16.

52 13 20
                                    

《Άστε την》συνέχισε πιο βαριά και απειλητικά.

Οι κοντοστούπιδες με κοίταξαν υπεροπτικά και γύρισαν σε αυτόν που τους μίλησε.

Το βήμα που έκανα πίσω, όταν αντίκρισαν μπροστά τους ένα ντιπ για ντιπ γυμνασμένο στέρνο, ήταν πολύ σωστό, για πρώτη αντίδραση.

《Και τι είσαι εσύ ρε που θα μας πεις τι θα κάνουμε;》

Ο Chris-πρώην/ταλαντούχα δαχτυλάκι/ντουλάπα ή όπως αλλιώς θέλετε να τον πείτε, με άρπαξε και με έβαλε μπροστά του. Με κόλλησε πάνω του και έβαλε το δεξί του χέρι γύρω από τη μέση μου, κάνοντας το μεγάλο σώμα του να φαίνεται ακόμα πιο γιγαντοτεράστιο!

《Κοντούλη, δρόμο》αναφωνήσα εγώ, χωρίς να έχω τρομάξει καθόλου.

《Παίζεις με τη τύχη σου, κοριτσάκι μου;》με ρώτησε το ντούκι -να ποιο παρατσπύκλι ξέχασα πριν- νευριασμένα.

《Με ξέρεις να κωλώνω; Θα ήμουν αυτή που θα έβαζε τα κλάματα και θα τους ακολουθούσε αμίλητη να τη βιάσουν; Ξέχασες να πάρεις τα χάπια σου, καημένο》

《Μη με τσιτώνεις, Νέλλη》με προειδοποίησε.

《ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ》φώναξε ο μαλακάς Νο1 - Beckham από πίσω.
《Και τι της είσαι εσύ που θα μας πεις τι θα κάνουμε;》

《Όποια θέλω ρε, έχεις κάνα θέμα;》τον ρώτησε σχεδόν γελώντας.

《Δε θυμάμαι να ζητήσαμε την άδεια να κάνουμε κάτι μαζί της》μίλησε ο άλλος.

《Θέλετε ξύλο;》πέταξε απλά.
《Αν ναι, πείτε το, να τελειώνουμε μάτι ώρα αρχύτερα, βρε παιδιά.》

Εκείνοι τον κοίταξαν απειλητικά και έκαναν μερικά βήματα για να πλησιάσουν. Εκείνος άφησε με δύναμη την πετσέτα πάνω στο χερούλι του διαφρόμου και έσφιξε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του.

《Τι θες, ρε;》αναφώνησε ο... Jonathan;

《Τι δεν ακουσες; Δρόμο. Και μη σε ξαναδώ κοντά της, δε θα αργήσεις να μπεις στον τάφο σου!》τον απείλησε, αφήνοντας κι εμένα και τη Lisa έκπληκτος και άφωνες.

《Και πώς θα το κάνεις αυτό, ρε;》συνέχησε να προκαλεί την τύχη του ο μαλακάς Νο2.

《Κοίτα. Η ιδέα να σου φυτέψω μια σφαίρα στο κεφάλι και μετά να σε πετσοκόψω, είναι πολύ δελεαστική, αλλά δεν αξίζω να γίνω ψυχολαθής προς το παρόν》

《Ούτε για την γκόμενα αξίζει;》το ρώτησε ο άλλος, χαμογελώντας στραβά.

Ο Chris πήγε να απαντήσει, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να κουνήσει τα χείλια του, χωρίς να μιλάει και να πάρει μια έκφραση απορίας.

Only With HimOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz