2.ÉVAD/ 3.RÉSZ

161 22 2
                                    

- Én pedig Baekhyun- kacsintott mire megint vörös lettem.
- Na jó. Gyere bemutatlak a többieknek- fogta meg Chen a vállaim es eltoltol BaekHyuntól.

- Szia Suho vagyok- intett egy aranyos fiú.
- Kyungsoo- intett egy sötét hajú fiú és mellette állt egy bronz bőrű srác
- Kai vagyok- mosolygott.
- Chanyeol- kacsintott egy kibaszott colos.
- Sehun- mosolygott egy pösze srác.
- Kris- biccentett egy másik kibaszott colos
- Lay- mosolygott egy fiú aranyos gödröcskékkel.
- Tao- intett aki egy panda macira emlékeztetett.
- Minaseok, de hívj Xiuminnak- mosolygott aki ezek szerint Chen "barátja". Nem is zavartatta magát. Már Chen nyakába is lógott és vad csókolózásba húzta.

- Khm...- köhintettem és Chen észheztért majd kimentek a teremből engem otthagyva 10 számomra teljesen idegen sráccal akik közzül az egyik úgy nézett rám mint akire mindjárt ráveti magát. Nyeltem egy nagyot. Nagyon zavarban voltam.

- Te melyik ügynökségnél vagy?- kérdezte Lu kedvesen. A többiek érdeklődve figyeltek.
- Big Hit mint koreográfus
- Ch sznob cég- forgatta a szemét Chanyeol
- Nem az. Miért lenne az?- vontam fel a szemöldököm

- Mert senkit nem vesz fel. Egy bandát tart és mégis majdnem nagyobb mint az SM- bosszankodott Baek.
- Mert téged talán nem vettek fel nem biztos hogy sznob cég- fordultam felé a mellkasom előtt össze font karokkal.

- Ha még jelentkezten volna- horkantott. - Nem jelentkeztem. De ez igazságtalan, hogy az a cég kb 10 bandával érte el, hogy a legjobbak között legyen. Aztán jön ez az új cég egy kurva bandával és máris a csúcson vannak. Ez mi?- tárta szét a karját

- Tehetségnek hívják drágám- böktem meg a mellkasát.
- Annak a 7 baromnak mindem van csak az nem- mosolygott mert tudta hogy ezzel felhúz. A gyanúja be is igazolódott.
- Mit mondtál?- kerekedett ki a szemem.

- Azt hogy a BTS nem tehetséges- ismételte meg
- Már megbocsáss de sokkal előrébb vannak mint ti. És ha féltékeny vagy nem szidni kell őket hanem harcolni hogy "legyőzzd" az ellenfeleket és az utadba kerülő embereket- mondtam dühösen es szaggatottan a szemébe
- Én küzdök. Ezért vagyot itt- lépett közelebb.
- Akkor hagy lássam. Ne másban keresd a hibát- már csak 10 cebti volt köztünk. Mielőtt mondott volna valamit, Suho közbe szólt.

- Na jó. Gyerekek ezt ne itt, ne most- állt közénk. Kifújva a bentartott levegőt az ajtó felé kaptam a fejem ahonnét hangos kiabálás hallatszott, de nem lehetett rendes szavakat kivenni belőle. Egyszer csak kicsapódott az ajtó és Xiumin könnyes szemmel rohant hozzám majd minden előzmény nélkül megpofozott.

- A te hibád. Veled vam együtt és miattad nem kellek neki! Mocskos ribi- kiabálta sírva. Ütött volna mégegyszer, de a többiek hamar kapcsoltam és elrángatták tőlem.
- Mi a fasz bajod van?- kiálltott rá BaekHyun.
- Utálom- sírt Xiumin. Még én is megsajnáltam amilyen fájdalom ült az arcán.

- Xiu én nem...- akartam mondani valamit de közbe vágott.
- Ne gyere a közelembe- nézett rám gyilkos pillantással majd kiment. A pillantásától és a hangjától a szar is belém fagyott. Könnyek szöktek a szemembe.
- Ne sírj- ölelt át Baek de késő volt. Szabadjára engedtem a könnyeimbe. Miattam összeomlott egy ártatlan fiú lelke. Tőlem rosszabb ember nincs...

Szisztook!~ Itt a mai 3. Rész 😀 Valószínű több nem lesz majd csak holnap. Jó éjt nektek ❤

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora