Hyungရဲ႔ အခ်စ္ဆံုး ( One shot)

2.6K 201 7
                                    

ခ်စ္သူ နဲ႔ နွစ္ေယာက္တည္း ရွိ ေနတဲ့ အခ်ိန္ က ကမၻာ့ ေပၚမွာ အေပ်ာ္ရြင္ ဆံုး အခ်ိန္ေတြ...... ဒါက သူမ်ား ေတြ ေျပာေနျကတယ္ ဟာေတြ..... က်ေနာ္ ကလား ေဘးနားမွာ ရည္းစားျကီး ငုပ္တုတ္ ႀကီး ရွိ ေနရဲ႔သားနဲ႔ ကို ပ်င္းရိျပီး ထိုင္ေနရတဲ့ဘဝ..... ေဘးပတ္လည္ ကို ျကာ္႔လိုက္ရင္ ခ်စ္သူရည္းစား ေတြ ၾကည္ႏူး ေနလိုက္ျကတာ.... ေဘးနား က ဟာျကီးကေတာ႔.... အိမ္စာေတြမၿပီးေသးလို႔ ဆိုၿပီး ထိုင္ကူးေနေလရဲ႔.....

သူ က က်ေနာ္႔ ထက္ ငယ္တယ္.... နွစ္ နစ္ျကီးတာ ငယ္တယ္.... ေျပာရရင္ သူဘဲ က်ေနာ္ ကို အရင္ စဖြင္႔ေျပာ ခဲ႔တာ...က်ေနာ္ လည္းသူ႔ကို ႀကိဳက္ေနတာ မိုလို႔ ခ်က္ခ်င္း ဘဲ ျပန္ၿပီး အေျဖျပန္ေပးခဲ႔တယ္..... ဒါေပမဲ့ အခု ေနာင္တ ရတယ္ ..... က်ေတာ့ ခ်က္ခ်င္း အေျဖျပန္ေပးခဲ႔လို႔ လြယ္လြယ္ နဲ႔ ရတယ္ ဆိုၿပီး တန္ဖိုး မထားတာလား.....

" Sehunnie..... မၿပီးေသးဘူးလား"

"Umm.... နည္းနည္း က်န္ေသးတယ္ "

" ဘာလို႔ အိမ္စာေတြကို အိမ္မွာ မတြက္ဘဲနဲ႔ အခုမွ လာတြက္ေနရတာလဲ Sehunnie "

" Game ေဆာ႔တာ အရွိန္လြန္းလိ႔ုပါ....Hee......"

" Sehunnie ကို hyung ဂီမ္းေတြ မေဆာ႔ဖို႔ေျပာထားတယ္ေလ...."

"Hee.... တခါတေလပါ...."

အဲဒါ ဘဲ က်ေနာ္ စကားကို ဘယ္ေတာ့မွ နားမေထာင္ဘူး..... က်ေနာ္ အျမဲ စဉ္းစား မိပါတယ္.... သူ က်ေနာ္ က်ေနာ္ ကို ခ်စ္ေရာ႔ ခ်စ္ရဲ႔လားလို႔ ......
သူ နဲ႔ က်ေနာ္ ရည္းစား ျဖစ္ၿပီးေနာက္ သူ အရမ္းေျပာင္းလဲ သြားတယ္ လို႔ ေျပာ လို႔ ရတယ္..... အရင္ေတာ႔က က်ေနာ္ ဂ်ီက်ျပီး အၿမဲ ခ်ြဲနြဲ တတ္တဲ႔ ကေလး က ရည္းစား ျဖစ္ျပီး ေနာက္ပိုင္း အရင္ကလို႔ မဂ်ီက် ေတာ႔ဘူး... က်ေနာ္ မႀကိဳက္ တာ တခ်ိဳ႕ လုပ္ေနတတ္ ေပမယ့္ .... အရင္က ေလာက္ မဆိုးေတာ႔ သလို႔.... မဆိိုးေတာ႔ ဘူး ဆိုတာကလည္း က်ေနာ္ တေယာက္တည္း ကိုဘဲ..... က်န္တဲ႔ သူေတြ အေပၚ ကို ေတာ့ အရင္လို ဆိုးေနေတာ႔ ဘဲ.....

သူ႔ က်ေနာ္ အေပၚ မဆိုးေတာ႔ တမ်ိဳးဘဲ.... က်ေနာ္ စဉ္းစား ထားတာ က သူ က ခပ္ဆိုးဆိုးေလးနဲ႔ က်ေနာ္ ကို ခ်ြဲမယ္... က်ေနာ္ က သူကို စိတ္ဆိုးေအာင္ ေျပာမယ္... သူက ေကာက္မယ္.... ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္က ျပန္ေခ်ာ႔ မယ္....woo ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းမလဲ.... အခုေတာ့ တျခားစီ.... သူ ပံုစံက ရင့္က်က္လာသိလိုလို..... က်ေနာ္႔ ပံုစံက ဘဲ ကေလး ဆန္သြားသလို လို😞

  Hyung ရဲ႔ အခ်စ္ဆံုး ( Sechan)Where stories live. Discover now