"İyi işti kızlar. Her zaman ki gibiydiniz. Şimdi dağılabilirsiniz. Teşekkürler."
Yönetmenin teşekkür konuşmasından sonra hepimiz farklı noktalara dağıldık. Kızlar yemek yemeye gitti ben ise birazcık kestirmeye.
Hepsi heyecanlıydı. Çünkü bir erkek grubuyla smart üniforma için reklam filmi çekecektik. Zilli dediğim zaman kızıyorlar bir de....
Ben mi? Yapmayın ama. Ben o heyecanı en son 5 sene önce yaşadım. Sonu ise hiç iyi bitmedi. Bir daha denemem. Deneyemem desem daha iyi sanırım.
Yine eskilere daldığımı ve uyuyamayacağımı düşünüp kızların yanına gittim. Dediğim gibi hepsi zillilik peşinde. Hayatlarında hiç erkek görmediler sanırım.
"Sowon unnie? Ne zaman gelecekler ve biz ne zaman yurda döneceğiz acaba?"
"Birazdan burda olurlar. Sanırım bir kaç imzamız gerekli. İmzaları atıp döneceğiz. Bir sorun mu var?"
Sowon unnie her zaman iyi niyetli ve yardımsever olmuştur bize karşı. Liderliğinin hakkını cidden veriyor. Bize fazlasıyla düşkün.
"Sorun yok. Sadece biraz yoruldum."
"istersen biraz dinl- Hah! Geldiler işte. Dinlenmene gerek kalmadı. Aman tanrım çok yakışıklılar."
Diğer kızlar buna benzer sesler çıkarınca ister istemez ben de merak ettim ve arkamı dönüp kim olduklarına baktım. Bts grubuydu. Bu grubu çok duydum fakat isimlerini hiç merak etmedim.
Hepimiz yönetmenin çağırması ile masa başına toplandık ve birbirimizi selamlamaya başladık. Oturunca hepimizin önüne gerekli şartlar ve antlaşma verildi. Biz de imzalayıp yavaştan kalkmaya başladık. Herkes çıkmaya başladı.
Kâğıtları toplayan kız bir tane kâğıdı düşürünce koşup hemen yerden aldım ve kıza seslendim.
"Heyy!! Kâğıtların bir tanesini düşürdün."
Kız beni duymuş olmalı ki hemen geri gelmeye başladı. Ben bu sırada elimdekinin kimin olduğunu merak edip baktım.
V yazıyordu sahne ismi olarak. Demek ki Bts grubundan biri. Gerçek adı ise...
KİM TAEHYUNG.
"Kim Taehyung."
Sessizce mırıldandım bu ismi. Anlamını ise çok iyi biliyordum. Ben onu buldum...
Peki ya şimdi?
Selamlarrrrr~~~~~~ Umarım beğenirsiniz. Lütfen beğeninnnnn 〒_〒≥﹏≤ Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.... Az ama öz olsun istiyorum... İyi okumalar o zaman ~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~
Fanfiction"Neden böyleyiz Taehyung?" "Senin yüzünden." 78K ♡♡ Hayran kurgu da rekor #152 Yerin etiket sıralamasında rekor #1♡♡