Sabah abimin kapımı tekmelemesi ile uyandım . Bugün yeni başlangıçlara kapı açacağım en anlamlı gündü . Aşağı indiğimde kahvaltı hazırlanmıştı Annem koşturup duruyordu , bu anı en çok babam görsün isterdim .
" Ben 12 yaşındayken bizi terk edip gitti . O yıllarda hergün onun gelmesini bekledim. Annem babam'ın gidişini hiçbir zaman kabullenemedi. Hep bizi büyütmek için çabaladı ve hala içindeki kırgınlığı hissedebiliyorum. Babam bugünü görmeyi hiçbir zaman hak etmedi. "
Annemi yanaklarından sulu sulu öpüp kahvaltı masasına oturdum. Bugün moralimi kimse bozamazdı . Kaç haftadır ne giyeceğimi , ne takacağımı , saçımı nasıl yapmam gerektiğini planlayıp duruyoruz .
Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Açelyasu Güney , 20 yaşındayım , bugün mezuniyetim var , sarı uzun saçlarım ve mavi gözlerim genelde herkezin dikkatini çeker. Sanırım her genç kızın istediği müthiş bir fiziğe sahibim. Orduda ailemle yaşıyorum. Karadeniz kızıyım. Sekreter olarak işe başlamayı düşünüyorum. Nerede çalışacağım dahi belli . Kardeş dediğim sadece iki kişi var . Hiranur ve Derya . İşimi Derya ayarladı. Onların holding 'inde çalışmayı düşünüyorum. Ordu ' nun sayılı büyük holding' lerinden birisi , hayâli bile güzel .
Bu arada Derya 'nın abisinden sanırım hoşlanıyorum. Esmer , uzun boylu , kahve rengi hafif çekik gözleri ve kaslı hafif çekik vücudu var fakat benim bu fizime ve onca çabama rağmen beni hiçbir zaman farketmedi bile. Derya çok uğraştı ama onun için kızlar sadece tek gecelik ama ben öyle bir aşk istemiyorum. Babam gibi yapmamalı . Hep benim yanımda olup , beni korumalı , sahip çıkmalı , gerçekten sevmeli. Kahvaltımı yapıp hemen odama çıktım .
Dolabımda haftalar önce hazırladığım ; beyaz straplez , kalp yaka , bel kısmında sadece köşelerinde olan üçken bölmeler olan elbisemi giydim . Siyah platform ayakkabılarımı ayağıma geçirip abimin odasına gittim.
Bu arada abimin adı Kaan . Beni hep korur , o benim herşeyim . Babamın yokluğunu bana hiçbir zaman hissettirmedi. Kapısını çaldım " gir prensesim " dediği an odaya daldım "abiciğim hadi kuaföre geç kalıcam"
"tamam sen in geliyorum".Kapıyı kapatıp odadan çıktım. Ben abimle kuaföre gidip saç , makyaj yaptırdıktan sonra kızlarla buluşacaktık , annem ise daha sonra gelicek. Derken abim aşağıya inmeye başladı. Takım elbisesi o kadar yakışmıştı ki nutkum tutuldu. Bide saçları yapılırsa ünlü mankenlere taş çıkartır .
Hiranur belli etmemeye çalışıyor ama onun abimi beğendiğini gözlerinden anlayabiliyorum. Yanıma yaklaştığında koluna girdim.
"Anneciğim biz kuaföre gidiyoruz".
"Tamam prensesim ben gelicem , dikkat edin".
Deyip beni ve abimi öptü .Dışarı çıktığımda havanın ne kadar güzel olduğunu gördüm . Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu . Kuaföre vardığımızda koltuklardan birine oturdum. Yanıma gelen kuaförcü kızın sıcak bir gülümsemesi vardi.
"Hoşgeldiniz , ne arzuladınız "?
" Saçımı arkası örgülü dağınık topiz istiyorum. "
-"Tamam" .Kiza hafif bir tebessüm attığım gibi saçımı yapmaya başladı . Bu arada abim yan tarafda erkek kuaföründe saçını yaptırıyordu . Saçım yapılırken kuaför kız ile sohbet ediyorduk. Saçımın yapılması bitmişti kıza makyajımı nasıl yapılmasını istediğimi tarif ederken abim geldi gözlerime inanamadım tahmin ettiğimden daha da yakışıklı olmuştu .
"Abi çok yakışıklı olmuşsun" .
"Benim küçük meleğim sende çok güzel olmuşsun".Bu arada makyajımın yarısı bitmişti . Geriye sadece rujumun rengini seçmek kalmıştı . Bordo renginde karar kıldık ve makyajım tamamdı. Ayağa kalkıp saate baktığımda kızların gelmiş olması gerektiğinin farkına vardim. Kuaföre ücretini ödeyip dışarı çıktığımızda Deryanın beyaz mercedes ' i ayağımızın önünde durdu . Kızlar arabadan inip beni öptüler . İkisini birden süzdüm , ikiside taş gibi olmuştu .
"Oha! Açelya çok güzel olmuşsun".
" Sizde öylesiniz kızlar".Abimin " hadi artık geç kalcaksız bayanlar " demesiyle hemen arabaya bindik . Biz bu anı bekliyoruz , kaçıramayız .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşık olmak gerek
ChickLitçocukken ayrılan iki arkadaşın tesaduflerle karşılaşıp aşık olmaları