Λίμνη αίματος 😈

149 20 3
                                    

30/12/1993

Ο φόβος και ο τρόμος ήταν ο μόνος σύντροφος τους . Ένα σκοτεινό πέπλο θανάτου είχε καλύψει την Margaret και τον Frank . Βρέθηκαν νεκροί σε ένα λουτρό αίματος που κυλούσε μέχρι το διάδρομο, το μόνο ίχνος που είχε απομείνει  ήταν το τσεκούρι που είχε ανοίξει το κεφάλι του στα δύο και ένας ελβετικός σουγιάς που την σκότωσε ακαριαία  πετυχαίνοντας την ανάμεσα από τα μάτια σπαζοντας το κρανίο της σε χίλια κομμάτια. Το ζευγάρι λοιπόν έζησε τις τελευταίες του στιγμές πάθους μέχρι να τους βρει ο θάνατος.

Νωρίς το ξημέρωμα :
Sonia -(φίλη της Vivian ) Αααα ααααα
Βοήθεια !!!!

Ο Jason έτρεξε προς το μέρος της και είδε το αιματηρο τοπίο.

Jason - Τα πράγματα σκουρένουν. Κάτι πρέπει να κάνουμε και άμεσα !!!
Πήγαινε να φωνάξεις τους άλλους για να δούμε τι θα κάνουμε.

Η Sonia έτρεξε να τους ξυπνήσει όλους. Μόλις μαζεύτηκαν

Ralph - να μείνουμε όλοι μαζί ώστε να μην μπορεί κανένας άλλος να πάθει κάτι
Kate- ναι αλλά πως θα ξέρουμε ποιος το έκανε ; φοβάμαι, μαμα σε παρακαλώ κάνε κάτι.
Vivian  - Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά. Δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει  (Είπε κοιτώντας όλους στα μάτια μήπως μπορέσει να διακρίνει έστω και μια ενοχή ενώ αγκαλιασε σφιχτά την κόρη της)

Ο James κλείδωσε την πόρτα που είχε γίνει το στιγερο έγκλημα και προσπαθούσε να σκεφτεί μανιωδώς ένα τρόπο για να καταφέρουν να  αποδρασουν . Μάταια όμως το χιόνι είχε καλύψει σχεδόν ολόκληρο το σπίτι ,δεν υπήρχε τρόπος διαφυγής. Το μυαλό του του έπαιζε ένα άσχημο παιχνίδι στο οποίο γνώριζε ότι θα τελείωνε με τον ίδιο και την οικογένειά του  νεκρούς
Δεν μπορούσε να το πιστέψει. Βρέθηκε σε απόγνωση, τα μάτια του άρχισαν να θολώνουν. Έτρεξε προς το δωμάτιο του και αμέσως  άνοιξε το παράθυρο του 3του πατωματος (η χιονοθυελλα ήταν στο ζενίθ της ) κοίταξε τα μάτια της γυναίκας του που έτρεξε επίμονα πίσω του και πήδηξε ...
Έπεσε στο φρέσκο χιόνι και βουλιαξε
Ήταν αδύνατο να αναπνεύσει κάτω από το χιόνι και πέθανε από ασφιξία . Έτσι η παγωμένη του καρδιά συνάντησε τον επίγειο θάνατο της.

Στο μεταξύ οι υπόλοιποι ήταν κάτω στο χολ και περίμεναν να επιστρέψει . Πίστεψαν προς στιγμής ότι αυτός είναι ο δολοφόνος και ετοιμάζει την επόμενη επίθεση του .

Sonia : Και αν είναι και η Amanda  στο κόλπο; Δεν μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια.
Vivian : Σταμάτα πια να μιλάς Sonia.
Sonia :  Τι ; Δεν σε αναγνωρίζω πλέον.
Vivian : Γονείς μου είναι, τους ξέρω καλά, δεν θα έκαναν ποτέ κάτι για να μας βλάψουν.
Sonia : Έτσι λες εσύ  ( με έντονο εκνευρισμό στην φωνή )
Kate : Σας παρακαλώ σταματήστε.
Ralph : Δίκιο έχει το παιδί. Δεν είναι ώρα για τσακωμούς. Πάμε όλοι μαζί πάνω να δούμε τι έγινε.

Όλοι συμφώνησαν και  πήγαν προσεκτικά  όλοι μαζί επάνω, είδαν το παράθυρο ανοιχτό και την Amanda γονατισμένη στο πάτωμα . Δάκρυα κύλισαν από τα μάτια της σαν ποτάμι με γάργαρο νερό. Επικράτησε σιωπή. Κανένας δεν ήξερε τι να κάνει. Η Vivian πλησίασε με αργά βήματα και κάθισε δίπλα στην μητέρα της. Την πήρε αγκαλιά και την κοίταξε στα μάτια.

Amanda : Ο α

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Amanda : Ο α... Ο άντρας μου  (ξέσπασε σε λυγμούς ).

Το πλήθος έμεινε σαστισμένο .

Vivian : Τι έγινε;

Ο Jason πλησίασε στο παράθυρο και κοίταξε κάτω. Έκανε δύο βήματα πίσω όταν ξαφνικά έπεσε.

Jason :  Μαμά... νομίζω ότι αυτοκτόνησε. .........

Ματωμένα Χριστούγεννα  (Υπό Διόρθωση 3/13)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora