''Siktir git Dean!'' diye bağırdım kafama yastık atan Dean'a.The Vampire Diaries izlemeye yeniden döndüm.Damon! Lan o kasları o çekici seksi gizemli duruşu çok ateşliydi.Acaba Dean bunları düşündüğümü bilseydi ne yapardı. Ağzına sıçardı. Evet haklısın iç ses ağzıma sıçardı.Kafama bir daha yastık yememle birlikte ayağa kalkmam bir oldu.Bu sefer Luke kafama yastık atmıştı.Aria ve Beatrix hala Damon'u izliyorlardı.Şu 3 mal ise hala bana gülüyorlardı.Elimi kaldırıp baş parmağımla onları işaret ettim ''Eğer.Bir.Daha.Kafama.Yastık.Atarsanız.Sizi.Siktiririm!'' Bunu diyince sustular.Zevkle gülümseyip Aria ve Beatrix'in ortasına yeniden oturdum.Bu hafta okula gitmeyecektik ve ben çok mutluydum.Dean okuldan hepimiz adına izin almıştı.Herneyse ben filme döneyim.Lan gerçekten şu Damon çok taştı kardeşi Stefan'ı da unutmamak gerek.Elena'nın yerinde olsaydım ben ikisiyle çıkardım.Salvatore kardeşler gibi başıma gelse öyle taşlar ama malesef gelmiyorlar.Zilin çalmasıyla hepimiz kapıya döndük.Kimse kalkmıyordu.Andrew'e baktım ''Kalk ve kapıyı aç lan!'' Omuz silkti ve önüne döndü.Ayağa kalkıp söylene söylene kapıyı açtım. ''Harry?'' Karşımda bana gülümseyerek bakan bir kıvırcık vardı. ''Ne oldu?'' diye sordum.Elini ensesine koydu çekiniyor gibi görünüyordu. ''Şey...'' diye başladı cümelesine ''Ne?'' diye sordum. ''Doğruluk ve Cesaretlilik oynuyoruz sizde gelmek istermisiniz diye sormak için geldim?'' dedi.Elimle bekle işareti yapıp içeriye girdim. ''Çocuklar Styles ve Çetesi bizi Doğruluk ve Cesaretlilik oynamaya davet ediyor!'' Aria ''Bana uyar.'' dedi gözlerini TV'den ayırmadan.Diğerleride onayladılar.Hepimiz evden çıkıp Harry'lerin evine geldik.Yere oturduk. ''Tamam.İlk önce ben çevireceğim.'' dedi Zayn şişeyi eline alarak.Şişeyi yere koyup çevirdi.Beatrix Andrew'e soruyordu.Beatrix'in yüzüne sinsi bir gülümseme yerleşti ''D mi? C'mi?'' Andrew biraz düşündükten sonra cevabını verdi ''Doğruluk.'' Hıh korkak. ''Imm, Rihanna mı? Beyonce' mi?'' diye sordu Beatrix.Senin soru sorma şekline edeyim Beatrix.Tabikide çocuk Rihanna diyecek.Beyonce de iyi ama Rihanna Tanrım! Kadın harika! ''Beyonce.'' diye cevapladı Andrew.Gerizekalı beyinsiz azmış manda.Harry eline şişeyi alıp çevirdi.Harry bana soruyordu.Sinsi bir şekilde gülümsedi ''D'mi? C'mi?'' Ben korkak değildim Cesaret diyecektim tabikide ''Cesaret.'' diye cevapladım onu. ''Bana kucak dansı yapacaksın.'' Siktir ya.NAH.Ona orta parmağımı gösterdim Harry hariç herkez bu hareketime güldü.Gerçekten siktirip gitsin ya pis azmış sapık.Hormonlarına sahip çıksın ve benden o penisi uzak tutsun.Penis beyinli! Öyle deme lan çocuk çok taş. Sen sus orospu iç ses. Kucak dansı yapsan ne olur ya? Ebenin siki olur.İç sesimele olan kısa kavgayı bölen Louis'in sesi oldu ''Mızıkçılık yapma Diana!'' diye cırladı.Ellerimi göğüsümde birleştirdim ''Umrumda bile değil başka birşey istesin!'' Dean ''Kıvırcık hemen başka birşey iste yoksa..'' eliyle ölürsün işareti yaptı.Evet Dean onu sikerdi ne de olsa abim.''Tamam o zaman Niall'ı sırtında taşısın 5 dakika.'' Kucak dansından daha iyidir herhalde.Niall hemen gelip kucağıma atladı.Yuh Ayı yavaş insan var! Niall'ı 5 dakika kucağımda taşıdıktan sonra tuvaletim gelmişti.Yukarıya çıkıp banyoya girdim.Tuvaletimi yaptıktan sonra ellerimi yıkamak için lavoboya geçtim.Ellerimi yıkadıktan sonra kafamı kaldırıp aynaya baktım.Bakmaz olaydım.Bu iblisti! Tam çığlık atacekken eliyle gelip ağzımı kapadı ve kulağıma yaklaştı ''Bak tatlım şimdi sen bayılıyorsun bende işimi hallediyorum ve bu iş bitiyor tamam mı? Aslında cevap almama gerek yok tabikide tamam.'' Ağzıma bezi tıkmasıyla bayılmam bir oldu.
İblis'in Ağzından:
Hızla Diana'yı bir odaya sürükleyip kapıyı kilitledim.Evet bu iş kolay olacaktı.Aşağıya gülümseyerek indim.Dean bana baktı ''Bir an tuvalete düştün sandım Diana.'' dedi. Şakacıktan ona güldüm.Bu adamın espiri anlayışı tam anlamı ile berbattı! Bozuntuya vermeden Aria'nın yanına oturdum.Harry'e baktım ''Benimle biraz mutfağa gelebilirmisin Harry?'' diye sordum.Başını olumlu anlamda salladı.Benimle mutfağa girince hemen dudaklarına yapıştım.Onu azdırırsam öldürmem daha kolay olabilirdi.İlk önce bana karşılık vermedi fakat sonra verdi.Arkamdan bıçağı çıkardım ve Harry'e sapladım.Mutfaktan hızla çıkıp Diana'yı tuttuğu odaya girdim.Diana'yı uyandırdım ve mutfağa gidip eline bıçağı alması için ona büyü yaptım.Dediğimi yaptı.Artık burada işim kalmamıştı diğerleri için sonra dönecektim, ama sonra.
Diana'nın Ağzından:
Birden kendimi elimde kanlı bir bıçak ile mutfakta bulmuştum.Yere baktığımda ise ''Aman Tanrım Harry! '' diye bağırdım.Harry bıçaklanmıştı.Dur benim elimde bıçak vardı yani ben mi yaptım?! Ama hayır ben hiç birşey hatırlamıyordum ki.Bağırmamla birlikte herkez mutfağa girmişti. Hepsi bana korku ve şaşkınlıkla bakıyorlardı.Zayn gelip beni saçımdan tutup duvara yasladı ''Sen ne yaptın Sürtük?!'' saçımı acıtıyordu ''Ben birşey yapmadım!'' şimdide boynumu sıkıyordu. ''Birisi yaptı kim yaptı ha?!'' canım çok acıyordu nefes alamıyordum sanırım ''Ama ben değilim.Kim yaptıysa o ben değildim! Ben yapmadım! Yemin ederim ki ben yapmadım!'' Dean gelip Zayn'in elini boynumdan çekti.Yere düşüp öksürmeye başladım.Aria ve Beatrix gelip bana sarıldılar.Tanrım! Neler oluyordu böyle?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon & Girl
FanficOkulun korkulan kişileri Harry,Zayn,Liam,Louis ve Niall geçmişte bir suç işlemişlerdi Diana adlı bir kıza tecavüz edip sonrada onu öldürmüşlerdi.Şimdi ise tıpkı Diana'ya benzeyen hatta isimleri bile aynı olan kız Diana'nın ruhunun etkisi altına girm...