Giculeană

2 1 0
                                    

       Bună! Eu sunt Gică, dar nevasta îmi spune Giculeană. Știu, acum râzi dar să vezi ce nebun sunt ... cred ... Acum ... nu mai zâmbi si asculta-mi povestea.
       Eu am fost un om mai ciudat. Cred ca ți-ai dat seama de la început.
       Dar, nu am fost așa mereu.
       Eu, la 20 de ani m-am căsătorit cu o fată frumoasă si iubitoare (avea 19 ani). Mama mea a fost o femeie rea, dar o mamă grijulie. Știu, ești confuz... O să-ți dai seama pe parcurs. Deci revenind la subiect. După ce m-am căsătorit cu fata aceea ,Paula ,ea s-a mutat cu mine. După un an era ziua mamei mele si Paula a organizat totul (a gătit, a așezat masa ... Știi tu) si după asta, au venit niște prietene de vârsta mea. Mama a stat numai cu fetele acelea și Paulei nu i-a mulțumit.
          După câțiva ani cred ca vreo 3 ani... Paula a născut o fetiță pe nume Cristina.
          Fata a crescut ... A făcut si ea un copil , de fapt un băiețel Ștefan.
         Pe la 45 de ani mi-am găsit o amantă , și da... Am stat cu ea 5 ani până a aflat Paula. Paula ne-a prins împreună... Ea a spus:
  -Ori eu, ori ea!
  -Normal că ea!
  -Bine! Dar divorțam cu o condiție!
  - Bine...
  - Mai stăm in casă încă 2 luni ca și cum am fi împreună.
   -Bine...
          După o lună mi-am amintit de toată dragostea noastră.
         A mai trecut o lună si dupăia m-am dus la amantă si m-am despărțit de ea.
        M-am dus la florărie, am luat un buchet de flori si am scris pe un bilețel "Până când moartea ne va despărți"
         Am intrat in casă si am urcat scările si când am intrat in dormitor an vazut-o pe sotia mea moarta in pat si lângă ea era o foaie. Pe ea scria ca Paula a avut cancer și nu vroia să își petreacă ultimile zile fara persoana dragă. Am fost uimit pentru ca ea putea să-mi ia toată averea si să-și petreacă ultimele zile in Dubai, Viena, America ... Si sa cheltuiască toți banii.
          Ea a stat lângă mine. Și atunci mi-am dat seama ca trebuie sa fiu optimist si vesel tot timpul (in mare parte).
         Știu ca acum ești. Dar asta e...
         Înveselește-te!! Nu-i nimic!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața lui GiculeanăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum