17.

47 13 0
                                    

Βγήκα από το αυτοκίνητο της Lisa με την πρώτη ευκαιρία.

Δεν είναι εύκολο να κρυφτείς από την κολλητή σου όταν θες να βάλεις τα κλάματα, αλλά προσπαθείς να κάνεις τη χαζοχαρούμενη και τη φρικαρισμένη.

Έτρεξα προς την πόρτα, άνοιξα και μπήκα μέσα. Ανέβηκα τις σκάλες σας σίφουνας και δεν άργησα να βρεθώ στο σπίτι μου.

Ο Chris-μπαμπάς να ανεβοκατεβαίνει ξεφυσώντας και να βρίζει. Η υπόλοιπη πάρα ήταν καθισμένη παντού και προσπαθούσαν να τον κάνουν να ηρεμήσει

《Πώς; Πώς; Πώς; Πώς; ΠΩΣ, ΓΑΜΩΤΟ;》

《Τι 'πώς', ρε φίλε; Δεν ξέρεις πως γίνονται τα παιδια;》βγήκε σχεδόν εκτός ελέγχου ο δικός μου Chris.

《Τελικά θα γίνω νονά, έτσι;》προσπάθησα να ελαφρύνωρίτερα την κατάσταση.
《Καλά, μη δαγκώνετε.》το πήρα πίσω.
《Πάω μέσα. Μην έρθει ΚΑΝΕΙΣ για τα επόμενα τρία χρόνια.》απαίτησα.

《Έγινε κάτι;》με ρώτησε ο Arthur.

《Όχι, όλα καλά. Απλά δε θα με αφήσει να γίνω νονά και στεναχωριεμαι. Επίσης, έμαθα πως η μάνα μου πριν μερικά χρόνια προσπάθησε να πείσει ένα γκόμενο μου να με χωρίσει, για να τα βρει με τον πατέρα του.》δικαιολογησα το 1/10 των λόγων που ήμουν έτσι.

《Και τελικά τα κατάφερε;》ρώτησε ο Alex.

《Όχι, τον χώρισα εγώ. Υποθέτω πως η λέξη σεβασμός δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο του.》τους εξήγησα.

《Ο γιος του μεγαγοδικηγόρου που είχε αναλάβει την υποθεση του Χάρη;》ρώτησε ήρεμα -αυτή τη φορά- ο προ-πρώην μου, κάνοντας να ξαφνιαστώ.

Του χαμογελασα γλυκά στη σκέψη ότι τα θυμόταν ακόμα.

《Ναι. Και η μάνα μου τωρα είναι με το μεγαλοδικηγόρο. Αυτή η γυναίκα δεν αξίζει τίποτα》

《ΣΥΓΓΝΩΜΗ》αναφώνησε ο Andreas.
《Σαν πολύ στενή σχέση δεν έχετε εσείς οι δύο;》ρώτησε με καχυποψία.

Η πόρτα χτύπησε κι εγώ άνοιξα, χωρίς να κοιτάξω τη Lisa που πήγε να καθίσει με τους άλλους.

《Καλά. Χτυπήστε τον εσείς. Εγώ δεν έχω όρεξη》

《Λογικό το βρίσκω》μουρμούρισε ο 'σωτήρας' μου
《Ή πολύ απλά έμαθα πολλά για εκείνη όσο κάναμε παρέα ή ήμασταν μαζί》απάντησε στο φίλο του με λογικη.

《Δε θα το δεχτώ ποτέ. Ρε μαλακά, με την ξαδέρφη μου; Κι εσύ με αυτον; Δηλαδή έλεος. Αυτοσεβασμός καθόλου. Θα έπρεπε να ντρέπεστε και οι δύο...》

Only With HimWhere stories live. Discover now