Bu benim ilk yazım.Yazarak içimdekileri dökebileceğimi ve rahatlayabileceğimi düşündüğüm için başladım.Genel olarak duygularımı paylaşmayı sevmem.Duygularını paylaşan insanların fazla duygusal olduğunu veya zayıf olduklarını düşünürüm.Belki de zayıf olan benim ve zayıf olduğumu kabul etmemek için bu şekilde düşünüyorumdur.Gerçi bu site için seçtiğim kullanıcı adı şu an bana çok duygusal ve klişe geldi.Neden seçtim bilmiyorum.Belki de duygusalımdır.
Hayatım boyunca gerçek aşka inanan insanlar gördüm.Bence gerçek aşk diye bir şey yok.İnsanlar filmlerde gördükleri şeylerin gerçek olabileceğini sanıyorlar.Bana kalırsa romantik filmlerin gerçek olma ihtimali Terminatör filminin gerçek olma ihtimalinden daha düşük.Hadi ama yapmayın.Her önünüze gelen hakkında onu deli gibi seviyorum, onsuz yapamam, o her şeyim diye düşünmeyi bırakın.Bunu tekrarladıkça kendinizi buna inandırıyorsunuz.Halbuki gelip geçici şeyler çoğu.Bunları gözlemlerime dayanarak söylüyorum.Okulumdan biri kız üç yıldır aynı kişiyi sevdiğini söylüyor.Peki nasıl oluyorda o üç yıl içersinde farklı kişilerle çıkıp,hala daha sosyal medyadan tanımadığın kişileri kendine ayarlamaya çalışıyorsun?Ama sonra ben cidden onu seviyorum bu öyle basit bir şey demeyi biliyorsun.Başkasının dudaklarına yapışırken de onu mu seviyordun?!
Evet cidden suratına kusamadığım kini burda kusmak iyi geldi.Ve en kötüsü ona ne zaman bu saçmalıklarını yenmesini ve atlamasını söylesem ağlamaya başlıyor.Benle arkadaş olma, benimle konuşma diyor.Ben tamam arkadaş olmayalım diyince de ben onu o an için demiştim diyor.Ya bunun o anı şu anı var mıdır?Küsmeyi,barışmayı,sevmeyi çok basit bir şey sanıyor.Ve bunlarla oyunmuş gibi oynuyor.Hele bir de çağımızın genç kız tripleri yok mu?Hanımefendinin azıcık canını sıkarsanız attığı tribin hesabı olmuyor.Beş dakika sonra gelip hiçbir şey olmamış gibi devam etmez mi?Artık kendin gel.Ya o koca çeneni kapalı tutup trip atma,ya da daha sonra gelip barışma.Bebekliğinden beri nasıl şımartılmışsa lise arkadaşlarından da onu bekliyor.Anla artık sen prenses filan değilsin.Bir de prenses davranışları var ki.Her zaman herkesten farklı elit görünmeye çalışır.Ya cidden kürdanla yemek yemek nedir?Sen yemek yemiyorsun kendine eziyet ediyorsun.Ve bunların üstüne bir de hırsı var.Bir kişi de ondan bir akademik bilgi öğrenirse yandı.Ciddi söylüyorum ben hayatım boyunca bu kadar yalancı,şımarık,kendini beğenmiş,kibirli,bencil biri daha görmedim.