Cand ma trezesc raman mirata, Andy tocmai ce ma tine strans in brate. Incerc sa ii indepartez mana de pe mine. Dar esues lamentabil, deoarece ma tine mai strans ca inainte parca de teama de a nu ma pierde. Mai incerc inca de vreo trei ori dar fara nici un folos. Iar pe urma, imi repun capul pe perna si ii trasez niste linii imaginare pe mana. Pana cand il aud.
- Meata, nu imi mai fa asa ca ma gadil.
-Neata si tie. Asta patesti daca nu ma lasi sa plec. In plus cum Doamne am ajuns in bratele tale?!
-Pai, poate cand te-ai adormit te-am tras in bratele mele. Esti asa de inocenta si linistita cand dormi intocmai unui inger.
-Nu serios. Vrei sa spui ca ziua sunt impulsiva?!!
-Nu , n-am spus asta..
-Dar asta rezulta din cuvintele tale
-Nu mai lasat sa termin. Esti la fel ca ziua dar parca mai fara probleme pe cap.
-Aici ai dreptate. Apropo,tu mergi la sala de ai muschi astia. (Si arat spre ei)??
-Da, de 1 an. Se pare ca se vad rezultatele.
-Ok, gata, gata. Nu te umfla aici in pene.
-Tu si glumele tale.
Astea fiind spuse , incepe sa ma gadile.
-Lasa-ma!!Nu mai pot respira!!reusesc sa zbier pri tre rasete.
-Asta doar daca iti retragi cuvintele.
-Niciodata.
-Atunci hai sa continuam.
Dupa , cred cinci minute. Ii spun:
-Bine, imi retrag cuvintele. Dar te rog lasa-ma!!
-Bine. Dar promitemi ca nu o sa mai spui cuvintele alea. Ca de nu...
-Stiu, stiu ma gandili in continuare
-Ai vazut ca sti tratamentul 😆☺
-Bine , promit ca nu o sa-ti mai spun asa.
-Bine.
-Acum cred ca ar trebui sa pleci la tine in camera , asta daca...
Nu mai apuc sa spun nimic , deoarece intra pe usa o Alli zambareata dar si obosita
-Ce se petrece aici??Andy ce cauti in camera lui Charly. Sau ce cauti in pat cu ea. Sau mai bine de ce zbierati prin toata casa??
-Andy e devina(spun repede)
-Pai, ieri n-am avut somn si am spus sa vin la Charly. Caci la ti e nu mai vin, ultima data mai aru cat din lat in timp ce dormeai. Si noi sau mai bine spus eu o gandilam deoarece a spus ca ma unflu in pene. Multumita??(intraba sarcastic)
-Nu!!Cum ati putut sa va distrati si fara mine😃😄😀☺
-Atunci bine ai venit pe lista de gadilit. Te predai sau iti aplic acelasi tratament ca si lui Charly?
-Iti spun spre binele tau predate. Nu sti si nici nu ai vrea sa treci prin ce am trecut si eu.
-Ce poate fi asa de rau?
-Bine, domnisoara vati semnat singura singurica osanda.
Dupa ce termina de zis asta. O tranteste pe pat si incepe sa o gadile ca si pe mine. Saraca i-am zis sa se lase batuta. Dar eu am zis si eu am auzit. Acum zbiara dupa ajutor. Bieti vecini oare ce cred ca se petrece aici? Nici nu vreau sa ma gandesc. Ma ridic din pat si pornesc spre bucatarie. Caut ouale , tigaia si bacon-ul. Am pofta de omleta. Si le voi face si astora ca de nu sigur mi-o vor manca pe mea. Dupa 10 min. in care am tot lucrat la bucatarie. Am termimat trei omlete si trei salate. Da am boala salatei. Orice as manca fara salata nu pot. Doar in cazuri extreme . Adica nu mananca prajitura cu salata sau pizza. Adica in general mananc multa salata. Camd termin de aranjat masa. O aud pe Alli cum ii spune sau mai bime striga ca este gata sa se predea. Rad in sinea mea. Iam spus eu!!^-^Camd ies din camera Andy cu un zambet pe fata si o Alli cu parul in toate directiile. Si vad masa se napustesc direct spre farfuri.
-Sa inteleg ca chiar va este foame?
-Da(spun la unison cei doi)
-Va place?N-am mai gatit de mult mu-am cam pierdut din indemanare.
-Glumesti??Este cea mai buna omleta mancata de mine. Niciodata nu mia reusit o omleta asa de gustoasa. Adica pe langa ca esti desteapta,frumoasa, o fata cu servici mai esti si o bucatareasa excelenta?Doamne este ceva la care nu te pricepi?(spune Andy)
-Ma bucur ca iti place. Si sa sti ca si eu nu sumt perfecta. Am si eu defectele mele. Dar incercsa arat partea mea buna.
-Sa inteleg ca exista si o Charly rea?Provocaroare?
-Andy, ce pervers esti. N-am crezut ca esti asa
-Nici eu nu am crezut , ca ai o parte rea? Ce spui daca mi-ai face o intalnire cu ea?sigur ne-am intelege
-Nu,nu-ti fa iluzii .
-Ce pacat. Chiar vroiam sa o vad pe Charly cea rea.
-Eu nu.
Dupa 10 min. Aprox. Ne ducem fiecare in camerele noastre si ne imbracam, deoarece ne-am gandit ca sa ne adunam cu toti la patinoar iar pe urma sa mergem la un film. Dupa eu ma voi pregati pentru petrecere.
-Charly esti gata??(spuse alli)
-Da. Acuma vin!!
-Ok!!
Si o vad pe Alli si Andy ca ma asteapta. Cand ajung in dreptul lor le fac semn cu mana peste fata.
-Scuze, Charly. Dar areti superb. Pana si cand ne ducem la patinoar tu , areti fatal.
-Pe bune!!Eu m-am imbracat normal. Adica cand ma voi duce la vreo petrecere sau in club ce ai sa spui?
-Pai, atunci voi saliva dupa tine(spune cu acel zambet fermecator pe fata)
-Ah,hai sa mergem(spuse Alli)
Si ne-am dus spre iesire. Afara era o caldura care te invada cu primul picior pus afara. Cum suntem asa de multi Andy si Antonio au insistat ca sa mergem cu masinile lor. Asa se face ca eu am ajuna in masina lui Andy cu Anabel iar Arthur cu Alli( se pare ca se onfiripa ceva intre ei) cu Anastasia.
Cand ajungem Amdy ma ia de mana si asa pornim cu toti. Toti se uita la noi ca la niste extrateresti. Eu incerc sa imi iau mana din a sa dar el nu ma lasa si mi-o strange mai tare. Adica de mana se tin doar cullirole nu si prieteni.
-oooo!! Se pare ca am pierdut ceva.
-Hai nu zau(spise Andy)
-Mai las-o nu vezi ca nu vrea sa iti raspunda la gest. O sa o sufoci. In plus crezi ca ar fi o partida buna??
-Ar trebui sati vezi de treaba!!(Spun eu). Eu fac ce vreau.
Pe urma se asterne o liniate mormantala. Iar dupa o ora la patinuar , unde neam distrat, glumit , patinat pana nu amai putut. Neam indreptat spte film. Da a fost unul de actiune. Nu mi-a prea placut. Dar a ales majoritatea. Deci trebuia sa ma supun . Dupa ce se termina filmul
-Eu ar trebui sa plec mai am de ajuns undeva in seara asta. Si credetima ca nu vreau sa intarzii.
-Si mai precis unde?
-Secret. Daca va spun nu ma veti crede asa ca pa.
Astea fiind spuse , plec spre casa. Dar observ ca din ea coboara. Nimeni altul decat.....
CITEȘTI
Charlotte Diamonds
RomansaCoperta realizata de anneeette Charlotte este o fata de 23 ani. Isi doreste o familie, o cariera reusita si copii. Va cunoaste doi baietii. Pe unu il cheama Andy Linton : un baiat aratos, destept, dar afemeiat. Tipul de barbat care nu se lasa doar u...