7. Bölüm-"Gerizakalı"

1.1K 89 18
                                    

Multi Sahil

***************

   Ben Su'ya olan sinirimle Doğukan'ın yanına gittim ve "ulan bi kızın peşinden gitseydin açıklama yapsayfın be hödük" dedim. Ben böyle çemkirince o da boynunu eğdi. Ama ben boyun eğmelere dayanamam ki derken"valla mı" dedi

"no no no no no dışımdan düşünmüş olamam hayır yaa"

"tabi canım tabi"

"off"

"tamam ben Su'yla konuşucam"

"tamam" dedim ve giderken Kumsal koşa koşa yanıma geliyodu

"noldu be"

"Gece -nefes alıp verdi- ablam -bi hıçkırık- gelmiş"

"ne lan ne işi var onun"

"bilmiyorum Gece yardım et bana"

"tamam tamam halledicez"

      Kumsal'ın ablası yani Sahil cadısı küçükken bizden büyük diye hepimizi dövmüştü biz de ona inat dövüş kursuna gitmiştik ama büyük olduğu için hala bizi dövebiliyordu. Biz de bu yüzden onu hiç sevmiyoduk ve hala da sevmiyoz. Hıh.

"Kızım yardım et bana bunu sadece sen yaparsın"

"Tamam şimdi nerdeymiş o iguana kertenkelesi boku suratlı"

"Bizim evde"

"Tamam"

    Okul bitince hep birlikte Kumsal'ların evine gittik. Tam tahmin ettiğim gibi o iguana kertenkelesi boku suratlı boya küpü ordaydı. Bizi görünce Kumsal'a baktı "sen nerdesin bu saate kadar?" dedi ve tam Kumsal'a tokat atıcakken hiç beklenmedik bişeyle Meriç Sahil cadısının bileğini tuttu ve kolu sırtına gelicek şekilde çevirdi "aklımdan bile geçirme" dedi ve Sahil ondan kurtulup "sana noluyo be o benim kardeşim" dedi. Meriç sinirlendi ve dalaşmaya başladılar.

"Bu kıza hiç bişey yapamazsın"

"Ay gerçekten sana ne yaa sevgilisi değilsin kocası değilsin"

"Ama onu seven biriyim"

"Ne?"(kızlar)

"Evet" dedi ve Kumsal'a döndü "Benimle çıkar mısın?" dedi. Herkes şok içindeyken Kumsal "evet" dedi biraz sessiz bi şekilde. Sonra Meriç yine Sahil cadısına döndü.

"Veeee... Artık sevgilisiyim"

"Hıh banane bi kere sevgilisi olsan bile ben hala onun ablasıyım"

Dediğinde sinirlendim önce çıkıp "o zaman yapsaydın zamanın da ablalığını" dedim

"Sana mı sorıcaktım yaa"

"Evet bana sorıcaktın sürtük pakize"

    Dediğimde herkes kahakaha attı hatta sürtük dememe rağmen sonuna eklediğim pakize hoca sağ olsun herkes güldü.

     Çünkü bizim küçükken bi Pakize hocamız vardı. Bi gün bu Pakizeciğim biz hep birlikte Kumsal'lardayken geldi ve hepimize sarıldı sonra da o 'karga duysa kaçar' olarak tarif ettiğimiz sesiyle "çıcıklar ben gidiyom taağğyinim çiktı çok üzülmein siz" dedi güya Türkçe  öğretmeni olcak Türkçe'yi batırdı kadın ya. O kadın gidince biz bi roman havası açtık bi göbekler attık. Hepimizin aklına o gün gelince tabi herkesi bi gülne tuttu.

    Biz böyle kahkalar içindeyken Sude Teyze (Kumsal'ların annesi) geldi ve bizi öyle görünce şaşkınlığını gizleyemeden bize sarıldı biz de ona sarıldık. Yazık kadına yaa yıllardır bizi böyle görmedi. O günden beri kadının içine dert olmuştu.

    Biz kahkalardan sonra oturduk hep beraber patlamış mısır yiyip korku filmi izlerken (tabi ben Erim'im boynuna gömüuom başımı ama neyse) birisi alacaklı gibi kapıyı çalmaya başladı ben o sırada bi çığlık attım ama Songül olsa korkar ya (umarım herkes anlamıştır). Sonra Meriç gitti kapıyı açtı ve içeri Meriç'ten biraz büyük bi çocuk geldi o sıarada Meriç "abi?" dediğinde erkekler hariç herkes soran bakışlarla Meriç'e bakıyodu. Bu sırada bi sessizlik oldu ve tam tahmin ediceğiniz gibi sessizliği bozan yine ben oldum.

"La sen gimsin gardaş?"

"Ben Meriç'in abisiyem sen asıl sen kimsen bacım?"

"Ben buraların agasıyımdır tanıştığımıza memnun olmuşamdır"

"Uyy benim uşağım ben gardaşımı alam gidem da artık"

    Biz böyle konuşurken herkes birden kahkaha atmaya başladı.

"Kimsiniz?" dedim tekrar bu sefer samimi ve ciddi bi tavırla. O da "Adım Merih. Sen kimsin tatlı kız" dedi ve elimi tutup öptü. Elimi geri çektim ve "Gece" dedim.

"Gece istediğini yapabiliriz ama önce adının ne olduğunu öğrenseydim daha iyi olmaz mıydı sence de?"

"1.si gece hiç bişey olamaz. 2.si benim adım Gece gerizakalı pislik"

"Geri-zakalı mı?"

"Ya yeter ama yaa yeter herkes de bi a problemi var. Söyleyemiom işte a aa yeter"

    Herkes hep bir ağızdan "aaaaaağğğğ" diye bağırınca ben de güldüm.

**************

     Bölüm geç geldiği için üzgünüm. Diğer bölüm daha uzun olabilir. İyi okumalar. Bay bay canlarım...

Hadi Len OrdanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin