Uykusuzluk Parodisi

8 0 0
                                    


Uykusuzluk Parodisi

"Geceler mutsuz insanlar içindir" saçmalığını ilk kim çıkardı merak ediyorum. Ne alakası var kardeşim? Uykumuz yok diye triplere girdiğimiz sanılmasın. Ha psikolojik sıkıntılarımız olabilir ona bir şey demiyorum lakin mutluluktu yalnızlıktı bunları katarak edebiyat yapmaktan vazgeçin artık. Çayı ve kahveyi oluk oluk tüket sonra gözüme neden uyku girmiyor, kesin manitam yok o yüzen uyku tutmuyor , mutlu değilim ben, herkes uyuyor çok yalnızım tarzı tripkolik sözler ve düşüncelerle kendinizi kandırmayın.

Geceyi seviyoruz.

Bence uyumak değil de uyanmak bizim için daha sıkıntı. Biz dediğime bakmayın, YALNIZIM. ( nasıl söz ama prim yapar mı ?)
Uykusuzluktan şikayetçi de değilim. Sabah işim, dersim yada randevum olmadığı sürece koyvermişim saatleri. Gençliğimin en enerjik zamanlarında böyle bir hayatı seçtim. Mutluyum anasını satayım. Çalışan insanlara sorun, sabahları bir saat daha fazla uyuyabilmek için neler vermezler.

Sabahları metrobüs, otobüs gibi toplu taşıma araçlarındaki insanlara bakın, bir tanesi sırıtmaz, hepsinin suratımdan düşen bin parça.( gerçi metrobüste 7/24 böyle ama olsun)

İlkokul ve lisedeki halinizi hatırlayın. Çalar saati kırmamak için kendinizi nasıl tuttuğunuzu herkes biliyor. Kandırmayın lan kendinizi. Kim sabahı bir körü buz gibi havada kalkıp işe veya derse gitmek ister.

Zaten 3-4 seneye aynı duruma düşecekken bırakın şu gençliğimizi doyasıya uyuyarak geçirelim. Uyuyoruz diye dışarı çıkmıyoruz, gezmiyoruz sanmasınlar. Bir çok insandan daha çok geziyor daha çok dışarıda vakit geçiriyoruz. Hemde gece gölgenin altına bakmak için çaba sarf ettiğimiz bile oluyor.

Haa uyumadan hatırlatayım ,arasıra güneşlenmek için sabah gün ayımına kadar uyumayın.

Tabi bunlar dertsiz insanların derdi.
Evde eşin ve çocukların ekmek beklemediği sürece yatış serbest beyler.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Uykusuzluk ParodisiWhere stories live. Discover now