*Holly szemszöge*
Már egy éve kint élek Romániában. Sok minden történt az óta. Justinnal szakítottunk, mert rájöttünk, hogy mindkettőnknek ez lesz a legjobb. Befutottam, mint modell. Nagyon élvezem már több fotózáson is túl vagyok és egyre ismertebb cégek is megkeresnek, aminek nagyon örülök. Egy év után újra itthon vagyok. Apával néha beszéltem, de nem olyan gyakran. Bevallom, nagyon hiányzik már ő is meg az összes barátom is.
Mikor leszálltam a gépről megpillantottam apát, aki feltehetőleg rám várt. Annyira megörültem, hogy újra láthatom, hogy amint oda értem egyből a nyakába ugrottam. Kicsit meglepte a tettem, de persze szorosan magához ölelt.
Amint haza értünk csak arra tudtam gondolni, hogy alszok egy nagyot. Persze ez szép kis álom volt ugyan is amint beléptem a ház ajtaján egyből apa meg Monica rokonaival találtam magam szemben. Már mentem volna fel a lépcsőn, hogy majd a szobámba érve aludjak, de persze a boszi egyből közbe lépett.
- Te meg még is hova mész, ha szabad tudni?
- A szobámba mivel álmos vagyok, mert most szálltam le egy több mint 10 órás repülő út után.
- De csak miattad jött ide minden rokon, hogy együtt köszöntsünk, hogy újra itthon vagy. - mondta Monica kicsit már idegesen.
- Nem érdekel senki nem kérte, hogy tódíts ide mindenkit. Szóval vagy elmennek, vagy nem engem nem érdekel, de én megyek aludni. Úgyhogy köszönöm, hogy eljöttek bár senki nem kérte, de nem baj, de mentem hello.
Gyors felmentem a szobámba bezártam az ajtót majd szemügyre vettem a szobát. Semmit nem változott minden úgy maradt, ahogy annak idején hagytam. Örültem, hogy újra itthon vagyok, de nem sokáig maradok. Írtam a barátaimnak hogy haza tértem egy kis időre mindenki örült neki és azonnal találkozni akarnak velem, de persze lemondtam, mert azért még álmos vagyok. És kicsit muszáj, vagyok aludni. Persze ez nekik nem nagyon tetszett, de azért meg értettek engem.
Kb 4 órával később felkeltem és mentem is a parkba ahol találkozom a barátaimmal. Persze ez apáéknak nem nagyon tetszett. De persze megengedte. Amikor oda értem meg láttam Christ és Anat akivel még mindig a legjobb barátnő viszonyba vagyunk minden nap órákat dumáltunk. És végül ott volt Justin is. Mikor őt megláttam akkor nem hittem a szememnek Ariana ült az ölében és nyálat cseréltek éppen. Nagyon fájt ezt látnom mivel én még mindig szeretem Justint de, ahogy látom ő már tovább lépett. Nem baj megpróbálom magam jól érezni és nem őket bámulni.
- Sziasztok.
- Hali- köszöntek vissza kórusba, ahogy láttam Justin meg lepődött, hogy újra itt vagyok és a szemembe egyáltalán nem nézett.
- Hogy vagytok? - kérdeztem
- Hát meg vagyunk nagyon hiányoztál ám nekünk csajszi el se hiszed, hogy Ana mennyit rinyált nekem. - mondta Chris
- Aha persze el ne hidd neki igazából végig a vállamon sírt mert vele nem akarsz beszélni.
Még sokáig velük voltam majd úgy döntöttem, hogy ideje haza indulni így elköszöntem tőlük és mentem is. Persze nem maradtam sokáig egyedül mivel valaki csatlakozott mellém. Ki más lett volna, ha nem Justin.
- Szia, nem akartam, hogy egyedül menj haza így gondoltam elkísérlek. Persze csak ha nem baj.
- Szia, nem baj. És milyen a szupersztár élet?
- Hát koránt sem olyan, mint amilyennek elképzeltem sokkal nehezebb és sokkal több mindennel kell megküzdenem, mint amit az átlagemberek látnak. És milyen modellnek lenni?
- Huh, hát az se a legkönnyebb, de szeretem csinálni. Sok mindennek meg kell felelni, de bele, lehet jönni. Most is csak párnapot vagyok, itthon majd megyek, tovább egy rendezvényre onnan egyből indulok tovább. Teljesen be vagyok táblázva, de már neki láttam egy titkos projektemnek, ami remélem, beválik.
- Milyen projektnek?
- Egy könyvet szeretnék írni a minden napi életemről, hogy hogyan lettem híres modell meg hogyan alakult az életem meg egy két tippet adni másoknak.
- Értem. hát sok sikért most én is egy új dalon dolgozom, ami most tényleg rólam fog szólni.
Végig beszéltük az egész utat majd mikor haza értem megöleltük egymást és ment is tovább én meg bement a házba és mentem is aludni. Hosszú párnapnak nézek elébe.
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.