11.kapitola

4 1 0
                                    

Ja som sa usmiala a obímula Maxa . Išla som ho odprevadiť domou a keď som sa s ním lúčila tak ma Gerinda presvedčila nech ostanem že dnes príde celá rodina na ich rodinnú slávnosť že ona ma už bere do rodiny že musím ostať . Tak som ostala . Sadla som si na sedačku aj z Maxom Gerinda ma zavolala aby si ma odmerala že mi rýchlo ušije šaty . Za 1 hodinu ma zavolala aby som si ich vyskúšala boli perfektné . Položila mi ich slúžka do izby a Gerinda ešte povedala nech si vyberiem šperky a topánky . Keď som si vybrala tak o necelé 2 hodiny mali prísť tak som sa obliekla obula dala šperk a Gerindina maskérka ma namaľovala a učesala .Bola som nádherná Gerinda mi ukázala kde má Max izbu a nech idem za ním . Zaklopala som Max otvoril bol tiež nádherný . Mal takú nádhernú izbu takú športovú mal sedačku malí stôl šatník väčší než moja špajza u mňa doma . Bola pekná povedal nech som si sadla na postel . Už prišla Paní Alexandra kráľovná prišla aj z Maxovou sestranicou a tetou a ujom . A zvyškom mal oneskorenie . Max povedal že pôjdeme spolu dolú . Keď sme išli tak som sa poklonila a slušne pozdravila Max tak isto . Paní Alexandra si ma obzerala a spítala sa Maxa ,, kto je táto prekrásna mladá dáma . " On ,, babi to je moja prekrásna priateľka ." Ona sa usmiala pohladila ma po líci sestranica sa mi predstavila volala sa Bibika ja som sa tiež predstavila a išla som z Maxom . Keď došiel zvišok tak som začala byť nervózna . Ale zvládla som to . Prišlo veľa ľudí išli sme do tej plesovej miestnosti už tam boli stolu z jedlom . Ja som sa rozprávala z Maxovou tetou sestranicmy krsnou a ešte z nejakí mi ľuďmi páčila som sa im potom nastal tanec . Bojím sa Max ma chytil za ruku a povedal ,, ideme sa predviesť ." A žmurkol na mňa . Ja som sa bála ale bola pomalá hudba takže to som zvládla pri tanci sme sa skoro furt bozkávali najprv mi to bolo trápne ale potom som si nič nevšímal nič iné len Maxa.

Čítajte sorry za chyby ,📖📖📖

RoseWo Geschichten leben. Entdecke jetzt