אני והוא..✋

66 2 7
                                    

היי אחי זה אני, זה שהיה איתה לפניך, זה שבראש היא משווה בינו לבינך כל הזמן בכל דבר, אבל היא לא מראה את זה כי בא לה להראות שטוב לה, שואל את עצמך איך אני יודע? מכיר אותה .. יותר טוב ממה שהיא מכירה את עצמה ובטח יותר ממה שאתה מכיר אותה. שלא תחשוב שאני כועס, פשוט יקח לך זמן עד שתפצח אותה בעיקר אחרי כל מה שהיא עברה בגללי, מודה. בגללי.
אני רואה לפני יומיים יצאתם לאכול המבורגר, בן אדם פעם הבאה קח אותה לאכול סלט גדול עם מלא בולגרית, זה לא שהיא שומרת.. פשוט היא מעדיפה חלבי על פני כל בשר שתביא לה. אבל היא לא תגיד לך את זה. כדי שלא תחשוב שהיא לא נהנתה.
לא לא לא אחי אל תנשק אותה בצוואר, היא לא סובלת את זה. נשק אותה באוזן שם איפה שנמצא עגיל הזהב שהיא איתו מגיל 3. היא לא תגיד לך את זה בגלל שהיא לא רוצה שתחשוב שאתה עושה משהו לא בסדר.
תפסיק להתעצבן שהיא כל כך רועשת, זה לא יעזור שתגיד לה להפסיק, תאמין לי היא לא תפסיק, היא אוהבת לצעוק ולדבר בקולי קולות. אל תעיר לה על זה, אתם תריבו, אבל זה בסדר.. גם לי לקח זמן להבין את זה.
בשביל מה הערת לה בבוקר על החצקון שיצא לה בלחי? עכשיו היא תסתובב כל היום עם הפרצוף למטה כדי שלא יראו. זה החצקון הזה שכבר שנתיים עובר וחוזר לא משחרר ממנה! שלא תעז להעיר לה על זה שוב. היא לא תגיד לך שהיא מנסה להסתיר אותו כל הזמן.
אחי תן לה לדבר בקול תינוקי, זה מעצבן, מי כמוני יודע? אבל תן לה זה עושה לה טוב והחיוך שבא אחרי היחס שנתת לזה והחזרת לה גם קול תינוקי, שווה הכל. היא לא תגיד לך שככה היא אוהבת לבטא את האהבה שלה.
אם אתם רבים והיא אומרת לך נדבר כשהכל ירגע, אל תגיד טוב, לא משנה כמה אתה עצבני! תגיד לא. אנחנו נדבר עד שזה יסתדר. כי כל דקה שלא תדברו באותם שעות של ה"לתת לזה להרגע" היא תאכל את עצמה ותשב על השיחה עד שתתקשר כבר . זה יגרום לכל היום שלה להרס. והיא בטח שלא תגיד לך שהיא מחכה שתתקשר שנייה אחרי שאמרתם ביי אחד לשני.
היא כל כך צמאה לאהבה שהיא לא קיבלה במשך כל כך הרבה זמן, אז היא לא תגיד לך מילה על דברים שמפריעים לה בך ובקשר בכדי לא להרוס אותו. היא יודעת שברגע שזה יגמר היא תחזור לחשוב עליי, זה נשמע כאילו אני מתנשא.. תבין זה לא ככה, פשוט אני יודע. יודע וזהו. מכיר כל חלקיק במחשבות ובהרגשות שלה. אל תנסה להבין את זה כי לא תצליח.
נכון שזה נגמר ביני לבינה, כי אני בחרתי לגמור את זה ומודה, יותר טוב לי בלי המערכת יחסים שהייתה לנו. אני יודע בתוך תוכי בעומק ליבי שעדיין יש לי אהבה כלפיה, אהבה עמוקה, ששורפת לי את הלב אבל אני בוחר לא להראות, בוחר להתעלות על זה, להרגיש ולהגיד שאני כבר לא אוהב, ויותר מזה אני יודע שהיא אוהבת אותי, אני ראיתי את זה כשהיא אמרה לי שהיא לא אוהבת אותי יותר שהיא המשיכה הלאה ושאפשר להיות ידידים רגילים, ראיתי את זה כשהעיניים שלה זהרו לשנייה מדמעות שרצו לפרוץ אבל היא השתלטה על זה בכדי לא להרוס את תדמית ה"עברתי הלאה" . היא רוצה כבר לא להרגיש כלום, היא רוצה לא להתרגש מהשם על הצג כשאני שולח הודעה. היא רוצה להזדיין איתי(עד שהיא הכירה אותך .. היינו שוכבים על בסיס קבוע למרות הפרידה . את זה היא בטוח לא תגיד לך. ) בצורה ריקנית, בלי רגשות . סתם בשביל הכיף, אולי היא אומרת שזה בשביל הכיף ואין לזה שום משמעות, אבל כשאנחנו שם, רק מתנשקים ואני מלטף לה את הפנים, החדר יכול להתפוצץ מרוב הרגשות שיש שם. איך אומרים? יש אנשים שנועדו לאהוב אבל לא להיות ביחד, חבל שחייבים להמשיך הלאה במצב כזה ..
אני יודע שאני מדבר כאילו עשית משהו רע, אני לא שונא אותך, פשוט בבקשה תכיר אותה כמה שיותר מהר כבר ותתן לה כל מה שאני לא נתתי בכדי שהיא תצליח להמשיך הלאה ולא לחשוב כמה הייתי טוב יותר, כי לא . אני לא מגיע לה, מגיע לה הרבה יותר ממה שאני הייתי בשבילה .
בקשה אחרונה ממני אליך, אל תפגע בה, היא מלאך שבור ועם כל החוזק שיש בה היא לא תספוג עוד פגיעה, היא בכל זאת הילדה הקטנה הבכיינית והמתוקה שהייתה לי . לא מגיע לה להשבר, היא טובה מידי . מקווה שתלמד את זה במהירות .
ונכון, כבר אמרתי שאני לא כועס, וכנראה שאתה ממש אחלה גבר וביקשתי ביפה שלא תפגע בה וזה.. אבל אם לא תיישם את זה, אני אשבור לך את הפנים.
#byme

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הלב..💞Where stories live. Discover now