Çok kötü bir durum var ortada meğerse ben gerçekten dolandırıldım. Dolandırıldığımı şöyle anladım.Biri daha eve geldi ve bu evin ona kiralandığını söyledi. Biraz atıştık filan sonra polise gittik.Polis evin ikimizinde üzerine olmadığını söyledi.Sonrada dolandırılmış olduğumuzu da ekledi.Biz ne yapabileceğimizi sorduk.Onun gözleri bize ben bilmiyorum der gibi baktı ve işine geri döndü.Diğer kızla bende ayrı yollara düştük.Yeni bir ev bulana kadar dolanmaya devam ettim ama uygun fiyata hiç bir ev bulamadım.Belki siz şöyle diyeceksiniz(Etrafta fazlasıyla uygun fiyata ev var nasıl bir tane bile bulamazsın.)ama ben daha liseye giden bir kızım bunu sakın unutmayın.Neyse ev bulamadım işte ve koleje geri döndüm.Sizce ne yaptım dersiniz o pis odaya gitmeyeceğime göre.Şöyle(Müdüriyete gittim ve onlara eğer bana başka bir oda vermezlerse dava açacağımı söyledim.Onlarda benim ciddi olduğumu görünce bana tertemiz bir oda ayarladılar.)yaptım.Oh be dünya varmış bu oda gerçekten çok güzel görünüyor ve ayrıca da çok güzel kokuyor.Odayı görseniz gerçekten benim gibi düşüneceğinize kuşku yok.Bir daha ki bölümde heyecanlı şeyler olacak onun için biraz sabredin.Görüşürüz sizi çok seviyorum okuyucularım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN BUYUM İŞTE
FanfictionBu kitapta yetim bir kız olan Ela'nın yaşadığı olaylar anlatılıyor