"Szerelmem..."Szólítgatott egy mély, viszont annál édesebb hang, pont mögülem.Éreztem leheletét arcomon, ennek hatására ki is nyitottam szemeimet.Ahogy megláttam azt az ismerős zöld szempárt, rögtön elmosolyodtam.Tökéletes gödröcskéi megjelentek, mikor kinyújtózkodtam.
"Meddig voltam kiütve?"Kérdeztem meg tőle.
"Csak két órát."
"És te hol voltál?" Húztam össze szemeim.
"Itt, bent.Gyönyörű vagy, mikor álmodsz." Simította végig tenyerével az arcom, mire szemhéjaim azonnal lecsukódtak.
"Csak akkor?"Felnevetett.
"Mindig, babám."Nyomott számra egy gyors csókot.
Imádtam az ajkait.
Felkelve az ágyból észrevettem, hogy csupán csak fehérneműben és egy vékonyka kardigánban vagyok.Fogalmam sincs, miért vagyok ebben a szettben, de ebben a pillanatban nem ez kötötte le a figyelmem.Harryre néztem, aki árgus szemekkel figyelte minden egyes mozdulatom.
Eltakarva magam a vékony kis darabbal, piruló arccal siettem be a fürdőbe.A tükörbe nézve nem is néztem ki olyan rosszul;Kicsit szétúrt haj, felpuffadt ajkak és fáradt tekintett.Semmi más.
Furcsálva ezt a nem mindennapi helyzetet kiléptem a helységből.Harry még mindig Jenna ágyán ült és nekem fogalmam sem volt, hol van az a lány.
"Véletlenül nem tudod, hol van Jenna?" Nem tudom, miért kérdeztem meg tőle.
"Volt itt, míg aludtál.Azt mondta hogy mondjam meg neked, Jakenél alszik és lehetséges oda is költözik."Mért újra végig.Szinte próbált átlátni a fehér kardigánon keresztül, de persze nem sikerült neki.
"Remek." Kicsit fájt, hogy Jenna csak így szó nélkül és megbeszélés nélkül ment el, de viszont az ő dolga és nem az enyém.Nem mondhatom meg, hogy micsináljon.Ha ő jól érzi magát avval, akit szeret, akkor biztos, hogy nem avatkozok bele a dolgaiba.Miért tenném?Hisz majdnem ugyanabba a helyzetbe van, mint én."Hé"Harry hangja riasztott ki gondolat menetemből.Hátra forultam, pontosan felé.
"Ne takargasd magad előttem." Mutatott a kardigánra, amit még akkor is szorosan fogtam körül magamon.
Beharapva ajkaimat nem tudtam, mit mondhatnék erre a kijelentésére.Basszus, sosem voltam egy srác előtt sem így, jogom van szégyenkezni.
"Gyere ide."Invitált magához.Megráztam a fejem."Felöltözöm, aztán elmegyünk a boltba."
Össze húzott szemöldökkel nézett vissza rám.
"Én nem megyek a boltba."
"Hát most jönni fogsz."Mosolyodtam el gúnyosan, majd hátat fordítva neki kinyittam a szekrény ajtaját, amiben a ruháim voltak.Mivel elég hideg volt kint, egy fehér nadrágnál döntöttem egy halvány barna pulcsival.
Hirtelen két kezet éreztem meg derekamon, aminek hatására felugrottam.
"Nem fogunk lemenni a boltba."Suttogta Harry a nyakamba, rajtam meg a hideg futkosott végig.Közelebb vont magához, erős kezei szorosan tartottak mellkasához.
"Éhes vagyok és nincs semmi kajám." Válaszoltam, majd megfordultam.Kihasználva az időt a szekrénynek tolt.
"Nem baj, majd készítünk valamit." Kezdte el puszilgatni a nyakam.Szemeimet lehunytam, nem tudtam nem élvezni a pillanatot.
"Ne, Harry." Morogtam.
"Csináljuk azt amit én mondok, és nem lesz semmi gond." Nézett rám egy másodpercre, majd ajkai újra megtalálták a nyakam egyik hajlatát.
"Nem lehet mindig az, amit te akarsz Harry." Toltam el kicsit magamtól, de ő csak felmordult és erősebben nyomott a szekrénynek .Ettől féltem.
Kezei megtalálták hátsómat.Nagy erővel felemelt, majd az ágyam felé vezetett.Óvatosan lefektetett az ágyra, majd ő is fölém tornyosult.A kardigánom kötényével kezdett el játszani addig, míg ki nem csombékolta.
Testem minden része jól látható lett számára.
"Engedd, hogy szeresselek, Rebecca."Suttogta, majd ajkai azonnal megtalálták enyéimet.Hallgattam az ösztöneimre és vissza csókoltam.Sosem éreztem még ilyet, mint amit most.
Akartam Harryt.
Sziasztok!Tudom, most ez a rész eléggé rövidke lett és össze csapott de hát ilyen kedvem volt, egyszerűen nem írtam tovább, mivel el kell hogy áruljam; az bizony +18 -as rész lett volna, és mivel én végképp nem vagyok tizennyolc, és nég soha nem is írtam OLYAN részeket, ezért úgy döntöttem itt se írom le.Legyen a ti képzeletetek, hogy hogyan folytatódott az ő cselekvésük. 😀Bocsánatot is szeretnék kérni ez miatt, mivel ez végett lett rövid rész de remélem meg tudtok érteni. 😊
Továbbra is várom a vissza jelzéseket, hamarosan új - és hosszú - fejezettel jelentkezek!
Sziasztok ❤❤
CITEȘTI
Dark rose (H.S fanfiction)
Fanfiction"Miért nem hagyod, hogy megcsókoljalak?" -Kérdezte oly sóvárgósan, hogy közben rám sem nézett.Az ajkaimat nézte, szüntelenül. "Mert egy szörnyeteg vagy." ------------------------------------ - #8 dark - #7 dark - #3 dark - #2 harrystyles