1. Bölüm=Tesadüf💜

4 0 0
                                    

Merhaba, ben Defne.Arkadaşı olmayan,sınıfta tek başına takılan o sıradan ve çirkin kızlardan.Biraz kendimden bahsetmek gerekirse,kitap okumayı seven,esmer,uzun boylu,kara kaşlı kara gözlü çirkin bir kız...İnsanlara iyilik yaptıkça kötülük bulan o kızım.Sen de bana benziyorsundur büyük ihtimal.Kitap okumayı seven,sevdiği kadar sevilmeyen biri...

Arkadaşsızlıktan,yalnızlıktan bıktığım için birgün İnstagramdan hesap açmaya karar verdim.Belki internet arkadaşım olur diye.Hesabı kurdum ve gezinmeye başladım sayfalarda.Takip edebileceğim beğeneceğim bir hesap varmı diye.Karşıma bir resim çıktı.Ama resimden daha fazlasıydı.Bir çocuğun resmiydi.Bir an durgunlaştım.Telefon elimde bakıyordum resime.Dakikalarca baktım.Sanırım resimdeki çocuğun gülümsemesi bana huzur vermişti.
Hani yalnızken,yanlızlıktan bıkmış usanmışken,ağlarken yanına biri gelir ve  güzel şeyler söyler.İyi hissedersiniz.İYİ.O an yaslanabilecek,ağlayabilecek bir omuzun olduğunu bilirsiniz.O anki mutluluk mu denir.Adını bulamadığım o duyguyu yaşarsınız ya.Bende tam o tarifsiz duyguyu yaşadım fotoğrafa bakarken.Sonra ekran karardı ve kendime geldim.Çocuğun profiline girdim.Ne kadar güzel gülüyordu öyle...
Bir baktım 80.000den fazla takipçisi var.Sanırım bir fenomendi.Hemen takipe aldım.Ve adının Burak olduğunu öğrendim.BURAK.
  Onu kısaca anlatmak gerekirse esmer,yakışıklı,uzun boylu ve çene kemikleri,yüz hatları belirgin bir çocuk.Burak bana çok tanıdık geliyordu.Daha doğrusu bakışları.
        Yine birgün fotoğraflarına bakarken kardeşim Çağlanın da onu takip ettiğini gördüm.Şaşırmadım nedense,çünkü internet bağımlısı bir kızın instagramda fenomen yakışıklı bir çocuğu takip etmesi gayet normal birşeydi.
Yine bir gün fotoğraflarına bakarken Burak'a mesaj atmak istedim ve yaptım.
-Merhaba Burak
İnstagramda gezerken fotoğrafını gördüm ve seni takip etmeye başladım.Neden inan bilmiyorum ama bakışların çok tanıdık geliyor.Gülüşlerin de.O kadar mesajın arasında benimkini okumazsın ama olsun.Şansımı deneyeyim.
Seninle konuşmak istiyorum.😊
       

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin