3. BÖLÜM

143 33 12
                                    

Alarm! 06.31   06.32. 06.33...

Diye devam eden alarmlarımı kalkıp hepsini kapattım. Banyoya doğru ilerleyip siyah sürme çektim, bu gözümün maviliğinde daha belirginleştiriyordu. Şeftali tonlarında lipbalm sürüp banyodan çıktım. Saçlarım kalktığımda dalgalı olduğu için şekil vermeye ihtiyaç duymadım. Üstüme adidas eşofman , adidas kazağı giydim. Aşağı inip kahvaltı yapıyım dedim ki annemgil geç geldi heralde ki hala yatıyorlardı. Kahvaltı yapmamaya karar verdim.

Kapıya doğru yönelip yukarıdan çantamı takıp indim  spor ayakkabımı giyip asansörü çağırdım. 0 basıp indim.

^ Saat: 07.10 ^

Yaklaşık 5 dk sonra servis gelicekti. Olamaz! telefonumu almayı unutmuşum. Ama servis gelmişti artık yukarı çıkma şansım %0,5 çıkamayacağımı anlayınca servise binip herzamanki yerim cam kenarına geçerek dışarıyı izledim. Okula gelmiştik. Servisten inip okulun girişine doğru ilerledim. Arkamdan biri seslendi döndüğümde bu Korkuttu evet Korkut ATAHAN dan bahsediyorum.

 " Günaydın beni kıskanan bayan" diyip sırıttı. Hangi dünya da bu? Ayrıca seni mi kısakandım Yalak.

  "Ben ve seni kıskanmak ayrı dünyalardayız galiba. Hayal dünyan anlaşılan çok gelişmiş Korkut. Bu sayede bunuda öğrenmiş oldum." diyip kıkırdadım.

  " Tabi tabi kesin kıskanmamışsındır sana zararı olmayan bir kızın saçını çekmek de ayrı fantazi be Melis." Dedi sesli bir gülüşle.

   " Sabah sabah uğraşamam Korkut senle. Seni kıskanmadıpımı da dipnot geç." deyip, daha hızlı yürüyüp öne geçtim.

Arkamı döndüğümde Selin ona doğru koşuyordu. Bende hemen Korkut'un koluna girdim. İnanmıyorum neden böyle bir şey yaptım. Neyse ya şu kız için sonuçta. Sonra bu konuyu uzun uzun tartışacağız. Hem dün savaş ilan edildi ve şuan 1-0

 " Sesini çıkarma SAKIN! şimdi benle adam akıllı konuş yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."   Oha resmen tehdit ettim vay be helal. Bu da bir başarı köşesine eklensin lütfen.

  " Tamam." dedi kısık bir sesle korkuttum çocuğu. İşte bunuda yavaş yavaş yola getireceğiz. İçiniz rahat olsun.

Yanımızdan geçen Selin resmen çatladı işte bu anı görmek beni resmen 100-0 a getirdi.  Kız resmen arkasına bakıp ileri yüreyebiliyor buda ayri yetenek tabi herkes beceremez.

 " Selin boynun mu tutuldu?" Dedim kendimi gülmemek için zor tutar bir şekilde

  " Ya uf sus be gerizekalı" dedi ve önüne dönüp ilerledi.

Tam yanına gidecekken Korkut kolumu sert bir şekilde tuttu inledim resmen az daha sıkı tut be. Hayvan bu erkeklee kızlar.

 " O az oldu biraz daha sık,kangren olcam. Kaçmıyorum merak et me!" dedim, cırlayarak.

  "Şimdi sorularıma tek tek cevap ver küçük hanım" dedi dalga geçercesine. Olum sen kimsin de beni sorguya tutuhorsum daha dün tanıştık.

   " Sor tamam  ama kolumu sıkmayı bırakırsan kangren olmaktan kurtulacağım." Azımdan böyle fırladı ekleyerek. " Bu şansı aadece sana tanısım saçma sapan aorular sorma bari."

" 1. Bu kızla aranda ne var?"

" Okulun önüne geldik Korkut"

" İyi derdee anlat o zaman. Hatta zorundasın teklif değil. "

Kapıdan girip merdivenleri çıktık. Sınıfa girdik ki herkes bize çok garip bakıyordu ya abi evlenmedik bi sakin olun relax yani

Sıraya geçtik. Hoca derse girdi

^ Ders: COĞRAFYA ^

Dersi dinlemeye karar verip pür dikkat hocaya odaklandım taki arkamdan biri dürtene kadar o da Bora oha bu çocuk ne ara buraya geldi duvar kenarındaydı.

" Melis " dedi kısık bir sesle

"  Ya arkamdan dürtmeyin beni ya, ne Bora ders dinliyorum çabuk söyle"

  " Dün ki olay hakkında konuşalım mı?"

 " Tenefüste"  diyip önümü döndüm ki

ZİL ÇALDI !!!

Bora yanına gelip

" Dışarı çıkalı mı biraz, orada konuşuruz. "

" Olur. "dedim ve ilerledik.

Merdivenlerden inmeye başladık ama bana Bora neden bu kadar soğuk davranıyor? Neyse birazdan anlarız neden olduğunu bahçeye çıkıp bir banka oturduk.

" Neden böyle birşey yaptın Melis beni milletin azına dolamak için  mi ha neden bir söyle!!  " dedi yüksek bir sesle

" Ne bağrıyorsun Bora ne yaptım sanki kızın ne yaptıklarını ne çabuk unuttun şimdi bana bağırıyorsun. Daha dün iyiydin noldu Selin hassas nokta mı? "

" Evet sana bağrıyorum Melis bütün erkeklere yayıldı olay ve Bora artık nasıl biriymiş biliyor musun? Artık Bora kendini kızlara savunduruyormuş kendi kendini savunamazmış. "

" Bora!! Bak bana bağırma tamam mı?? Sana neler yapto ok  kız lan bir de onu bana mı savunuyorsun şuan , ya desinler sanane sen nasıl biri olduğunu biliyorsan sorun nerde bana bir söyler misin? "

 "  Sorun şu senin bana abla gibi davranman sürekli beni savunman asıl sorun benim hala bir şeyler bitiremediğim kıza neler yapıyorsun!! "

 " Sana gerçekten inanmıyorum Bora Bak çocuk bana pişman olacağın şeyler söyleme tamam mı? Neymiş bitiremediğiymiş senin gibi kardeşe yazıklar olsun!! Bana artık kardeşim kanka falan deme hadi eyvallah"

Arkamı döndüm ve Korkut sinirli bir şekilde buraya geldiğini farkettim.

Korkut "Bak olum bu kıza bağırmayacaksın tamam mı bu kıza bir daha asla bağırmayacaksın!!! Sadece bu kıza değil uakınımdaki kimseye anladın mı?"

Tamam anladım savunuyorsun, hoş falan ama daha adam akıllı tanışmadık bile? Ama aferin çocuğa.

Bora daha fazla sesini yükseltip.

" Sanane lan! "diyip Korkutun yüzüne yumruğu geçirdi buna daha çok sinirlenen Korkut da ona geçirdi.

Aman allahım şuan gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Neyse ciddi ol biraz Melis ve müdür yardımcısı geldi.

 "Korkut ve Bora odama!! " diye haykırdı. Melis sende çabuk sıfına git dedi. Keltoşumu sinirlendirmeden kapıya doğru hızlı adımlarla ilerledim. Bu sırada gözlerimden inen damlalara da hakim olamadım. Ne kadar sert falan görünsemde bence duygusal bir kızım.

Merdivenlerden çıkarken Zeynep de iniyordu Zeynep telaşlı bir şekilde

Evet arkadaşkar 3. Bölümün sonundayız
Desteklerinizi esirgemeyin lütfen😘😍

GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ   #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin