27.rész

165 13 0
                                    

A fodrásznál végezve mentünk Virginai-val és James-el Starbucks-ozni.

Virginia a fodrászom,James pedig az unokatesóm aki eljött velem a hajam megcsináltatni és mivel én voltam nála az utolsó velem tartott ő is.

Italainkat szürcsölgetve beszélgetünk mikor kinyílik az ajtó és Andy lép be rajta egy szőkeséggel az oldalán.

-Forduljatok el!-rejtettem arcom hajam mögé.Ahogy elsétáltak mellettünk kiegyenesedtem.Vi az arcomba nyomta a telefonom,megnéztem és lefényképezett.Mivel tetszett a kép így kiraktam a közösségi oldalaimra.

Alig raktam ki a instagram-ra már pittyegett Vi telefonja a zsebében és Andy telefonja nem messze tőlünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alig raktam ki a instagram-ra már pittyegett Vi telefonja a zsebében és Andy telefonja nem messze tőlünk.Láttam ahogy előveszi a telefonját,megnézi és álla a padlót súrolja.

Felém nézett mire mosolyogva integettem neki.Ide sétált a szőkével.

-Sziasztok!-köszönt.-Chat a hajad nagyon....-látszott rajta,hogy mindjárt mondja a magáét.-Szép!-préselte össze ajkait.-Gyerekek hol vannak?

-Stel Zoe-nál,Dave Ray-nél,a pici pedig itt!-szívtam fel egy korty jeges kávét.-Te ki vagy?-néztem Andy mellé.

-Alice vagyok,már beszéltünk!-nyújtotta kezét és sima hanglejtéssel beszélt.

-Igen emlékszem!-álltam fel és fogtam vele kezet.-Ők itt Virginia a fodrászom és James az unokabátyám.-mutattam be őket.

-Örülök,Andy én megyek már úgyis megbeszéltük amiket szerettél volna és ahogy látom itt van értem a taxi!Sziasztok!-sietett ki,Andy leült mellém.

-Miért nincsenek veled a gyerekek?-símogatta kezem.

-Mert nem viszem el őket a terheléses cukorvizsgálatra,na meg nem tudtak volna három órát a fodrásznál ülni velem!Milyen munkát végzett Vi?

-Nagyon szép,már mondtam,bár ez egy kicsit extrém nem?-nézett rám miközben beleivott a poharamba.

-Szerintem nem,mikor Stel-ékkel voltam terhes akkor neon zöld volt a hajam!-vigyorogtam Vi-re aki csak szelíden vissza mosolygott.-Mit beszéltetek meg Alice-val?-fúrta oldalam a kíváncsiság.

-Az egyik rádióban jelentjük be Juliettel,hogy már régen nem vagyunk együtt és erre te is jössz!-túrt bele színes hajamba.

-És a másik dolog?-pislogtam rá.

-Aaaaaaaz....őőőőő....titok!-hebegte zavartan.Összeráncolt szemöldökkel néztem rá,ez nem stimmel.

-Ahha,most vagy hiszek neked ,vagy nem és inkább nem mert van pár olyan dolgod amit lehet,hogy megbántál de nekem még a szí...-félbe szakított egy nagyon magas hang.

-Andyyyyyyy!-kiáltotta valaki majd ide tipegett.-Miééééért nem kerestél már vaaaaaaaagy fél éveeeeeee?-szomorkodott (ebből kiderülve) Naomi.

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora