,,Zatančíšsisemnou?" řekl Severus strašně rychle, jako by to už chtěl mít za sebou. Milka zamrkala.
,,Co?"
,,Jestli si se mnou zatančíš."
/rok 1994
Milka opustila Severusův pokoj a vydala se do Velké síně. Dobře věděla, že Severus plesy nesnáší a ona sama je také neměla moc v lásce. Jelikož byl ale Turnaj Tří kouzelníků, na ples museli.
Velké dveře vedoucí do Velké síně byly otevřené a ona nenápadně proklouzla dovnitř. Studenti se už pomalu přidávali k tančícím šampionům, a ona se tak mohla nepozorovaně dostat ke členům profesorského sboru.
Madame Maxime a Hagrid tančili spolu, pak Brumbál s McGonagallovou a Karkarov s nějakou ženou, kterou neznala. Severus tam jen tak stál s kamenným výrazem a rukama založenýma na hrudi.
A pak si jí všiml.
Musela se ušklíbnout, když viděla jeho překvapený obličej a došla k němu.
,,Ahoj," řekla mu, protože nevěděla, co říct. Sledovala tančící páry a cítila na sobě Severusův pohled.
,,Pěkné šaty."
,,Díky."
,,Ehm...moc...moc ti to...sluší," vykoktal a maličko se začervenal. Pousmála se.
,,Díky."
,,Víš-"
,,Ano?"
,,No, nechtěla-"
Větu ale nestihl doříct, protože se přihnal Karkarov s žádostí o tanec. Byla dost překvapená, ale ze slušnosti jeho žádost přijala.
•o jeden tanec později•
Merline, už nikdy, pomyslela si.
Tančit s Karkarovem byla ta nejhorší věc, jakou kdy mohla udělat.
,,Tak jaké to bylo?" poznamenal kousavě Severus.
Překvapeně k němu vzhlédla. ,,Tančit s Karkarovem? Už nikdy!"
Viditelně se mu ulevilo a tak se posadil vedle ní. Napila se ohnivé whisky a zamávala Dracovi, který seděl naproti. Mávnutí jí opětoval.
Milka vypila asi další tři ohnivé whisky, když se jí Severus zeptal.
,,Nechtěla bys jít na vzduch?" zeptal se. Ona souhlasila, a tak se spolu vytratili ven. I venku už bylo dost párů a chlapci si k sobě tiskli a nebo líbali své dívky.
Procházeli se po zasněžených pozemcích, na kterých nikdo nebyl. Blížili se pomalu k Zapovězenému lesu a ona se otřásla zimou.
,,Je ti zima?"
,,Taky by ti byla, kdybys na sobě měl šaty a takovéhle blbé boty," odsekla mu a opřela se o jeden ze stromů. Severus použil zahřívací kouzlo a jí bylo hned lépe.
,,Nesnáším plesy," procedil skrz zuby. Milka se uchechtla.
,,Jsme na tom stejně. Já taky nesnáším nošení šatů."
,,Přitom ti sluší. Hmm... Já nesnáším tupé studenty."
Pobaveně zakroutila hlavou nad touhle hrou 'já nesnáším'. Ale rozhodla se hrát provokativně.
,,Já nesnáším profesory, kteří pohrdají nebelvírskými studenty," zašeptala provokativně a položila mu ruce na ramena. Doufala, že ví, že to nemyslí vážně. Ta whisky zřejmě vzbuzuje nějakou odvahu.
ČTEŠ
Other Slytherin girl: Bonuses ✔
Fanfic🎄Chcete společně se mnou nahlédnout do vánočního světa Millie a jejích přátel? Tak na co čekáte! Několik vánočních jednodílovek od doby Pobertů až po novou generaci čeká jen a jen na vás! °°° ❤Valentýn. Den zamilovaných. Také jste zvědaví na Jameso...