Kapitola 1.

14 1 0
                                    

"Vall, Vall" otevřela jsem oči a vidím rozmazanou Suzi. "Už je konec hodiny matiky, musíme jít do chemie, tak vstávej."řekla Suzi. Moje rozumná ale přesto naprosto jebnutá nejlepší kamarádka. "Neee, chemie. Bože. Ještě chvilku si tady lehnem a potom tam půjdem."řeknu "No Vall nechci ti to kazit..ale umíš ty nekovy?" Rychle jsem se zvedla a začala si balit věci. "Co? Nekovy? Ne..já to neumím. Máš sešit? A je to těžký?" Suzi mi podala sešit a začala mi to vysvětlovat. Snad jsem to pochopila. V tom k nám přišel Dany. A úsmál se a pozdravil nás. A v tom spustil "Hej holky v pátek ve 20:00 u mě začíná taková mála párty přijdete?" Se Suzi jsme se na sebe usmáli a řekli mu, že moc rády přijdeme a že se těšíme se Suzi tady ty party milujeme není party, kde by jsme nebyli. Začala jsem se Suzi rozebírat to co jsi vezmeme na sebe ale potom jsme se shodli, že půjdeme zase na nákupy. Ale když v tom nás přerušilo zvonění a my jsme se rozeběhli do třídy na naše místa. Hned za námi byl náš velmi přísný a starý učitel chemie a viděl ná jak jsme se zvoněním utíkali do třídy, takže nám řekl ať se to neopakuje a jestli se to stane po druhé tak budeme nést následky. My jsme mu to slušně odkývali sedli si na jeho pokyn. Došel k jeho stolu otevřel třídní knihu a začal "No takže minule jsem vám slíbil, že vás vyzkouším, nějaký dobrovolník?" Nikdo se nepřihlásil a já se Suzi jsme se jen modlily ať nevyvolává nás. "Takže nikdo? No tak jsem přijde Katharin." Katharin  je dívka, které neustále závidím jak vzhled a postavu tak vztahy ve třídě. Je prostě dokonalá. Katharin se zvedla vzala sešit a žákovskou knížku a podala ji učitelovi. A ten ji dával otázky a Kath na vše podrobně odpovídala. Začala jsem se strašně nudit tak jsem začala něco povídat do Suzi a v tom jsme obě chytli záchvat smíchu. Snažili jsme se ho obě zadržet ale prostě to nešlo. V tom se ozvala rána do stolu a my obě zmlkly. A učitel začal strašně řvát. "Dámy můžete mi vysvětlit vaše otřesné chování? Obě za dveře..HNED!!!" Obě jsme poslušně šly za dveře a tam poslušně počkaly než pro nás někdo přijde. Ale začalo zvonit tak jsme si šly sbalit věci a šly jsme na oběd.
Doufám že vás můj příběh zaujal. Názory mi pište do komm.
Děkuju
Vaše jani_h❤❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My fucking lifeWhere stories live. Discover now