5 rész. Nem akarlak elvesziteni

2.3K 101 2
                                    

Jungkook közelsége meg nyugtató volt számomra. Habár három napja hogy ismerem vagy több nem tudom de ahogy megölel már attól borsózik a hátam .Reggel egy nyöszorgésre ébredtem. Jungkook szépen szuszogot mellettem rá néztem az órára 7:45 és nyolcra bent kell legyünk a suliban.Nem volt más választásom így fel kellett keltsem.
-Jungkook ébredj .szóltam miközben a vállára adtam egy kicsi puszit.
-Ne még öt percet. mondta nyöszörögve.
-El fogunk késni.
-Mi mennyi az idő? pattant ki az ágyból amin csak nevetem.
- 7:50. Szóltam közben ő a mosdóba siettet.
-Öltözz fel és lent várj meg az ajtónál .

Fel öltöztem majd le siettem nappaliba ahol egy nővel találkoztam. Ki nézett egy olyan 45 évesnek .Az ajtóhoz vettem az irányt mikor egy hang szólalt meg.
-Jungkook ágyasa vagy ?fordultam hátra és a nő szólalt meg. Mi az ágyasa nem mit képzel ez magáról.
-Nem nem vagyok az miből gondolja?
-Csak úgy de nem akarlak többet itt meg látni.
-Mi ki ma- nem fejeztem be a mondatom mivel félbe lettem vágva Jungkook miatt.
-Anya ő a barátnőm Rebekka te is tudod jól nem vagyok az a fiú aki csak arra használja ki a lányokat.
-Igen akkor Jisso mi volt még a kezét is majd nem meg kérted.
-Jisso aza a múlt anya .De mi megyünk mert el késünk.
-Jól van és bocsánatot kérek Rebekka.
-Semmi baj .
A fejemben egy valamin járt mikor ki jöttünk a házából. Ki az a Jisso miért akarta még kérni a kezét?
-Kicsim minden rendben van ?
-Igen de lehet egy kérdésem?
-Persze mond csak.?
-Ki az a Jisso? igazat megvalva féltem a valaszától.
-Nos hát ömm Jisso ő az exbarátnőm. Az nap mikor autó baleset ért minket szakítottam vele.
-Autó baleset?
-Igen az anyám nem élte túl így rá egy évre apám össze házasodott ezzel a nővel és a Lisa a mostoha testvérem. Akit imádok.
-Sajnálom.
-Nem kell de viszont most jóra gondoljunk.
A suliba értünk be mentünk az osztályba és Jiminhez mentünk aki egy lányt karolt át. Éreztem hogy mindenki engem néz és tudtam jól hogy nem fogom megúszni hogy ne én legyek a téma meg a matek tanáros sztori. Le ültünk egymás mellé és a fejem a vállára helyeztem mikor meg hallottam egy hangot.
-Rebekka milyen volt a matek tanárral le feküdni. szólalt meg a Jimin mellett lévő csaj.
-Jennie mondtam ne kérdezd meg tőle nem feküdt le a tanárral .Ja és ő mostantól a banda tagja mivel Jungkookkal van.szólt rá Jimin a csajra.
-Bocsánat egyébként én Jennie vagyok.
-Semmi baj én Rebekka vagyok örülök .
Vissza fordultam majd az igazgató jött be és be muttta az új matematika tanárnőt hála az az égnek hogy nem férfi. Rá helyeztem Jungkook vállára a fejem majd ő erre egy apró kis puszit adott a homlokomra szinte egy meg konnyebülést éreztem hogy el ment a pedofil matek tanárom. Miután az igazgató el ment és a tanárnő egyből kedvesen hozzám szólt.
-Kisasszony ha meg kerhetlek le vennéd a fejed a barátod válláról nem bántani szeretnélek csak nem szép dolog.
-Oh rendben elnézést tanárnő .
Tök szimpi a tanárnő. Jól tanít ja és egész órán Jungkook a lábamat simogatta miközben írt. Néha egy halk sohajtozás hagyta el a szám.
-Mi van Törpilla tetszik? tettefel a kérdést egy ölelégült mosollyal az arcán.
- Jungkook kérlek fejezd be.
-Jól van abba hagyom ha szünetben fel jössz velem a tetőre.
-Oké fel megyek.
Közben apa írt egy üzenetet.
Kicsim boldog18-dik születésnapot .
Ma este vár egy nagy meglepetés örülni fogol neki.
És igen el felejtettem hogy ma van a szülinapom de jó. Ahogy kicsengettek Jungkook egyből megragadta a kezem és fél vitt a te tetőre. Magához fordított és egy puszit kaptam.
-Adnom kell valamit .Hiszen születés napod van.majd elő vett egy dobozt benne egy gyönyörű szép nyakláccal. Egy pici apró szív amibe bele volt vésve a nevünk kezdő betűje. majd fel tette.
-Ez gyönyörű köszönöm.
-Szívesen hercegnőm.
Vissza mentünk az osztályba még volt három órám majd végre haza mentem otthon mindenki csinált valamit én felmentem a szobámba és eszembe jutott hogy mit történt Jungkook anyukájával .Olyan este 8 óra lehet mikor anya fel jött a szobámba és le hívott a nappaliba. Mire le értem a szüleim és a barátaim vagyis inkább Jungkook barátai és nekik a barátnői ami csak három nak volt rajtunk kívül.
-Boldog szülinapot Rebekka. mondták kórusban majd anya egy borítékot nyújtott át. Bele néztem és egy ultrahang amin egy kis baba volt.
-Anya csak nem lesz egy testvérem?
-De kicsim egy fiú .
-Hányadik hónapban vagy? tettem fel a kérdést.
- Ötödik hónapba.
-De jó .örültem neki hiszen majd lesz kivel el legyek.
-De vigyázz anyádra . szólt apa majd el mosolyodtam.
-Rendben de mi lesz a neve?
-Luhan .mondták egyszerre anyáék.
Egy részt boldog voltam de tudtam hogy ez meg változtat mindent bele se mertem gondolni hogy mi lesz a rossz dolog mert ugyanis mikor el mondták a nevét egyből egymáshoz fordultak és azt hallottam :"Mond el neki " Szóval van még valami amiről tudnom kellene. És igen volt.
-Beki holnap indulunk vissza Magyarországra nincs kifogás 2 hétről van szó.
-Mi apa nem most mikor barátokat talatam és egy fiút aki nélkül nem tudnák élni el hurcolsz megint a világ másik végére.
-Kislányom nem akarlak elszakítani Jungkooktól tudom hogy szereted ezért csak kéthétre megyünk.
-Rendben apa.
Bele se mertem gondolni hogy most mit érezhet Jungkook ra pillantottam és mérges szemekkel nézett rám mint aki meg akart ölni. Meg fogtam a kezét és be vittem a szobámba .Beszélnem kell vele és féltem most tőle.
-Mi van Rebekka mi a francnak hoztál ide fel hmmm?
-Beszélni szeretnék veled . válaszoltam remegve.
-Miről hogy itt hagyol el mész vissza ahonnan jöttél fel fogod hogy én mit érzek ?
-Jungkookie csak két hét semmi több vissza jövök .
-Nem érdekelsz menj nyugodtan vissza de látni fogod hogy már nem te leszel az a lány akit szeretek. vágta hozzám a szavakat amik által sírni kezttem. Erre ki ment majd anyit hallottam hogy "Srácok menjünk "
Összetörtem az ajtóhoz döltem és le kuporodtam a földre és sírni kezttem egyre jobban és jobban.
*Jungkook szemszöge *

Haza értem és fel szaladtam a szobámba le döltem az ágyra és el gondolkoztam hogy milyen hülye vagyok nem tudom hogy miért de fájt amit mondtam neki. Írnom kell Rebekkának .
*Rebekka szemszöge *
Az ágyban feküdtem mikor rezget a telefonom. Jungkook.
Nyuszibaba:Szia kicsim sajnálom amiket mondtam szeretlek😚💞.
Gyorsan vissza írtam neki.
Nem haragszom én is szeretlek 😚🐰.
Nyuszibaba: Akkor holnap mész ugye?
Igen de ez nem jelenti azt hogy nem fogunk beszélni minden nap írok hogy mi van veled és nem e csalsz meg.
Nyuszibaba: Mi dehogy csallak meg nem foglak nyugi. Nem akarlak elvesziteni kicsim fontos vagy nekem. éjt. 😚😚
Neked is édes 😚.
Nem akarlak elvesziteni ezzel a gondolattal aludtam el .

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang