16.rész

638 19 0
                                    

*Holly szemszöge*

Itt az utazás ideje. Megszakad a szívem, hogy itt kell hagynom a barátaim és a szerelmem, de nem akarok tovább itt lenni. Reggel nagyon korán keltem és úgy néztem ki, mint egy zombi és most nem viccelek. Mikor elkészültem mentem is le és nem foglalkozva azzal, hogy a boszi még aludni akar. Apa kivisz, a reptérre ahol majd ott lesznek a barátaim, hogy elbúcsúzzanak tőlem. Nem tudom, mikor jövök újra vissza, de egy darabig tuti nem.

*Reptéren*

Már megérkeztünk a reptérre és el is búcsúztam a barátaimtól és már majd nem felszálltam a gép mikor észrevettem a tömegben, hogy Justin próbál előre nyomulni. Nehezen, de elért hozzám nem mondott semmi csak elém lépett és hosszasan megcsókolt. Nem tudom mért, de ennek a kapcsolatnak itt a vége talán neki és nekem is jobb lenne, és mint tudjuk, a távkapcsolatok nem válnak be szinte soha. Mikor elváltunk egymástól csak elsuttogott nekem egy szeretleket és már el is ment meg se várta, hogy válaszoljak neki csak elsétált ezzel egedül hagyva a gondolataimmal.

*Justin szemszöge *

Nehéz lesz őt elfelejteni, de muszáj, leszek. Mikor elhagytam a reptér közelét akkor eszméltem á, hogy talán soha többé nem fogom látni. És, hogy mi lesz, velünk még magam se tudom. Nem akarom elveszíteni, de legbelül, érzem, hogy el fogom és ez ellen nem tudok mit tenni. Ő kint lesz Romániában én meg itt lesz. Mérföldekre egymástól. Ami a legjobban fáj, hogy csak úgy ott hagytam se só se beszéd nélkül léptem le onnan. Most, hogy még nem szakítottunk még nem jelent semmit tudom, hogy még annak is el fog jönni az ideje egyhamar.

*1 év elteltével*

Lassan egyre híresebb és híresebb leszek. Egyre többen szeretik a zenémet és egyre több ember próbál a barátom lenni. Nagyon sok utálkozó kommentet is kapok, de azokkal nemtörődöm egy kicsit sem. Hollyval néha még beszélünk bár már szakítottunk még mindig jóba vagyunk és ő a legfőbb támogatóm, ha ő nem lenne, akkor már rég abba hagytam volna azt, amit legjobban szeretek az éneklést, de ő sokszor mondta, hogy ilyen eszembe se jusson. Ő az óta modell lett és nagyon profi. Nem az a modell, aki anorexiás, hanem aki normális és semmi akt illetve semmi fehérneműs vagy hasonló dolgokat nem vállal ezt ő mondta nekem. Én is rendszeresen segítek neki mindenben, amibe csak tudok.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now