Multimedia ; Masal Çakır
Hani olur ya arada sırada dokunamadığın, göremediğin, dindiremedigin, bir acı olur yüreğinde , biraz hüzün, biraz çaresizlik... Ama bu son beni bırakıpta terk eden o şerefsiz eski Sevgilimi unutucam. Aşkıma karşılık vermeyen o ahmağı... Bir gün gelicek ve bende ona aynı bana yaptığını yapıcam. En zor günün de ben olmıycam. Nasıl olucak bilemiyorum ama o gün geldiğinde peşimde sürünen o olucak. Ve o zaman yaptıklarımın haddi hesabı olmıycak. Tekrar bana inanıcak kadar aptal olucak. Eskisi gibi kendine güvenmeyen, her adım attığım da eceli bekleyen, konuştuğum her kelimede ölümü sayıklayan insan olmıycam. Zamanı gelince son noktayı koyucam ki içimde beni yiyip bitiren bu intikam son bulsun. Geride kalanlar mı ? Geride kalan tek şey eski benliğim.
~ Kutay yazıcı bekle ve gör herşeyin bir zamanı var. ~
°°°°°
10.08.2016
Gitmeden son bir kez daha baktım denize , son bir kez dinledim dalgaların sesini , son bir kez düşündüm geride bıraktığım kişiliğimi, görünüşümü....
1 Ay Sonra
- Masal
Kapıya tekrar vurdu.
- Masal Çakır. Aç şu kapıyı. Lanet olsun. Lütfen bu şekil değişme.
Üzgünüm Gökçe ama olmaz. Evet, değiştim. Çok fazla değiştim. Ama sırf intikam için değiştim. Ve geri adım atmaya niyetim yok. Tabi bunları dışımdan söylemedim. Sonra tekrar konuşmaya başladı.
- Masal, nasıl açmazsın kapıyı ? Küçükken geçirdiğimiz onca anılara ne oldu ? Birbirinden hiç ayrılmayan , hiç bir şey saklamayan bize noldu ?
Neden böyle yapıyorsun ? Kutay piçi için çocukluk arkadaşından mı vazgeçiyorsun?Sesi son cümlelere doğru iyice kısılmıştı. Kapının arkasından gelen hıçkırıkları duyunca dayanamayıp kapıyı açtım. Ne olursa olsun Gökçe Yıldız o benim geriye baktığım da tek güzel anılar yaşadığım insan. Kapıyı açar açmaz bana sarıldı.
- gökçe
Hiç bir şey demedi. Belli bir süre sonra kollarını bedenimden ayırıp bana baktı.
- Neden böyle yapıyorsun ? Masal tam 10 gündür konuşmuyoruz. Neden benden kaçıyorsun?
Kaçıyorum. Çünkü beni tekrar eski kişiliğime dönüştürmeye çalışıyor. Ve bunu yapabilecek tek insan kendisi olduğunu da biliyor. Bu yüzden ondan uzak durmam gerekiyordu. En azından bu intikam konusunda ne kadar kararlı olduğumu anlamlı.
- çünkü beni eski halime dönüştürmeye çalışıyorsun. Ama benim bir amacım var Gökçe. Ve ben bu amacı gerçekleştirme den hiç bir şey değişmiycek. Eğer yanim da kalıcaksan bana yardım ediceksen beni böyle kabullenmem gerekicek.
Dediklerim karşısında biraz yüzüme baktı. Hala eski Masalı görmeye çalışıyor. Bunu farkındayım ama ben sadece belli bi süre böyleyim bunu niye kabullenmiyor.
- Masal , sadece intikam için belli bir süre bu kişilikle kalıcagıni bilsem bir şey demiycem. Ama sen yaniliyorsun. Ve bunu farkında bile değilsin. Okulda ki çevren değişti. Çevrende artık iyi insanlar yerine kötüye bürünmüş insanlar var. Ve sende onlara benzemeye basliycaksin belli bir süre sonra hatta başladın bile. Geçen gün okul da naptığıni görmedin mi ? Kız sadece sinirini bozduğu için tokat Attın. Eski Masal olsa yaparmiydi bunu. Tamam seni bu şekilde kabullenimiyorum. Her kararında Arkanda da olucam. Ama ben seni kaybetmek istemiyorum
Bu sefer yutkunma sırası bendeydi. Öylemiydi ? Ben değişiyor muyum ? Tamam bir kaç konuda değiştim. Ama bu herkeze aynı davranacağım anlamına gelmiyor ki Gökçeye asla kötü davranmam ko zaten bunu kendisi çok iyi biliyor. Sadece , sadece insanlara eskisi gibi acımıyorum.
- Gökçe, evet bazı konularda değiştim.
Giydiğim Kıyafetler, sariya boyattiğım saçlarım , gözümdeki lensler.... Bu sadece intikamın bir parçası gerektiği gibi ama sana asla yanlış davranmam sen benim senelerimsin.Yüzünde hafif bir tebessüm oluştu tabi bende. Bu sefer ben ona sımsıkı sarıldim. Benim eksi Masalı görmeye tek Gökçe hak ediyordu. Kutaya gelirsek dediğim gibi o aptal bana hemen inanmaya başladı.
Ona ' hala seni seviyorum " demiştim.
Gerçi beni ilk gördüğün de değişimimden dolayi şok olmuştu. Değişimim işimi daha da kolaylaştırdı zaten. Aptal onu sevdiğimi zannediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geride Kalanlar
RandomGeride kalanlar mı ? Geride kalan tek şey eski benliğim.... Kaybettiğim Sadece piyonlarım, Oyun Yeni Başlıyor.