Aude

181 7 2
                                    

POV NIALL :

Daar in de deuropening stond Aline. 'Euh, sorry dat ik jullie onderbrak, ik kwam alleen even mijn zonnebril halen' zei ze. Ze ging naar haar koffer pakte haar zonnebril en ze snel weg. 'Genant!' Zei ik tegen Merel. 'Zeg dat wel!' Zei ze met een hoofd zo rood als een tomaat. 'Rust nu maar even! Dan kan je vanavond misschien nog mee naar de verassing!' Zei ik. 'Wauw nu weet ik al dat er een verassing is!' 'Ow ja probleempje! Niets zegen tegen de rest hé!' 'Tuurlijk niet!' En ze gaf me nog een kusje en ging slapen!

POV AMBER:

We hadden een stuk of 2 spelletjes gespeeld. Het was heel erg tof! Maar nu was ik echt wel moe! 'Hoe laat is het Harry?' 'Half 5. Waarom wil je dat weten?' 'Oh gewoon zo maar! Zouden we niet beter naar de rest gaan en dan langzaam naar ons appartement gaan?' vroeg ik. 'Het is toch nog niet zo laat?' 'Nee tuurlijk niet, maar wij meisjes hebben soms lang nodig om ons klaar te maken, snappie?' 'Ah ja, kom laten we dan gaan!' zei hij. Het was nog een heel eindje stappen, althans op onze snelheid. Toen we er waren ging ik samen met de meiden naar het hotel, de jongens gingen nog even zwemmen! Eleanor en Ammelie sliepen bij mij op de kamer, dat was dolle pret! Alleen niet om te douchen. Dat deed me terug denken aan skireis in het 2de middelbaar, ik sliep ook bij Ammelie en nog 4 andere mensen je moest eens weten hoe het daar ging! Niemand wou als laatste douchen. Deze keer was het me gelukt om als eerste in de badkamer te komen. Eleanor en Ammelie konden het nu uitvechten wie als tweede ging. Ik zou me rustig douchen! Ik draaide de kraan open en ging eronder staan. Ik stelde de douche koud omdat ik veel te warm had. Na een half uurtje ging ik van onder de douche, deed een handdoek rond me en ging naar de kamer. De badkamer deur was nog niet eens goed open of er vloog al iemand naar binnen! Ik trok er me niks van aan en liep naar mijn bed. Mmm eens kijken wat zou ik aandoen vanavond? Misschien mijn muntgroen jurkje, neeh. Mmm. Aha hier. Ik pakte mijn witte mini jurkje uit mijn koffer en trok het aan. Jaa! Dat is het, ok nu nog schoenen. Ik deed er mijn fluo roze hakjes onder aan. Zo dit zag er wel ok uit! Nu nog haar en make-up! Ik trok een vies gezicht. 'Hé moet ik ander je haar doen Amber?' vroeg Eleanor. Dus Ammelie zat in de badkamer! Ik wist het! 'Als je wil?' 'Tuurlijk wil ik dat doen! Anders had ik het niet gevraagd hé?!' Zo gezegd zo gedaan. Eleanor begon met mijn haar en dan mijn make-up. Mijn haar was in een mooie vissengraat vlecht. Mijn make-up was gewoon een beetje bruine crème, maar niet te donker, mascara en een heel lichte oogschaduw die je bijna niet zag. 'Dankje El! Het is prachtig!' 'Is graag gedaan meid! Als je ooit nog een hulp nodig hebt me je haar en make-up zeg het maar hé!' en ze gaf me een knipoog. Pff ik was al helemaal klaar en Eleanor moest haar nog beginnen douchen! Ik ga hier niet zitten niksen hoor! Ik zal eens gaan kijken bij Harry hoe het daar zit. Ok, waar zitten die? Gewoon aan de balie gaan vragen zeker? Ik liep naar beneden naar de balie, erachter stond een jongen van ongeveer onze leeftijd in pak. 'Wat is de kamer van Harry Styles?' vroeg ik hem. 'Euh, Ik mag u spijtig genoeg die info niet geven!' zei de jongen, die volgens zijn naam plaatje Olaf noemde. Ik liep pissig terug naar mijn kamer, aaarg! 'Waar zitten jullie?' vroeg ik hem. Ok nu nog wachten op antwoord! Tik Tak Tik Tak. En ik ga niet op deze plaats blijven wachten op antwoord want ik word zot van deze klok! Ik ging net weg gaan toen ik een bericht kreeg. 'Kamer 15 op de 3de verdieping!' Ik ging naar de lift naar de derde verdieping kamer 15. Ik klopte op de deur, na een tijdje werd die open gedaan door een half naakte Niall. 'Harry! Het is voor jou! Kom maar binnen Amber.' Ik liep naar binnen en Niall sloot de deur achter me. Wow deze kamer was echt zo rommelig! 'Harry is hem juist nog aan het omkleden, hij is binnen 5 minuten zeker klaar! En Niall liep ook de badkamer in. 'Je chick is echt hot in die kleren! Je hebt mazel man!' hoorde ik Niall fluisteren. Haha. Ik hoorde wat gestommel en toen ging de deur open, en daar stond Harry. Wow hij zag er zo goed uit! 'Euh Amber, je mond staat een beetje open!' Ow gênant! En deed snel mijn mond dicht. 'Gaan we al door?' vroeg Harry. Ik stond recht en pakte zijn arm beet en ging samen met hem naar het restaurant. We kwamen er net toe op hetzelfde moment als Ammelie, Zayn, Merel, Niall, Aline en Liam. 'Haha, nu nog Eleanor en Louis!' riep Merel. 'Hoelang staan jullie hier al?' vroeg ik. 'Nog niet zolang hoor, een minuut of 2?' zei Ammelie. Ik dacht even dat ze hier al veel langer stonden. 'kom laten we al naar binnen gaan! Ik heb honger.' zei Niall. We schoten allemaal in de lach en gingen naar binnen. Mmm het rook hier zo heerlijk! 'Mag ik alsjeblieft al eten gaan halen?!' 'Niall!! Nee! We wachten op Eleanor en Louis!' zei Merel. 'Ah ga maar al Niall! Ze zijn er toch net.' Ik was nog niet half uitgesproken of hij was al van tafel. Ik gin ook met Harry en nog een paar van onze tafel om eten. Alles zag er zo lekker uit! Ik pakte allerlei dingen, zo kon ik van al die lekkernij eens proeven. We gingen terug naar onze tafel waar we Niall al aantroffen met 2 borden. Hoe heeft hij zijn eten op dat 2de bord gekregen? Ik begon met eten, en het eten viel soms redelijk tegen. Er waren wel lekkere dingen bij maar ook heel vieze! We bleven nog een uur of 2 in het restaurant. Nu gingen we naar een terrasje gaan, alleen waren de terrasjes de andere kant op. Ik hoorde in de verte luide muziek spelen. Gingen we naar een party? 'Verassing!' 'OMG, gaan we naar deze fuif?' 'Ja? Wil je misschien niet gaan Amber?' 'Tuurlijk wel!' We gingen naar binnen, het was er stampend vol! 'Ik ga drankjes halen, kom je mee Amber?' 'Ja!' riep ik heel erg luid. De muziek was hier zo hard! Harry bestelde de drankjes terwijl ik een beetje in het rond keek. Ik zag iemand deze kant op wijzen en hier naartoe rennen. 'Uh, Harry ik denk dat de fans je door hebben!' Harry keek om zich heen en zag toen ik het meisje deze kant opkomen. Harry liep naar haar toe en knuffelde haar. Wat is hier aan de hand? Harry kwam naar me toe met het meisje naast zich. 'Amber, dit is Aude ze is ...'

Muhaha wat zou Aude zijn? dat lees je in het volgende hoofdstuk morgen 😉

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu