Z pohľadu Caitlin
,,A čo ja ?!" spýtal sa ma Justin uplakane. Pozrela som sa na ňho a on vážne plakal. Ňuňáčik môj on plače za mňa ??
,,Justin neplač." prišla som k nemu a zdvihla som mu hlavu medzi palec a ukazovák.
,,Al-e ale t-ty chceš odísť a zomrieť. Jediná osoba ktora ma naučila zase niečo cítiť chce zomrieť. A ver alebo nie, ja ti to nedovolím nepôjdeš tam ani za moju mŕtvolu. Toho kokota zneškodníme spolu a ty budeš bývat u mňa a bodka." povedal prísne.
,,Aach ked inak nedáš." povzdychla som si a sadla si na ňeho obkročmo.
Začal ma bozkávať na krku, vzdychla som. Vyzliekol mi tričko a hodil ho niekde do riti. Odtrhol sa od môjho krku a začal ma bozkávať na pery. Och má tak hebké, jemné, ružové, mäkké, chutné .....proste dokonalé pery.
Vyzliekla som mu tričko a pobozkala som mu každú tehličku. Aww má dokonalé telo.
,,Cait" zavzdychal, ked som sa mu rozkrokom začala obtierat o ten jeho.
,,Ooch" vzdychla som ked mi stlačil zadok.
Zdvihol sa a pretočil nás tak, že teraz som pod ním ležala ja. Odopol mi podprsenku tými jeho šikovnými prštekmi a zubami mi ju začal sťahovať. Bolo to tak dokonalé. On je celý dokonalý. Všetko čo robí je dokonalé.
Podprsenku poslal niekde k ostatným veciam. Niekam do riti. (p.a.: prepáčte ja som musela :Ddd)
,,Justin " vzdychla som.
Rozopol mi nohavice a ja som si ich dala dole. Aby som nebola pozadu, aj ja som ho vyzliekla. Ostal len v boxerkách. Zvalil sa na mňa a začal sa mi hrať s prsiami. Cucal ich, oblizoval a jemné okusoval. Vzdychala som ako šialená.
,,Accch." vzdychla som. ,,Miláčik už stačí predohry." prosila som Justina.
,,Ako chceš." zaškeril sa.
Stiahol mi nohavičky a strčil do mňa dva prsty.
,,Justin !" zakričala som a prehla sa v chrbte.
Začal sa pohybovať dnu a von dnu a von. Ked už som skoro bola, prestal.
Skoro som ho zabila.
,,Neboj zlatko este som neskončil." zaškeril sa.
Začal ma bozkávať a jemné do mňa vnikol. Začal prirážať viac a viac.
Bol to dokonalý pocit, robiť to s niekým aj pre niečo iné ako pre prachy. Robiť štetku sa mi hnusilo.
,,Justin." vzdychla som.
,,Áno bejby, povedz to !" vzdychol.
,,Justin pridaj ešte." to ho nakoplo a makal ako fredka. Chudácik. Tak ale stalo to za to. :) (p.a.: ja perverzáčka :Dd)
,,Ešte" vzdychla som a Justin ako psík poslúchol.
Už som cítila že za chvíľu budem.
Justin prirážal rychlo ale ja som chcela este viac. Začala som teda panvou oproti tej jeho.
Vzdychali sme ako besný.
,,Justin!"
,,Cait!" obydvaja sme naraz vykríkli a spravili sa.
Justin ma pobozkal a zvalil sa vedľa mňa udychčaný.
,,Bolo to úzastné." povedal.
,,Najlepší sex v mojom živote " povedala som."
,,Aj podľa mňa." nahol sa ku mne a pobozkal ma. Chcem aby táto chvíľa trvala večne. Milujem ho !
O 3 týždne neskôr
Z pohľadu Justina
Ten čas letí tak rýchlo. Už 3 týždne vymýšľame ten dokonalý plán. Je vazne dokonalý. Musí sa to vydariť.
Od vtedy som s Cait nespal. Nemáme totiž čas. Ked chceme byť voľný (p.a.: presne pre toto má táto story názov Be free ) musíme pre to niečo robiť.
Samozrejme som Cait nechcel dostať len do postele, ale mam taký pocit, že ona si to mysli.
Budem sa musieť ospravedlniť a spýtať sa je na to.
Makáme jak fredky ale nám sa to podarí. Verím v to !
O tyzden neskor
Z pohľadu Caitlin
Náš plán ide výborne už je všetko zariadené. Zajtra je útek. Sme s Lilom a spolom dohodnutý a ideme na to. Este stale si mysli že som chlap. Ale to tak musí zatiaľ byť.
Odvtedy sa s Justinom bavíme len o pláne. Podľa mňa ma chcel dostať iba do postele. Aké nečakané. Mohla som si to myslieť :( Čo už mylila som sa v ňom. Ked utečieme mám jasný cieľ.
Zabiť Erika !
Naša mission imbosibble začína !
Tak čo si myslíte ?? Názor prosím vyjadrote v komentoch ,)
*Sofi
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??