Nové priateľstvo

57 0 0
                                    

Pohlad Charlieho
Školská zdravotníčka mi povedala aby som Cleo zaniesol do ošetrovne. Samozrejme som ani neváhal a ihneď som ju zobral na ruky ako malé dieťa. Sice omdlela ale bola veľmi zlatá. Keď sme už boli pred ošetrovňou, zdravotníčka ukázala na lôžko v rohu. Keď som Cleo opatrne položil poslala ma von. Neviem prečo ale poprosil som ju aby ma zavolala keď sa preberie. Tá sa na mňa len zadívala ale nakoniec prikívla.

Počas prvej hodiny som sa nedokázal sústrediť na učiteľku. Myslel som len ne Cleo, ako sa má, či sa už prebrala a či ma cez prestávku príde zdravotníčka zavolať. Zrazu niekto zaklopal na dvere a všetci vstali. Až keď sa na mňa všetci zadívali som pochopil že stále sedím. ,,Charlie vstaň!" pošeptal mi Denis po výraznom zakašlaní učiteľky. ,,Ospravedlňujem sa vám ale som veľmi zamyslený nad jednou vecou ktorá ma hrozne trápi..." keď som dopovedal som zistil že to prišla zdravotníčka. V tu chvílu ma zamrazilo. Žeby už pre mňa prišla? Možno, ale...myslím si že by ma zavolala až cez prestávku.

,,Prepáčke pani učiteľka že som sem tak vtrhla ale na ošetrovni je práve Charlieho priateľka. Charlie ma poprosil aby som ho zavolala keď sa preberie. Myslela som si že ho cez prestávku zavolám ale slečna Cleo sa naňho pýtala. " keď to dopovedala nedalo mi to a musel som sa usmiať. Trochu som sa asi červenal ale bolo mi to jedno. ,, Ale čo? Ty máš priateľku?" vyškeril sa na mňa Denis. ,,Nieje to moja priateľka! Len kamarátka. " -škoda- pomyslel som si. ,,Môžem dopovedať pán Charlie?" spýtala sa vážnym tónom učiteľka ,,Samozrejme. Prepáčte. " ,,No dobre. Môžeš ísť pozrieť tú tvoju priateľku a Denis ti potom pošle zbytok učiva. " ,,Ďakujem veľmi pekne. " odsekol som a rozbehol sa na ošetrovňu.

Keď som zastal pred dverami ako správny džentlmen so zaklopal a počkal na jej odpoveď ,,Ďalej." Jej hlas ma očaril ako keď sa mi prvý raz prihovorila. Ako náhle som vošiel sa na mňa usmiala ale keď si všimla že som sa začervenal zapozerala na svoje nohy. ,,Ďakujem za všetko čo si pre mňa urobil Charlie. " povedala s láskou v hlase. Ale je dosť možné že si to len namýšlam. Z premýšlania o našej spoločnej budúcnosti ma Cleo vytrhla slovami ,,Prepáč ja viem že už si pre mňa veľa spravil ale mohol by si mi ešte pomôcť do triedy?" ,,Že sa pýtaš. Samozrejme že áno. "

Keď som sa vrátil do triedy tesne pred zvonením, mi začal Denis rozprávať niečo o učive z predošlej hodiny. ,,A ozaj tá tvoja Cleo chodí do ktorého ročníka?" ,,Prvého. Prečo sa pýtaš? Čo máš za lubom?" ,, Ale nič. A pýtal som sa pretože nám učka zadala prácu s deckami z prváku. Máme s nimi robiť projekt ako úvahu o tom kam smeruje ľudská spoločnosť. Aspoň môžete robiť spolu." ,,Možno. Dúfam že bude súhlasiť. " až keď som dopovedal som si uvedomil či som to povedal. Preboha dúfam že to nepočul. ,,Ahááááá. Takže to nieje tvoja aktuálna ale budúca priateľka. " Ja som len sklonil hlavu a modlil sa aby sa skončila hodina a ja som mohol ísť za mojou láskou sa dohodnúť ohladne tej úvahy. A áno láskou.

,,Ahoj Cleo je ti už lepšie?" ,,Ehm...no hej a ešte raz ti veľmi pekne ďakujem. ,,Nemáš začo. A teraz by som ja potreboval niečo od teba. No vieš učka nám zadala prácu s prvákmi a ty chodíš medzi prvákov tak mi napadlo či by sme nerobili spolu ten projekt. " ,, Jasné. Teda rada by som ale moje nevlastné sestry a ostatné baby si ťa dosť privlastňujú takže neviem. " ,,Cleo prosím. Ja chcem robiť s tebou. " až pri jej pohlade som si uvedomil čo som to povedal. ,,Noooo...tak dobre. Teším sa aspoň bude sranda. Čau" ,,Ahoj" už už by mi zdrhla ale stihol som ju chytiť za ruku a pobozkať jej ju. ,,Ó aký džentlmen *smiech*" len som sa na ňu usmial a mrkol. Celý deň som myslel len na ňu...

Ja viem že už som dlho žiaden diel nepridala ale musela som sa učiť na polročné testy. Prepáčte... A inak som veľmi rada za všetky prečítania (aj keď je ich len zopár). Dúfam že sa vám príbeh zatiaľ páči. Ale je mi lúto že zatiaľ nula komentov a votes😫😭😭. Ak robím niečo zle alebo vám niečo nevyhovuje na príbehu tak mi to napíšte do komentov plsssss. No ale to je len môj pocit.
black-Nikol

Láska z iných vrstievWhere stories live. Discover now