5.

985 50 2
                                    

"Nem gondolod, hogy mostanában picit túl sokat vagy Laurennel?" kérdezte Dinah féltékenykedve. 

"Miért nem örülsz annak, hogy kezdek társasági lény lenni?" huppantam le értetlenkedve az ágyra.

"Örülök, hogyne örülnék, de lassan többet vagy vele, mint velem." tette keresztbe kezét. 

"Ugyan már Dinah, ne légy féltékeny! Tudod jól, hogy te vagy a legjobb barátnőm és az is maradsz, de most már Lauren is jó barátom és meg kell értened, hogy vele is szeretnék lenni."

"Jó, megértem, csak két hónapja még csak én voltam neked és az olyan megtisztelő volt, vagy nem is tudom... "

"De neked akkor is több barátod volt." húztam fel a bal szemöldököm. "Mit szólnál, ha együtt lógnánk? Tudod, öten, hogy ne csak a suliban legyünk együtt.." dobtam fel az ötletet és reméltem, hogy így esetleg megenyhül Dinah, és így mindkettőjükkel lehetek egyszerre.

"Ez nem is rossz ötlet." mondta és kezébe kapta a telefonját egy nagy vigyor kíséretében. "csinálok egy csoport-chatet." jelentette ki és egy széles mosoly ült az arcomra.

Dinah Jane létrehozta a beszélgetést.

Dinah: Na heló cukibogyók!  Milával arra gondoltunk, hogy elmehetnénk együtt moziba, mind az öten. Benne vagytok?

Normani: Ez tök jó, én benne vagyok.:)

Ally: Van más választásunk?

Normani: Dinahnak úgysem lehet nemet mondani.:DD

Dinah: Még szép, hogy nem, és ne is próbáljátok meg. ;)

Camila: Nektek ötkor jó lesz?:)

Normani: Tökéletes.

Ally: Aha.

Lauren: Nekem jó..

       Mikor megláttam Lauren nevét a chatben a szívem kétszer gyorsabban dobogott. Nem tudom miért, egyszerűen csak a tudat, hogy ő is jön és újra láthatom. Túlságosan elkezdtem kötődni hozzá, és félek, hogy Dinahnál jobb barátnőm lesz.

 Ally: Dinah, a te házad előtt talizunk. Többiek, jó ez így?

Normani: Jó.:3 

Lauren: Igen.

Dinah: Aha, de aztán mindenki szedje a formás kis seggét, nem szeretek várakozni. 

Ally: Jó Dinah:DD mindenki itt lesz.

A délután viszonylag gyorsan eltelt. Persze ez csak természetes, Dinah társaságában mindig repül az idő.

Lauren szemszöge:

Már majdnem fél öt volt én meg még mindig a szekrény előtt álltam kétségbeesve. Egy normális göncöm sincs. Valahogy az átlagnál másabban akartam öltözni, azt akartam, hogy Camila felfigyeljen rám. 

Pár percnyi álldogálás után, reményt vesztve elindultam a fürdőszobába sminkelni. Ha már nem tudok felöltözni normálisan, legalább az arcom nézzen ki valahogy. Nemde? 
Matt vörösre festettem a szám és egy enyhe tusvonalat húztam mellé. Elegáns, de mégis egyszerű. Nagy' nehezen elkészültem, de szokásosan egy fekete párosításban jelentem meg. Fekete bőrdzseki, fekete, a térdénél lyukasztott farmer. Mire odaértem már mindenki Dinah háza előtt állt. 

"Huppsz, most akkor annyi a formás kis seggemnek, mi?" ütögettem vállba Dinaht nevetve, mire mindenki elmosolyodott. 

  Camila egy gyors mozdulattal felém fordult és tátott szájjal bámult végig rajtam.

When you go (Camren) / Befejezett /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora