13.Part Všechno špatně

1.4K 100 4
                                    

*Sice tohle je filler díl týkající se Ayaky, ale za to bude ještě dneska jeden normální díl, aby jsem vás o nic neochudil ;P*

,,Myslíš, že to byl dobrý nápad je nechat samotný? To nesmáš starch, že nás Shiniga sledoval a teď může u tebe doma?" jsme na cestě do firmy dvě hodiny a nemluví o něčem jiném. ,,Říkám ti Kade, že jsou v bezpečí. Pokud je někdy najde, tak se o personál postará. Pamatuješ si, jak to uměla Misa, že. Tak či neměj strach. Jsem si jistá, že doma jsou v bezpečí. jsi nedělej starosti, teď musíme řešit práci." Proč se tohle pořád děje. Nemůžeme mít klidný život? To jsem toho chtěla moc. Nevadí..přeci se to nějak musí vyřešit, ne snad? ,,Máš kartu Kade?" ,,Jo, bez ní nevycházím. Skoro po pul roce jdeš osobně do firmy, to bude rozruch." To jsem tu nebyla tak dlouho!? To jsem tedy zodpovědná ředitelka.

Když jsme dorazili na místo, tak jsem zaparkovaka auto a šli jsme do firmy. ,,Přiložte kartu a sdělte svoje ID." Dala jsem svoji kartu na skenr a nadechla se na svoje ID. ,,A.M. 13 169 6 36 5 25 4 16." Cikn a hotovo. ,,Nechápu, jak si můžeš pamatovat to číslo. Já s tím mám furt problém a Chelseea mě musí ručně." No jo, ty tvoje paměť. ,,Takže je to jednohochý. Den a měsíc narození a moje oblíbená číslo. Nakonec je jen vynásob stejným číslem a máš to." Nebylo to sice lehké zapomatovat, ale šlo to. Prošli jsme kolem recepce, kde seděla Chelseea a pracovala na počítači. Pozdravili jsme jí a ta na mě udiveně koukala. Zamířili jsme rovnou ke mě do kanceláře a cestou Kad vzal ještě nějaký papíry ohledně toho případu.

,,Konečně jsem tě našel! Kde se- Dobrý podvěčer madam!" Odtrhla jsem jsem oči od dokumentů a koukla se na Sachia. ,,Ahoj, dlouho jsme se neviděli, ale když už tu jsi, tak mi prosím zjisti, jak dopadla ta akce dneska, když jsem vám volala." Dokumenty o případu jsem položila stranou a soustředila se na jeho proslov. ,,Je mi to líto madam-" ,,Tykej mi, vykání je divný." Uklonil se na znamení omluvy a pokračoval. ,,Jak jsi nám volala, tak jsem ihned poslali muže na místo, hackli kameri a hledali ho. Našli jsme jeho spolupracovníka Rina Matsua, ale ani po vyslýchání jsme z něj nic nedostali.nic jde. Na něj neměli, tak jsme se museli propustit. Bohužel po úsilném hledání jsme ho nenašli. Je nám to moc líto Ayako."

Nejsi zrůda! Ale kocourek. (YAOI)Kde žijí příběhy. Začni objevovat