ben diyorum ki buraya başımdan geçenleri yazsam ve wattpadin konusunu biraz değiştirsem.Ne biliyim bi hikayeden çok gerçekten benim yaşadığım şeylere karşı yapılacak yorumlara ihtiyacım var. Kendime güvenmemem bu ihtiyacımı hep erteledi ve bence bu çokta güzel birşey olur. Ve mesela yazım hatalarını önemsemeyip , duygularımı ön planda tutsam çok güzel olmaz mı ? Evet belki buranın tarzı çok daha başka ama bence yapıcağım şey çok güzel olur.Okuyan herkes durumum hakkında yorum yapar ve burda olan insanlar bana destek olur.Belki sosyal ağlarda tanışabiliriz.Birbirimize güzin ablalık yaparız felan ne biliyim bu devirde insan kimseye bişey anlatamaz oldu anlatsada sahte duygularla yaşanan şeylere yapılan yorumlar insanın canını daha çok sıkıyor.
Ben zaten öyle bişeyi uzun süre sürdürebilicek kadar sabırlı değilim fakat gerçekten içinizden samimi bir kaç kişi çıkıp hiçbir neden olmadan insanlık adına sorunlarıma yardımcı olursa o zaman ömür boyu bile belki bu sürebilir.Herşeyi içimde yaşayan türümün tek ördeği olduğum için , her insan gözümde özeldir.Hep sosyal medyada birbirlerini tanımdan konuşup dertleşen insanlara imrenmişimdir.Bu yüzden burda duygularımı çok paylaşmak ve yanlız olmadığımı artık anlamak istiyorum.
Bilmiyorum , neden böyle bi hayatım var ya da neden buraya yazmak istediğimi sadece belki düşüncelerim başka insanları aydınlatır.Gerçekten başlıycağım bu işten cana yakınlık ve samimiyeti görmek çok istiyorum.
Ki bence gerçekten iyi başlangıç yapabilirim burda diye düşünüyorum.Tabi bana yardım ederseniz. :))) olumlu yanıtlarınız aldıktan sonra yazmaya başlıycam ve inanın çok ekşınlı bi hayatım var.
-Sevgilerle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜK
Teen FictionBaşlangıcı çokta iyi olmayan , konusu çok farklı olan hikaye tarzında bişey. Tam olarak ne olduğunu yazarıda bilmiyor ama hoş görüsü yüksek ve yardım sever insanların dikkatini çekebilicek hikayemsi yazı demek en iyisi.Herkesin desteğine ihtiyacım...