Birinci Bölüm (İlk Bölümü)

2.6K 36 20
                                    

O beni görüyor.
  Charlie ellerine ve dizlerine kapandı.Bir arcade oyunu sırasının arasında kalmış,konsollar ve duvar arasında sıkışmış,karmakarışık elektrik kabloları ve işe yaramayan diğer kablolar altında dağınıktı.Köşeye sıkışmıştı;kurtulmanın tek yolu köşeden kaçmaktı,ama koşmak için o kadar hızlı değildi.Onun ileri geri hareket ettiğini görebiliyordu,o arcade oyunlarının arasındaki boşluklardan geçerken küçük hareket anları yakalamıştı.Hareket etmek için pek alan yoktu ama o geri gitmeye çalıştı.Bir kablo ayağını kaptı,ayağını kablodan çözmek için durdu.Metalin metalle çarpışma sesini duydu,en uzaktaki arcade oyunu duvara yaslanmıştı.O yine vurdu,ekran kırıldı,ve sonra diğerini kırdı,mekanizmayı kırıyor,daha çok yaklaşıyor,her birini sanki ritimsel bir şekilde eziyordu.
Çıkmalıyım,çıkmak zorundayım! Panik uyandıran düşünceleri yardım etmiyordu,çıkacak yer yoktu.Kolu ağrıdı,ve yüksek sesle ağlamak istedi.Bandajından kan geçip akıyordu,and sanki kan kaybettiğini hissediyordu.
  Konsol duvardan birkaç adım uzakta kırıldı,ve Charlie korktu.O yaklaşıyordu;çarkların dönüşünü ve servoların tıklarını duyabiliyordu,yüksek sesle. Gözleri kapalı,hala onun kendisine bakışını görebiliyordu,keçe olmuş tüyleri ve sentetik derinin altından görülebilen metali görebiliyordu.
  Aniden onun önündeki konsol uzaklaştı ve devrildi ve oyuncak gibi fırlatıldı.Elleri ve dizlerinin altındaki güç kabloları çekildi ve Charlie kaydı ve tökezledi, neredeyse düşüyordu.Yukarı baktı,kendisini yakaladı ve bir kancanın aşağı kendisine doğru sallanmasını gördü. . . . . .

  Utah,Hurricane'e Hoşgeldiniz.
  Charlie işarete aceleyle gülümsedi ve sürmeye devam etti. Dünyanın işaretten bir tarafı ile diğerinden farkı yoktu, ama geçtiğinde sinir krizi hissetti. Hiçbir şey tanımıyordu. Gerçekten beklemiyordu, burası, karayolunun ve boşluğun olduğu şehrin kenarında değil.
  Başkalarının neye benzediğini, şimdi kim olduklarını merak etti. On yıl önce en iyi arkadaştık. Ve sonra oldu ve her şey sona erdi, en azından Charlie için. Yedi yaşından beri hiç kimseyi görmemişti. Her zaman çocuklar, özellikle de konuştuğu gibi yazan Marla'yı hızlı ve tutarsız olarak yazmışlardır. Ancak büyüdükçe harfler gittikçe daha da arttı ve bu geziye giden konuşmalar hoşa giderdi ve garip duraklamalarla doluydu. Charlie, isimlerini, sanki onları hala hatırladığına güvenmek için tekrarladı. Marla. Jessica. Lamar. Carlton. John. Ve Michael ... Sonuçta yolculuğun nedeni buydu, Michael. O öldüğünden on yıl geçti, on yıldan beri oldu ve şimdi ailesi, adanmışlık töreni için hepsini bir araya getirdi, bütün eski arkadaşları onun adına yarattığı bursu ilan ettiklerinde. Charlie bunun iyi bir şey olduğunu biliyordu, ancak toplama hala biraz ürkütücü görünüyordu. Titriyordu ve soğuk olduğunu bilmese de klimayı geri çevirdi.
  Şehir merkezine doğru yolculuk ederken Charlie şeyleri anlamaya başladı: Birkaç mağaza ve film tiyatrosu, yaz günlerinde büyük rekor kıranların reklamını yapıyordu.Kısa bir sürpriz hissetti, sonra kendine gülümsedi.Ne bekliyordun, bütün yer değişmeyecek miydi? Gittiğiniz andaki anıtı, Temmuz 1985'te sonsuza kadar dondurmuş muydunuz? Beklediği şey buydu. Saatine baktı. Hala hepsi bir araya gelmeden önce öldürmek için birkaç saat.Filme gitmeyi düşündü, ama gerçekten ne yapmak istediğini biliyordu. Charlie sola dönerek şehir dışına çıktı.
  On dakika sonra, durdu ve dışarı çıktı.
  Ev önce ona yaklaştı, koyu renkli açık mavi gökyüzündeki bir yarayı anahatlarıyla çizdi. Charlie arabaya yaslandı, biraz başı döndü. Derin nefes alıp kendine güvenen bir an aldı. Burada olacağını biliyordu. Teyzesinin banka defterlerine yasadışı bir şekilde baktıktan birkaç yıl önce ipotek ödemelerinin yapıldığını ve Teyze Jen hala emlak vergisi ödemeye başladığını söyledi. On yıl olmuştu; Hiç değişmemiş olması için hiçbir neden yoktu. Charlie basamakları hafifçe tırmandı, soyma boyasını aldı. Üçüncü basamağın hala gevşek tahtası vardı ve gül patırtıları verandanın bir tarafından devrildi, dikenleri ağlarla ağacın içine sıktı. Kapı kilitli, ancak Charlie anahtarını aldı. Asla kullanmamıştı. Kilit içine kaydığında babasının zincirini boynuna koyduğunu hatırladı. İhtiyacınız olan her şeye rağmen. Şimdi, buna ihtiyacı vardı.
  Kapı kolayca açıldı ve Charlie etrafına baktı. İlk birkaç yıldır burada pek hatırlamıyordu.Sadece üç yaşındaydı ve tüm anıları bir çocuğun üzüntü ve kayıp bulanıklığı içinde soluyordu, annesinin neden uzak durması gerektiğini anlamıyor, her an babasına yapışıyordu, o olmadığı sürece etrafındaki dünyaya güvenmiyordu. Orada, sıkıca tutunmadığı sürece, onun penol gömleklerine,yağ kokusu ve sıcak metale gömülmüştü.
  Merdivenler düz önüne kadar uzanıyordu, ama direkt olarak onlara gitmiyordu, yerine bütün mobilyaların bulunduğu oturma odasına gidiyordu. Çocukken gerçekten farketmemişti, fakat evin sahip olduğu mobilyalar için biraz fazla olduğu ve bu yüzden alanı doldurmak için çok yaygın olan şeyler vardı: sehpa koltuğa ulaşmak için çok uzaktı. , Kolay koltuk sohbet etmek için odanın çok ilerisindedir. Ahşap döşeme tahtalarında, odanın merkezine yakın koyu bir leke vardı ve Charlie çabucak dolaşıp mutfağa gitti, dolapların yalnızca birkaç tencere ve birkaç bulaşıkları vardı. Charlie, çocukken hiç bir şey eksikliğini hissetmemişti, fakat evin gereksiz büyüklüğünün bir çeşit özür olduğunu, kızını verebilecek kadar çok şey kaybetmiş bir adamın girişimi olduğu gibi görünüyordu. Yaptığı her şeyi abartmanın bir yoluydu.
En son burada olduğu zaman ev karanlıktı ve her şey yanlış geldi. Yedi yaşında olmasına rağmen onu yatak odasına merdivenlerden yukarı taşıyordu ve kendi iki ayağında daha çabuk gidiyordu. Ancak Jen Teyze, ön sundurmada dururken onu aldı ve onu taşıyarak, gözlerini parlayan bir güneşte sanki bebeği gibi korudu.
Odasında Jen Teyze onu bırakıp arkasındaki yatak odasının kapısını kapattı,çantasını almasını söyledi ve Charlie ağladı, her şeyi o küçük kasaya sığmadı.Jen Teyze, Charlie'nin dolabına karanlık bir şekilde dolanıp hangi t-shirt'lerin getirileceğine karar vermeye çalışarak sabırsızlıktan sızıntı olup "Sonra geri kalanı için geri gelebiliriz." dedi. Geri kalanı için asla geri dönmemişlerdi.
Charlie merdivenleri kaldırıp eski yatak odasına gidiyordu. Kapı açıktı ve açtığında, sanki kendi genç oyuncağı arasında orada oturuyor gibi görünce sersem bir yerinden olma hissi vardı, bakıp Charlie'ye sordu,"Kimmiş?.." Charlie içeri girdi.
Evin geri kalanı gibi, onun yatak odasına dokunulmamıştı. Duvarlar soluk pembe idi ve tavan çizgisini izleyerek bir taraftan çarpıcı bir şekilde eğimli tavan, maç için boyalıydı. Eski yatağı hâlâ duvara yaslandı, geniş bir pencerenin altında, çarşaf gitmiş olmasına rağmen yatak hala bozulmamıştı. Pencere hafif açılmıştı ve çürüyen dantel perdeleri nazik esintide dışarıdan sallandı. Pencerenin altındaki boya karanlık bir su lekesi vardı, minderin içine uzanıyordu, havanın yıllar geçtikçe nereden geldiği evin ihmaline ihanet ediyordu. Charlie yatağa tırmandı ve camı zorla kapattı. Bir çığlık ile itaat etti ve Charlie geri çekildi ve dikkatini odanın geri kalanına, babasının buluşlarına çevirdi. Evdeki ilk geceleri Charlie yalnız kalmaktan korkuyordu. O geceyi hatırlamıyordu, fakat babası hikayenin belleğin kalitesini almasına yetecek kadar sık ​​söyledi. Oturup durdum ve babası onu bulana kadar ağladı ve onu elinden alıp tuttu ve ona asla yalnız kalmayacağından emin olmasını söz verdi. Ertesi sabah onu elinden tutup garaja götürdü ve burada sözünü tutmak için çalışmaya başladı.
Buluşlarının ilki mor bir tavşandı, günümüzde güneş ışığında oturan yıllar boyu gri renkte. Babası ona Theodore adını vermişti. O zamanlardaki büyüklüğündeki, üç yaşında bir çocuğun büyüklüğündeydi ve peluş kürkü, parlayan gözleri ve keskin bir kırmızı kravat vardı. Çok şey yapmadı, yalnızca bir el salladı, başını yana yatırdı ve babasının sesinde: "Seni seviyorum, Charlie" dedi. Ama ona bir gece bekçisi, şirketini elinde tutacak birisi vermek yeterliydi Uyuyamadığı zaman. Şu anda Theodore odanın uzak köşesinde beyaz bir hasır sandalyeye oturdu. Charlie ona el salladı, ancak harekete geçirilmedi, geri dalga geçmedi.
Theodore'dan sonra, oyuncaklar daha karmaşıklaştı; Bazıları çalışmış ve bazıları da kalıcı aksiliklere sahip gibi görünüyordu ve bazıları sadece Charlie'nin çocukça hayal gücüne hitap etmiyordu. Babasının atölyesine geri götürdüğünü ve parçalar için geri dönüştürülmüş olduğunu biliyordu, ancak parçalarını sökmeyi izlemekten hoşlanmadı. Ama tutulanlar, sevdikleri ve şimdi burada bekliyor ona bakıyorlardı. Gülümseyerek, Charlie yatağının yanındaki bir düğmeyi itti. Sert yol verdi, ama hiçbir şey olmadı. Tekrar itti, daha uzun süre basılı tutuyordu ve bu sefer, odanın karşısında, metal metalin yıpranmış gıcırdatması ile tek boynuzlu kadın hareket etmeye başladı.
(Charlie'nin Stanley'i artık hatırlayamadığı bir nedenden dolayı hatırlatamadığı) unicorn metalden yapılmıştı ve parlak beyaza boyanmıştı ve dairesel bir pistte odanın etrafında dolaşarak kafasını sertçe aşağı yukarı fırladı. Parça köşeyi yuvarladı ve Charlie'nin yatağının yanında durduğu yere geldi. Aşağı indi ve yanında diz çökerek yanağına vurdu. Parlak boyası yontulmuş ve soyuluyordu ve yüzü pasın üzerinde duruyordu, bu yüzden gözleri çürümenin içinden canlı görünüyordu.
"Yeni bir boya tabakasına ihtiyacın var Stanley," dedi Charlie yüksek sesle. Tek boynuzlu kadın tepki vermedi, yanıt vermedi.
Yatağın dibinde bir tekerlek vardı. Birleştirilmiş metalden yapılmış, ona her zaman bir denizaltında bulabileceği bir şeyi hatırlatmıştı. Charlie döndü.
Bir süre sıkıştı, sonra da her zamanki gibi dönerek yol verdi. Odanın en küçük dolabın kapısı salladı ve ella yolda Ella yelken açtı, elinde küçük bir eldiveni bulunan teakup ve tabağı taşıyan bir çocuk bebeği bir sunum gibi. Ella'nın şüpheli elbisesi hala keskinti ve patentli deri ayakkabıları hala parlıyordu; Belki dolabın içinde nem hasarına karşı korunmuştu. Charlie'nin aynı kıyafeti vardı, geri o ve Ella'nın aynı yükseklikte olması.
"Merhaba Ella," dedi usulca sesle. Çark çözülürken, Ella tekrar dolaba geri çekildi, kapısı onun arkasında kapanıyordu. Charlie onu dolap duvarına kadar izledi. Dolaplar tavan eğimine uyacak şekilde yapılmıştı ve üç tanesi vardı. Ella yaklaşık üç buçuk metre uzunluğundaki kısa bir yerde yaşıyordu. Bunun yanında bir ayak ya da daha yüksekti ve üçüncüsü, yatak odasının kapısına en yakın, odanın geri kalan kısmı ile aynı yükseklikte idi. Gülümsedi, hatırlıyordu.
"Neden üç dolabınız var?" John, ilk geldiği zamana kadar talep etmişti. Sorunun karışıklığı ona boş boş baktı.
"Çünkü o kadar var var," dedi sonunda. Sonra, savunmacı, en küçüğü gösterdi. "Bu Ella'nın,zaten." diye ekledi. John başını salladı, memnun kaldı.
Charlie başını salladı ve orta dolabın kapısını açtı -ya da denedi. Düğme bir sarsıntıyla durdu: kilitli.Birkaç kez sarstı,ancak çok fazla düşünmeden vazgeçti. Zemine ininceye kadar çömeldi ve bir gün büyüdüğü en büyük yakınında,büyük kız dolabına baktı."Sen daha büyük olana kadar buna ihtiyacın olmayacak." Babası derdi, ama o gün hiç gelmedi. Şimdi biraz açık kaldı, ancak Charlie rahatsız etmedi. Onun için açılmamıştı, sadece zaman vermişti.
Dayanmadan önce, kilitli orta kapının kenarının altında yarı yarıya parlak bir şey fark etti. Doldurmak için öne eğildi: devre kartının parçalanmış bir parçası gibi görünüyordu. Hafifçe gülümsedi. Cıvatalar, atıklar ve parçalar, her seferinde birer birer yere kadar yükselmişti. Babasının daima cebinde cayır cayır parçaları vardı. Üzerinde çalıştığı bir şeyi taşırdı, yere indirdi, nerede olduğunu unuttu ya da daha kötüsü, "asla tekrar görülemeyeceği" emniyet için bir kenara koydu. Ayrıca ona sarkan bir ip vardı; Sıkıştığı metali minik dudağından özenle çözdü.
Sonunda sanki onu kapatıyor gibiydi, Charlie odayı geçip Theodore'u yakaladı. Sırtı vücudunun önü gibi güneşte solmadı ve hatırladığı zengin, koyu morla aynıydı. Boynunun dibinde butona bastı, ancak cansız kaldı. Kürkü tek parça bir iplik ile gevşek bir kulak asılı duruyordu ve delik boyunca devrenin yeşil plastik parçasını görebiliyordu. Charlie nefes alıp korkarak bir şeyler dinledi.
  "Ben - yu - yie -" tavşan duyulabilir bir durma sesiyle seslendi ve Charlie onu yere indirdi, yüzü sıcaktı ve göğsü sıkı sıkıştı. Babasının sesini bir daha duymak gerçekten ummuyordu.Ben de seni seviyorum.
  Charlie odaya tekrar baktı. Çocukken, kendi sihirli dünyası olmuştu ve ona mülkiyet hakimdi. İçinde sadece birkaç seçilmiş arkadaşın bile içerisine girmesine izin verildi. Yatağına gitti ve Stanley tekrar yoluna koyuldu. Küçük tek boynuzlu kızak durmadan önce arkasında kapıyı kapatarak gitti.
  Arabanın arka kapısından dışarı çıktı ve babasının atölyesi haline gelen garajın önünde durdu. Birkaç metre uzaktaki çakılın yarısına gömülmüş bir parça metaldi ve Charlie onu almaya gitti. Ortada eklendi ve elini tuttu, ileri geri bükerken biraz gülümseyerek durdu.Bir dirsek eklemi,diye düşündü.
Kime ait olacağını merak ediyorum...
  Bu noktada daha önce birçok kez durmuştu. Gözlerini kapadı ve hafıza onu ezdi. Babasının atölyesinin tabanında oturan, yine oyuncak bloklar gibi ahşap ve metal atıklarıyla oynayan, pürüzlü parçalarla bir kule inşa etmeye çalışan küçük bir kızdı. Dükkân çok sıcaktı ve terli, şortuna ve ayakkabılarına otururken bacaklarına yapışan kiri tutuyordu. Lehimleme demirinin keskin, metalik kokusunu neredeyse kokluyordu. Babası yakınlardı, hiçbir zaman görünmüyor, tek boynuzlu at Stanley üzerinde çalışıyordu.
  Stanley'nin yüzü hala tamamlanmamıştı: bir tarafı beyaz, parlak ve güler yüzlü, neredeyse görülecek parlayan kahverengi bir gözle. Oyuncağın diğer yarısı açık devre levhaları ve metal parçalardı. Charlie'nin babası ona baktı ve gülümsedi, ve gülümsedi, sevgili. Karanlık bir köşede, karanlık bir köşede, neredeyse görünür olan babasının ardında, metal parmaklıklar doldu, yanan gümüş gözlü bükülmüş bir iskelet vardı. Her seferinde, esrarengiz bir seğirme verdi.Charlie ona hiç bakmaya çalışmadı, fakat babası çalışırken geçici oyuncaklarıyla oynarken gözü ona tekrar tekrar çekildi. Bükülmüş bacaklar, neredeyse alay gibi görünüyordu, bu bir şey korkunç bir jesterdi, ancak bununla ilgili büyük bir acı çeken bir şeyler vardı.
"Baba?" Dedi Charlie ve babası işinden bakmadı. "Baba?" Dedi tekrar aceleyle, ve bu sefer yavaş yavaş ona döndü, sanki dünyada tam olarak mevcut değildi.
"Neye ihtiyacın var tatlım?"
Metal iskelete dikkat çekti.Acıtıyor mu? diye sormak istedi.
Soruyu sordu, ancak babasının gözlerine bakarak bulamadığını fark etti. Başını iki yana salladı.
"Hiçbir şey değil."
Yokluğunda bir gülümsemeyle başını salladı ve çalışmalarına geri döndü. Yaratığın arkasında başka korkunç bir seğirme vardı ve gözleri hala yanmıştı.
  Charlie titredi, kendini günümüze çekti. Arkasından baktı, maruz kaldığını hissetti. Aşağıya baktı ve bakışları bir şeye sabitlendi: yeryüzünde yaygın olarak uzanan üç oluk vardı. Diz çöktü, düşünceli ve parmağını birinin üzerinde dolaştırdı.Çakıl dağılmıştı, izler kirin içine yıpranmıştı.Bir çeşit kamera tripodu mu? Gördüğü ilk yabancı şey buydu. Atölyenin kapısı, davetkar bir şekilde açık bırakıldı, ancak içine girme arzusu hissetmedi. Çabuk, arabasına geri döndü. Sürücü koltuğuna oturdu, durdu. Anahtarları gitmişti, muhtemelen cebinden evin bir yerinde bir yere düşmüştü.
Adımlarını geri çekti, sadece yatak odasına gitmeden önce oturma odasına ve mutfağa baktı. Anahtarlar, Theodore'un yanında, hasır şezlongundaydılar.Onları alıp bir anlığına tıkadı, odayı geride bırakmaya pek hazır değildi. Yatağına oturdu. Stanley, tek boynuzlu at her zamanki gibi odanın önüne yatmadan geri döndü ve otururken kendine saçmalıp kafasına vurdu. Dışarıdayken karanlıklaşmıştı ve oda şimdi gölgeler altında dökülmüştü. Her nasılsa, parlak güneş ışığı olmadan, oyuncakların kusurları, bozulmaları keskin bir rahatlama içine atıldı. Theodore'un gözleri artık parlamadı ve ince kürkü ve asılı kulağı onu hasta bir vagabondan aldı. Stanley'e baktığında gözlerinin etrafındaki paslar onları delik soket gibi gösterdi ve her zaman bir gülümseme olarak gördüğü çıplak dişleri kafatasının korkunç, bilen sırıtış halini aldı. Charlie kendine dokunmamaya özen göstererek ayağa kalktı ve kapının yanından hızla geçti ancak yola çıktı ve yere yığıldı; ayağı gittikçe yatağın yanında durdu. Bir iplik metal vardı ve başını kaldırdı, burnunun altında, patent deri parlayan kaplı küçük bir çift ayak ortaya çıktı. Başını kaldırdı.
  O,üzerinde sessiz ve davetsiz görülen Ella'ydı, camsı gözleri neredeyse göründü gibi görünüyordu. Çay fincanı ve tabağı askeri bir sertlikle ondan önce tutuldu ve Charlie dikkatle kalktı, bebeği rahatsız etmemek için özen gösterdi. Odanın dışına çıkarak, yanlışlıkla diğer oyuncakları harekete geçirmekten kaçınarak dikkatle yürüdü ve Ella'ya giderken neredeyse hızına uyarak dolaba geri çekildi.
  Charlie, kurtulmak için acil bir şekilde merdivenlerden inerek acele etti. Arabada anahtarı yerine oturtmadan önce üç kez aradı. Ön bahçesindeki çimlerin üzerine pervasızca koşarak hızla arkaya doğru hızla geçti ve hız verdi. Yaklaşık bir kilometre sonra, Charlie omzundan çekildi ve arabayı kapattı, ön camdan içeri doğru baktı, gözleri boşa gitti.Kendini yavaşça nefes almaya zorladı. Uzanıp dikiz aynasını ayarlayarak kendini görebildi. Yüzünde acı, öfke, üzüntü görmeyi beklerdi, ama hiç olmadı. Yanakları pembeydi ve yuvarlak yüzü her zaman olduğu gibi neredeyse neşeli görünüyordu. Jen Teyze ile yaşayan ilk haftaları, Jen'in arkadaşlarına tanıtıldığında, aynı şeyleri defalarca duydu:"Ne güzel bir çocuk. Ne mutlu görünüşlü bir çocuk. " Charlie her zaman gülümsemek üzereydi, kahverengi gözleri geniş ve pırıltılı, incir ağzı eğri durmaya hazır, hatta uyku halindeyken, hafif bir ihanet. Hafif kahverengi saçlarıyla sanki hafif ufalanmasıyla sanki parmaklarını koşturuyordu, aynayı yerine geri koydu. Arabayı tekrar açtı ve müziğin onu tamamen geriye döndürebileceğini umarak bir radyo istasyonu aradı. İstasyondan istasyona geçti, hiçbirinin çaldığı şeyi duymadı ve nihayet izleyicilerine kibarca bağırıyor gibi görünen bir ev sahibi ile bir AM yayınına karar verdi.Ne hakkında konuştuğu hakkında hiçbir fikri yoktu, ama küstah ve rahatsız edici sesi bugüne geri kavuşturmak için yeterliydi. Arabadaki saat her zaman yanılmıştı, ama saatini kontrol etti. Neredeyse, arkadaşlarının seçtikleri akşam yemeğinde, şehir merkezinin yakınında buluşma zamanı geldi. Charlie yola geri döndü ve sürdü, kızgın telsiz radyosu sesinin duruşunu rahatlatmasına izin verdi.
Restorana vardığında Charlie çok çekti ve durdu, ancak park etmedi. Mutfağın önünün her tarafında uzun bir resim penceresi vardı ve içeri bakabiliyordu. Onları yıllarca görmemiş olsa da, arkadaşlarını pencereden keşfetmek sadece bir dakika sürdü.
  Jessica kalabalığın arasından en kolay seçilebilendi. Mektuplarını daima fotoğraflara ekledi ve şu anda son fotoğrafına benziyordu. Oturmuş olsa bile, oğlanlardan her ikisinden de daha uzun boylu ve çok ince idi. Charlie bütün kıyafetini göremese de, nakışlı bir yelek ile gevşek bir beyaz gömlek giyiyordu ve parlak, omuz uzunluğundaki kahverengi saçları üzerinde tırtıklı bir şapka vardı, başını sallamayı tehdit eden muazzam bir çiçek vardı. Konuşuyordu, konuşurken heyecanla bir şeyler hakkında jest ediyordu.
İki oğlan yan yana oturup ona bakıyordu. Carlton, kızıl saçlı çocukluğu benliğinin daha eski bir versiyonuna benziyordu. Hâlâ bebek yüzü vardı, fakat özellikleri rafine edildi ve saçları dikkatle çürümüş ve bazı simyasal saç ürünü ile yerinde tutuldu. Bir çocuğu için neredeyse güzeldir ve siyah bir egzersiz tişörtü giyiyordu, ancak hayatında bir gün çalıştığını düşünüyordu. Çenesini ellerine alıp masaya doğru ilerledi. Yanında John vardı, pencereye en yakın oturuyordu. John, dışarıya çıkmadan önce kirli bir çocuktu: Öğretmen sugeçirmezler çıkarmadan önce gömleğinde boya olur, bir oyun alanına girmeden önce dizlerinin üzerinde çimen lekeleri ve tırnaklarının hemen altındaki kir. Ellerini yıkadı. Charlie onun olduğunu biliyordu, çünkü olması gerekiyordu, ama tamamen farklı görünüyordu. Çocukluk sıkıntısı, net ve temiz bir şeyle değiştirildi. Açık renkte basılı, açık yeşil bir düğmeli gömlek giymişti, kollar sarlanmış ve yaka açıktı, aşırı sarsılmasını engelliyordu ve Jessica'nın söylediği her şeye merakla başını sallayarak şaşkına dönerek başkana güvenle dayandı. .Kendi özüne olan tek imtiyaz saçları başının üstünde yapıştı ve her zaman bir çocukken kapatıldığı kirin 5'inde gölge, kibirli, yetişkin bir sürümü vardı.
Charlie kendine gülümsedi. John, çocukluğunun ezildiğine benziyordu, ikisinin de anlamının ne olduğunu gerçekten anlamıştı. Çerezlerini Transformers'ın öğle yemeğinden aldı ve anaokulunda bir kere de sanat eseri için renkli boncuklar tutan cam kavanozu kırdığında suçlu bulundu. Elini çektiği anı hatırladı ve düşüşünü izledi. Yakalayacak kadar hızlı hareket edemezdi, ama denememişti. Kırılmak istediğini görmek istiyor. Cam ahşap zeminine çarptı ve bin parçaya parçalandı ve boncuklar kırıkların arasında çok renkli renk aldı ve güzel olduğunu düşündü ve sonra ağlamaya başladı. John vardı.
Bir not evine ebeveynlerine gönderildi ve ona "Teşekkür ederim." dediğinde, yıllarının ötesinde bir ironi ile ona göz kırptı ve basitçe "Ne için?" Dedi.
Ondan sonra, John'un odasına gelmesine izin verildi. Stanley ve Theodore'la oynamasına izin vererek, düğmelere basmaya ve onları hareket ettirmeyi öğrendiğinde endişeyle ilk kez izledi. İçgüdüsel olamayacağından, ondan hoşlanmazsa, ezilirdi, içgüdüsel bir şekilde bilmeseydi, kendisinden daha azını düşünürdü. Onlar aileydi. Ancak John onları gördüğünde hayran kaldı; Onun mekanik oyuncaklarını çok seviyordu ve onu da seviyordu. İki yıl sonra, babasının atölyesinin yanında bir ağacın arkasında onu neredeyse öpmesine izin verdi.
  Charlie kendisini salladı ve fikrini günümüze geri getirdi. Jessica'nın cilalı görünümüne tekrar baktığında, kendine baktı. Mor t-shirt, kot ceketi, siyah kot pantolon ve savaş botları.Bu sabah iyi bir seçim gibi geldi, ama şimdi başka bir şey seçmesini diledi. "Bu giydiğin tek şey." diyerek kendisine hatırlattı. Kasırgadaki insanlar, Utah'taki arabalarını genellikle kilitlemese ve on yıl içinde ilk kez arkadaşlarıyla buluşmak için akşam yemeğine gittiyse de, bir park yeri buldu, arabasını arkasına kilitledi.
Restoranın sıcaklığı, gürültüsü ve ışığı girdiği anda bir dalgayla çarptı ve bir an için boğuldu ama Jessica kapıdaki duraklamasını gördü ve adını bağırdı ve Charlie gülümsedi ve gitti.
"Merhaba," dedi beceriksizce, gözlerini her birine çarparak, ama göz temasını tam olarak yapmadı. Jessica kırmızı vinil tezgahını taradı ve yanındaki koltuğa vurdu.
"Otur," dedi kadın. "Ben sadece John ve Carlton'a göz kamaştıran hayatımı anlatıyordum." Dediğine göre gözlerini yuvarladı, hem kendinden hoşnutsuzluğu hem de hayatının kendine özgü heyecan verici bir şey olduğunu belirtti.
"Jessica'nın New York'ta yaşadığını biliyor muydun?" Carlton dedi. Sözlerini anlatan yolda dikkatli bir şeyler vardı, sanki sözlerini onun oluşmadan önce düşünüyordu. John sessizdi, ama Charlie'ye endişeyle gülümsedi.
  Jessica tekrar gözlerini devirdi, Charlie bir an evvel çocukluğundan beri bir alışkanlık olduğunu anımsattı.
Jessica, "Sekiz milyon kişi New York'ta yaşıyor, Carlton, tam olarak bir başarı değil." dedi. Carlton omuz silkti.
"Ben hiç bir yere gitmedim." dedi.
"Ben hala kasabada yaşadığını bilmiyordum," dedi Charlie.
"Başka nerede yaşayacağım ben?" Carlton dedi."Ailem burada 1896'dan beri var," dedi sesini babasını taklit etmek için derinleştiriyor. "Bu doğru mu?" Diye sordu Charlie.
Carlton kendi kayıtlarında "bilmiyorum," dedi. "Olabilirdi. Babam iki yıl önce belediye başkanlığına koştu. Demek istediğim, kaybetti, ama yine de kim belediye başkanlığına koşar? "Bir yüz yaptı. "Yemin ederim, döndüğüm 18 ben buradan gidiyorum."
"Nereye gideceksin?" Dedi John, Carlton'a ciddiye bakarak. Carlton gözleri ile tanıştı, aynı derecede ciddi bir an için. Aniden başını kırıp uzaklaştı ve pencereyi gösterdi, bir gözü sanki amacını gerçekleştirmek için kapadı. John bir kaş kaldırdı, sonra da Carlton'un işaret ettiği çizgiyi takip etmeye çalışarak pencereden dışarı baktı. Charlie de baktı: Carlton hiçbir şeye işaret etmiyordu. John bir şey söylemek için ağzını açtı ve Carlton kesintiye uğradı:
"Veya..." dedi ve ters yönde düzgünce işaret etti.
"Tamam." John biraz utandı, başını kaşıdı. "Her yerde, değil mi?" diye ekledi gülerek.
"Herkes nerede?" Dedi Charlie pencereden bakıp otoparktan yeni gelenler aradı.
"Yarın" dedi John ve Jessica açıklığa kavuşturmak için atladı.
"Yarın sabah gelecekler. Marla onun küçük kardeşini getiriyor, buna inanabiliyor musun? "
"Jason." dedi Charlie,gülümsedi. Jason'ı küçücük bir kırmızı yüze bakan küçük bir battaniye demeti olarak hatırladı.
"Yani, etrafında bebek isteyen var mı?" Jessica şapkasını ilk önce ayarladı.
"Artık eminim onun bebek olmadığından." dedi Charlie, kahkaha kırarak boğuldu. "Pratik olarak bir bebek." dedi Jessica. "Her neyse, bize motelde karayolu ile bir oda rezervasyonu, hepsi de bulabildiğim şeydi. Çocuklar Carlton'la kalıyorlar."
"Tamam," dedi Charlie. Jessica'nın organizasyonundan belirsizce etkilendi, ancak plandan mutlu değil. Artık yabancı gibi göründüğü Jessica ile bir odayı paylaşmaktan nefret ediyordu. Jessica onu korkutan tür bir kız haline geldi: cilalanmış ve kusursuz, sanki hayattaki her şeyi öğrenmiş gibi konuşuyordu. Bir süre Charlie geceleyin eski evine geri dönmeyi düşünüyordu, ama düşündüğü en kısa sürede, fikirler onu dışarı attı. Bu ev gece de artık yaşayanların iliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Five Nights at Freddy's-Gümüş GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin