Capitolul 1

7 1 0
                                    

Buna eu sunt Tifany . Sunt o fata normală dar am o familie anormala . Mama mea lucrează la un supermarket iar tata e taximetrist . Eu am 15 ani si am un frate pe nume Raul care are 4 .

Mama nu este buna cu noi . Eu nu am avut niciodată o mama cu care sa pot discuta . Singură persoana pe lângă taa care încearcă din răsputeri ca noi sa nu mai fim bătuți si batjocoriți de mama este , Cristina,  sora mamei mele .

De multe ori după o ieșire violenta a mamei ma duceam plângând la Cristina care ma sprijinea întotdeauna .
Ea are o fetiță de 5 ani care se înțelege foarte bine cu Raul .

mama are ieșiri violente nu conteaza daca sunt eu sau Raul ne lovește , ne da cu capul de pereți sau ne taie cu lama si după ne pune alcool pe rani . Este când suntem salvați de tata dar când nu , e teroare totala si atunci il iau cu mine pe Raul îmi pun intr-un ghiozdan niste haine si pentru mine si pentru el si mergem la mătușă .

Seara după iesirile violente ale mamei mele il adorm foarte greu pe Raul iar pe timpul nopți are numai coșmaruri . Eu am devenit mama lui . De multe ori îmi zice "mami " si ma simt extraordinar . Îmi place ca are încredere in mine si ma bucur ca ma considera mama lui .

******
Salut am revenit cu o carte noua ser sa va placa . Eu mai am o carte pe nume UN INGER CU FATA DE DEMON . Daca vreți sa aruncați o privire. Va pup 😘😘 Următorul capitol cred ca il voi pune mâine

Mama Fara Suflet Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum