Thuis

75 1 0
                                    

Harry zat in de trein.hij voelde een golf van opwinding. Hij wist niet wat hem te wachten stond, maar alles kon beter zijn dan wat hij achter liet.
De deur van de coupé gleed open en een roodharige jongen kwam binnen.
zit hier iemand?
Vroeg hij en hij wees naar de bank tegenover Harry. Verder is alles vol. Harry schudde zijn hoofd en de jongen ging zitten.hij zwiep stiekem een blik op Harry, maar keek toen weer naar buiten en deed alsof hij  helemaal niet nieuwschirig hé Tim.
Een tweeling met het zelfde rode haar als de jongen kwam binnen. Tom heet hij.hij heeft een reuzen uil bij zich hij maakt iedereen ermee bang iedereen schreeuwde terwijl Tom gewoon aan het knuffelen was met de uil. Maar toen zij Harry, STOP HIERMEE!! Iedereen schrok ervan. En toen legde  Harry uit waarom hij schreeuwde.
Harry zij ,mijn vader komt zo thuis en als hij iedereen in chaos ziet dan stuurt hij iedereen weg en dan hebben we een probleem.
He asked, pointing to the sofa across from Harry. Everything else is full. Harry shook his head and the boy went zitten.hij sweep sneak a glance at Harry, but then looked back out and pretended not nieuwschirig Hey Tim.
Twins with the same red hair as the boy came in. Tom called hij.hij a giant owl with him, he makes everybody scared everyone shouted it while Tom just hugging was the owl. But when she, Harry, HEREBY STOP !! Everyone was shocked. And when Harry explained why he cried.
En hij hoorde de koningin praten. Harry wou zich zelf voorstellen hij loopte de trap op en zijn vader zag hem en hij knikte nee. Dus Harry loopse weer naar zijn kamer. Hij plofte neer op zijn bed. Hij hoorde toen geklop op zijn raam hij zag een soort elf een hij schrok zo erg dat hij ging flauwvallen. Toen probeerde de elf de raam open te krijgen en het lukte hem hij ging slapen naast Harry. Totdat Harry wakker werd. Harry werd uiteindelijk wakker en hij maakte de elf ook wakker. Harry zij tegen de elf, wat doe jij hier op een bange toon. De elf zij kijk ik kan toveren en toen tevreden hij zijn vaas omhoog.
De elf zij ik kan je helpen om je weg te krijgen. Harry zij oké maar de elf wou eerst wraak nemen op de vader van Harry. Hij liep heel stiekem naar zijn vader en zag een Harry zijn vader voor een grote roze taart voor zijn neus de elfje kreeg daarna een idee. Hij maakte zichzelf onzichtbaar hij duwde zijn hoofd naar de groten roze taart.
Het elfje ging terug naar Harry en zij kijk eens naar jouw raam en Harry keek ernaar.
Hij zag een vliegende auto de elfje hoorde de voetstappen van de vader van Harry de auto stopt klaar zodat Harry erin kon gaan zijn vader kwam binnen en zag dat Harry half uit het raam stond en zijn vader probeerde zijn uil nog te pakken maar het lukte niet Harry Potter was toch sterker en de vader van Harry zij heel boos HARRY POTERRRRRRRR!b!!!!
  

Tot bij de volgende deel ik en ik wens jullie veel leesplezier

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Harry potterWhere stories live. Discover now