Reggel 4:30 kor keltem hogy el kapjuk a gépet sajnos Jungkooktól nem tudtam el búcsúzni vagy de ugyan is ott ált a teraszon kiszaladtam és a nyakába ugorodottam egy kósza könnycsepp hagyta el a szemét le töröltem a könnycseppet és egy puszit adtam a puha ajkaira.
-Vigyázz magadra. mondta miközben a könnyei csak úgy potyogtak lefelé.
-Te is kicsim szeretlek. egymás vállán sirtunk mikor apa jött.
-Beki megyünk gyere tudom hogy nehéz itt hagyni őt de muszáj lesz.Gyere.fogta meg a vállam még egy gyors csókot adtam neki .
-Szia szépség vigyázz magadra.
Már nem tudtam el köszöni tőle mert itt volt a taxi ami ki vitt minket a reptérre.*Jungkook szemszöge *
Rebekka el ment úton haza felé csak sírtam nem tudtam mit tegyek .Mikor haza értem apa már készülődik hogy megy a munkába ugyan is most,hogy Mr Park elment ő helyettesíti .
-Fiam minden rendben? kérdezte miközben a kocsi kulcsot kereste.
-Igen csak annyi hogy Rebekka el ment Magyarországra és már most nagyon hiányzik.
-Hívd fel örülni fog neki ha látja hogy aggódsz érte.
-Apa és ha végleg ott maradnak a matek tanár miatt.
-Nem maradnak egyébként a tanárt már le csukták .Úgy hogy biztonságban van.
-Akkor véget ért ez a rémálom.
-Igen de én megyek mert sok munkám van lehet későn jövök haza .
-Rendben szia apa.
Miután az apám le lépett úgy döntöttem hogy fél megyek a szobámba és fel hívom Jimint.
Szia.Mizu hyung ?
Szia Jungkook semmi érdekes.
Ehm nincs kedved elmenni valamerre csak mi ketten.
De van csak később mert Jennie itt van és éppen filmet nézzük.
Ja oké majd olyan dél körül hívlak ja és ne felejtsd el a doboz cigit amivel tartozol nekem.
Rendben van és viszem a cigid .le tette.
Ezután be kapcsoltam a tévét és neztem valami jó kis filmet majd el aludtam .Arra ébredtem hogy Lisa a nevem szólította.
-Oppa nem akarsz fel kelni már dél van.
-Jaj Lisa hagy most magamra kérlek.
-Mi történt ugye nem csalt meg csaj itt vagyok el mondhatsz bármit.
-Hercegnő az van hogy Beki el ment Magyarországra.
-Végleg?
-Két hétre de megyek mert Jiminnel találkozom. SZIA KICSI.
Fel vettem egy fekete szakadt farmert egy felsővel és rá a bőr dzsekim ehez felvettem azt a nyakláncot amit a 16 odik szülinapomra kaptam anyátol.Fel hívtam Jimint és meg beszéltük hogy hol talkoztunk .
Elindultam útközben fel hívtam Bekit.
R:Jungkook édesem mi baj?
J:Hiányzol olyan rossz lesz nélküled ez a két hét.
R:Tudom te is hiányzol de most anyának ott van az orvosa és muszáj .
J: De most menj pihenj hosszú az út .Szeretlek kicsim
R:Rendben enis szeretlek nagyon nagyon.
Miután le tettem a telefont rá pár percre jött Jimin a barátnőjével őt minek hozta magával nem meg beszéltük hogy ne hozzá magával .
-Hyung nem úgy volt hogy Jennie nem jön?
-Erre lakik és el kísérem. Rebekka?
-Mi közöd van hozzá hogy Rebekka hol van .
-Jungkook mit van veled ?Nem viselkedtél így soha .Elmondhatsz bármit.
-Rendben barátnőm el ment két hétre.
-Hiányzik ?Két hét az nem sok főleg ha a barátaiddal vagy.
-Hyung ő a mindenem alig jöttünk össze és már el megy mert az anyja terhes.
-Mi terhes.Emlékszel még arra amikor Jennievel össze jöttünk de rá két napra el ment mert a testvérének volt az esküvője. Na ez ugyan olyan de itt vagyunk egymásnak és el fog telni.
-Köszönöm a cigim itt van ?
-Igen de előtte fel viszem Jenniet .
Míg Jimin fel kísérte a barátnőjét én ki vettem egy szál cigit és rá gyújtottam. Napok óta nem szívtam el egy szálat se de nem vihetem túlzásba .Köhögni kezdtem ami egyre jobban fájt le ültem a lépcsőre el oltottam a cigim majd el dobtam.Szinte minden el homályosult élőtem.
-Jungkook ébredj Jungkook .
Mintha Rebekka hangját hallanám zene volt füleimnek .Kinyitottam a szemem és egy fehér szobámba találtam magam vagyis kórházba a hang amit hallottam Jiminé volt.
-Jungkook jobban vagy ?tettem fel a kérdést a barátom.
-Miért vagyunk itt mi történt velem?halmoztam fel egy csomó kérdést.
-Rá gyujtottál majd köhögni kezdtél és utána a lépcsőn találtam rád nem mozdultál így kénytelen voltam ide hozni téged. magyarázta Jimin.
-Lehet tudni hogy mitől lettem rosszul?
-Még nem viszont hívd fel Rebbekkát biztosan aggódik érted.
-Mi te el mondtad neki most biztos rohadtul aggódik értem.
-Sajnálom hívott téged de nem vetted fel így engem is fel hívott. De egyébként be fognak jönni a szüleid.
Még beszéltünk egymással mikor rá néztem a telefonomra "10 nem fogadott hívás Rebekka "hát rendben írtam neki egy üzenetet .
Szia szépség nyugodj meg jól vagyok. ❤
Rá két percre érkezett is a válasz.
Hercegnőm:Tudod mennyire aggódtam és te annyival le rendezd hogy minden rendben van.
Vissza írtam neki .
Mégis mi a francot mondtam volna egy kórházban vagyok azt se tudom mi a fene bajom van ,így se jössz ide minek aggódsz értem.Hercegnőm:Minek aggódom mert szeretlek azért mert te vagy az egyetlen olyan ember az életemben aki nem csak azért szeret mert gazdag vagyok. És ne beszélj velem ilyen hangnemben Jeon Jungkook. Szeretlek te kis buta nyuszi 🐰.
Buta nyuszi ?Na nem baj ezért még kapsz hogy butának neveztél. Gyere vissza hamar. Itt az orvos vigyázz magadra. 😀❤😚
Hercegnőm: Oké te is igérd meg hogy jobban vigyázol magadra. 😔😚
Meg jött az orvos és vártam hogy mit fog mondani mi a bajom van.Egy részt féltem más részt tudtam hogy nem lehet komoly bajom.
-Mr Jeon gondolom kíváncsi vagy az eredményekre ?
-Igen.
-Na szóval le kell mondanod a cigarettáról ugyan is allergiás vagy rá.
- Mi eddig soha nem volt ilyen.
-Mióta cigizel.
-Több mint kétéve.
-Jungkook abba kell hagynod. Két hétig itt kell lenned még csinálunk néhány vizsgálatot hogy nincs e más bajod.
Jinimhez fordultam ő rám nézett és szólásra nyitotta a száját.
-Nem lehet hogy Rebekka miatt vagy ilyen passzban most hogy el ment teljesen ki vagy miatta.
-Azt gondolod hogy miatta vagyok most itt .
-Igen két éve cigizel és nem lettél soha rosszul nem gyanús ez neked mikor szakítotatok Jissoval nem lett semmi bajod.
-Igazad van .majd rá néztem a doktora .
-Lehetséges hogy a barátnőm miatt vagyok ilyen. tettem fel a kérdést de egy váratlan válasz ért .
-Lehet miatta vagy ilyen. Hogy hívják a barátnőd?
-Park Rebekka de külföldön van ma ment ki .
-Rendben Jungkook de két hétre bent kell maradnod.
-Igen is doktor úr.
A doki ki ment majd a telefonom csörgött. Beki .
Telefonon beszélgetés
Szia na mit mondott a doki?Azt mondta hogy allergiás vagyok de nem hiszem mert két éve cigizek és nem volt ilyen.
Az idővel jön ki hogy allergiás vagy valamire.
Vagy te vagy ilyen hatással rám hogy itt hagytál .
Szóval te azt gondolod hogy miattam vagy kórházba mert én el jöttem van neked eszed .
Igen van eszem de te Rebekka nagyon gyanús vagy nekem de gyere ide minél hamarabb két hétig vagyok itt .
Jungkook ott leszek két hét és ápolni foglak .
Ezzel el aludtam .S azon gondolkodtam hogy mi van ha tényleg igaza van végül is semmi értelme annak hogy egy személy miatt vagyok itt.
1 héttel később
*Rebekka szemszöge *
Folyamatosan azon járt a fejemben hogy Jungkook jól van egy hete nem beszéltünk .A nappaliba ültem és zenét hallgattam mikor Jungkook küldött egy képet amin a kis húga a karjaiban pihen ezzel az üzenettel"Nem mozdul mellőlem minden egyes nap be jön a suliból de jó lenne látni az arcod szépségem "
Ezen csak mosolyogni tudtam olyan édesek .A gondolataimbol anya zökkentett ki.
- Gyere enni hogy van Jungkook?
-Rendben van.
Le ültünk enni miután be fejeztem az evést a szobámba siettem és el aludtam.
El telt a két hét és újra Szöulba lehetek bemenni Kookhoz a kórházba ezek a gondolatok jártak a fejemben mikor le szálltunk a repülőről. De a váró teremben nem hittem a szememnek mikor ott ált 2 métere tőlem oda szaladtam hozzá és egyből a karjaiba ugorodottam.
-Végre itt vagy tudod milyen rossz volt egyedül ha Lisa nincs meg ölt volna az unalom.
-Ígérem nem hagylak magadra soha többé.
-Remélem is de mi lenne ha haza vinnélek titeket.
Be ültünk a kocsiba és haza vitt minket. Fel mentünk a szobámba és erősen meg öleletemrá helyeztem a fejem a vállára és ő pedig a hajam piszkálta.Na hello itt a következő rész remélem tetszenifog ha igen nyomj egy csillagot. Sziasztok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
FanficHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.