Καθόμουν στο παράθυρο και χάζευα τον καταλαγαλανο ουρανο...όταν η πόρτα του δωματίου μου χτύπησε και η Σοφία η νεαρη οικονόμος μου μπήκε μέσα...
-Έλα Σοφία μου...Τι έγινε;
-Δεσποινίς Σαρή αυτό ήρθε για εσας το έφερε ο κύριος Πέτρος...
-Αα Σοφία...Ελένα είπαμε...ειμαστε συνομιληκες σχεδόν...
-Εντάξει δε...συγγνώμη...Ελένα...Είπε και με άφησε μόνη...αυτο το κορίτσι δε θα αλλάξει ποτέ....ειμαι μόλις 27 ετών και εκείνη 25...ενταξει δε έχουμε μεγάλη διαφορά 2 χρόνια τι είναι...Φιλες μπορούσαμε να είμαστε...αλλα ναι ξέχασα...δεν εχω και πολλές παρέες εδώ...τελος πάντων...για να δούμε ποιος έστειλε το γράμμα....
Το κοίταξα από εδω το κοίταξα από εκεί μόνο το όνομά μου γράφει.. .ουτε ποιος το έστειλε...τίποτα....περίεργο...
Το άνοιξα και έβγαλα στο γράμμα....έκατσα στο γραφείο μου και άνοιξα το φωτιστικό....αρχίζοντας να το διαβάζω.....
《 Αχ...ερωτα....χαμενε μου έρωτα....χτυπησες την πόρτα της καρδιάς μου ξαφνικά εκείνη την μέρα... γέμισες το μυαλό μου αναμνήσεις ξανά... αγαπημένε μου έρωτα....Αχ έρωτα που ήρθες σαν ηλιαχτίδα στη ζωή μου ξανά να την φωτίσεις όπως τότε...Πριγκίπισσα μου...Γιατρευεις την ψυχή μου, γιατρεύεις την καρδιά μου...Γιατί όμως έρωτα με τυραννας; Γιατί με βασανίζεις; Γιατί χανεσε ξανά και φεύγεις μακριά....Δε ζω χωρίς εσένα μάτια μου...Ματια παλάτια μου...Έρωτά μου...στα όνειρά εμφανίζεσαι ξαφνικά και αναστατώνεις την σκληρή μου καρδιά...που μαλακώνει με ένα αγγιγμα σου μόνο...Δικη σου είναι έρωτα η καρδιά ότι θέλεις καντην...παραδομένη στο δικό σου έλεος....Κράτα την μωρό μου γερά...
Αυτά τα γαλανά σου μάτια πριν ξεκινήσουν δάκρυα να τρέχουν...πριν φουρτούνες εμφανιστουν...Πήγαινε στο παράθυρο σου και κοίτα ψηλά την νύχτα...κοιτα το φεγγάρι όπως σου αρέσει και θα με δεις....θα με βρεις...
YOU ARE READING
The Letter...#MGWLL
Short StoryΕνα γραμμα απο έναν ξεχασμένο έρωτα ανατρέπει την ζωή της Ελένα...Ένας κρυφός έρωτας του παρελθόντος επιστρέφει και της αλλάζει την ζωή....Τι λέτε να συμβεί;....Και όλα αυτά ξεκινούν....απο ενα γράμμα..... DON'T COPPY THE STORY. 2017 #MGWLL