρεσει.
Εγ: Ακριβως οποτε δε ξερω αμα ειμαι εντελως ετοιμη.
V: Ελα μην ανησυχεις ολα θα πανε καλα, θα το δεις!
Ε: Ναι να εισαι ψυχραιμη και ολα θα ειναι ενταξει!
Εν: Εχεις σκεφτει τι θα βαλεις;
Εγ: Εχω σκεφτει ενα μαυρο κοντο φορεμα.
Εν: Οχι, λαθος απαντηση! Ενα μαυρο ΜΑΚΡΥ φορεμα.
Ε: Μαλλια;
Εγ: Κοτσο;
Εν: Ουτε...Μπουκλες θα τα κανεις!
V: Μακιγιαζ;
Εν: Εννοειται πως θα της το κανω εγω!
S: Ωραια οποτε θα εισαι ετοιμη για το βραδυ.
Ε: Ελατε ομως παμε για ψωνια και μετα για κανενα καφε να ξεχαστουμε λιγο.
Μ: Ναι παμε! Ξερω ενα τελειο που ανοιξε προσφατα.
Στην αρχη δεν ηθελα να παω αλλα μετα απο πολλα παρακαλια πηγα και ντυθηκα. Φορεσα αυτο👇

Ισιωσα τα μαλλια μου και κατεβηκα πρωτη να περιμενω τα κοριτσια στην εισοδο

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ισιωσα τα μαλλια μου και κατεβηκα πρωτη να περιμενω τα κοριτσια στην εισοδο. Εκεινη τη στιγμη περασε απο διπλα μου ο Υοοngi και μου ψιθυρισε "επιτελους αυτη η μερα ηρθε". Εγω ειχα μεινει καγκελο και ειχα ανατριχιασει ολοκληρη ενω σκεφτομουν τι εννοουσε οταν ελεγε επιτελους. Ηρθαν τα κοριτσια και πηγαμε πρωτα να ψωνισουμε. Αφου ειχαμε ψωνισει συναντησαμε τη Hara με το Hoseok να ειναι χερι χερι και μας ανακοινωσαν οτι ηταν μαζι. Τους χαιρετησαμε και πηγαμε να κατσουμε για καφε. Ηταν ενα πολυ ωραιο μαγαζι με μεγαλο χωρο. Οταν καθισαμε η Sia αντικρισε απεναντι της καποιον...
S: Ιιιιι θα τον σκοτωσω!!!
Εγ: Τι;! Ποιον θα σκοτωσεις;
S: Θα σκοτωσω και αυτον και το τσουλακι που καθεται διπλα του που τον φιλαει και του τριβεται.
Εν: Μα καλα ποιον θα σκοτωσεις θα μας πεις επιτελους!!!;
Μας εκανε νοημα να γυρισουμε και ειδαμε τον Joo Wan να ειναι με μια αλλη κοπελα να φιλιουνται.
V: Ηρεμησε Sia μηπως παρεξηγησες!
S: Αυτο δηλαδη που τον φιλαει ειναι παρεξηγηση θες να μου πεις!!! Τωρα περιμενε να δεις τι εχει να γινει!
Σηκωνεται και παει στο τραπεζι που καθοταν ο Joo Wan.
J(oo)W(an): Μωρο μου τι κανεις εδω!;
S: Μωρο σου!!; Μηπως εννοεις την κοπελιτσα απο διπλα;
JW: Sia περιμενε να σου εξηγησω εχεις παρεξηγησει.
S: Τι εχω παρεξηγησει; Οτι καθεσαι και σου κωλοτριβεται αυτη η βρωμα!;
JW: Μη μιλας καταρχην ετσι για την Hyuna.
S: Α ωστε στη θιξαμε κιολας! Εμενα μη μου ξαναμιλησεις, δε θελω να ξερω οτι υπαρχεις. Με αλλα λογια ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ!
Του εριξε το νερο πανω του και του εριξε μια σφαλιαρα που ακουστηκε στο μαγαζι και πηρε τη Hyuna απο τα μαλλια και την εβγαλε εξω απο το μαγαζι και αρχισε να τη χτυπαει μεχρι που γυρισε μεσα. Δε τολμουσε να της μιλησει κανενας γιατι φαινοταν πολυ νευριασμενη και δε θελαμε να τη πληρωσουμε και εμεις. Μεχρι που εσπασα τη σιωπη.
Εγ: Sia εισαι καλα;
S: Οχι δεν ειμαι καλα!
Μ: Ποια ηταν αυτη;
S: Η Hyuna(ειπε με ειρωνικο υφος)
Εν: Και τι ρολο βαραει;
S: Τωρινη κοπελα του μαλακα! Να σας πω μηπως να πηγαιναμε σπιτι δεν εχω καθολου ορεξη!
V: Ναι καλυτερα να παμε να ξεκουραστουμε κιολας.
Αφου πληρωσαμε σηκωθηκαμε σε ολο το δρομο η Sia δεν ελεγε κουβεντα μεχρι που φτασαμε σπιτι. Ανεβηκαμε πανω ειχε ερθει και η Vana μαζι μας και κατσαμε να φαμε.
Εγ: Εχω μια απορια.
V: Πεστη...
Εγ: Οταν ετοιμαστικαμε και φυγαμε περασε απο διπλα μου ο Υοοngi και μου ειπε οτι αυτη η μερα επιτελους ειχε ερθει. Τι εννοουσε ομως με αυτο;
S: Οτι αλλη μια μερα γυρισματος ειχε ερθει ισως;
Εγ: Ναι αλλα τι εννοουσε με το επιτελους;
V: Ρε μηπως του αρεσεις;
Ε: Εχει δικιο μηπως του αρεσεις και θα γελαμε!;
Εγ: Εγω; Να αρεσω στον Υοοngi ρε δε πατε καλα! Αποκλειεται αυτος ειναι ενα k-pop idol ενω εγω μια ποδοσφαιριστρια.
V: Ααα δε ξερω ποτε μη λες ποτε!
Ολο αυτο με εβαλε σε σκεψεις και σε μονολογους πολλους μονολογους. Πηγαμε στα δωματια μας και ξεκουραστηκαμε μεχρι που ειχε ερθει κοντα η ωρα των γυρισματων. Πηγα στο μπανιο, εκανα ενα ντους, επλυνα τα δοντια μου το προσωπο μου και το φορεμα μου👇

Big DreamМесто, где живут истории. Откройте их для себя