Fata...

43 2 0
                                    

Era o zi de vara liniștita, copacii au început sa se scutere, fenomen cam ciudat in vara, nu-i așa?  Sunt ploi dese, mai mult picăturile de apa s-au transformat in grindina. In August nu e prea normal....
Damon se gasea la un bar...
Damon: Da-mi un pahar de....
Dany: Buna, Damon, crezi ca te-am uitat așa devreme?
Damon: Știu ca sunt foarte irezistibil, dar nu se va întâmpla.
Dany: Stiu eu ceva ce se va întâmpla...
Damon: Surprinde-ma!
Dany: Moartea ta! sune ea râzând si luându-i paharul din fata.
Damon: Hei, măcar dacă "mor" sa imi beau si eu ultimul pahar...
Dany ii da paharul, iar Damon o izbește , cu ajutorul paharului, pe Dany de masa. Damon vrea sa plece dar ceva si mai ciudat decât anotimpul se întâmpla. Un nor mare de fum si o femeie.... asta vedea Damon.
Femeia avea ochii verzi, pielea atât de albă încât se putea confunda cu zăpada, avea un par atât de lung încât atingea pământul... si avea un ruj foarte închis pe buze.
Damon: Cine naiba ești tu?
Fata: Damon.... Chiar nu sti cine sunt?!?
Damon: Nu cred....
Fata: Eu sunt sora celui cu care, mai demult ai facut un contract... iti amintești de fratele meu?
Damon: Cade.... (spune foarte încet)
Fata: Ei bine, eu sunt soara lui... iar tu l-ai omorât!
Damon: Asta fiindcă era o persoana ... cum sa spun eu mai drăguț .... era ...
Fata: Taci! Si tu nu erai mai nevinovat decât el!
Damon: Si tu ce o sa-mi faci? O sa ma obligi sa omor oameni, la fel ca fratele tău? întreabă sarcastic.
Fata: El te-a pus sa omori oameni rai!
Damon: Si tu ce o sa faci?
Fata: Nimic! Vreau sa iti mulțumesc din suflet ca l-ai omorât! Acum eu o sa pot controla lumea!
Damon: Asta a sunat diabolic...
Fata: In asta vei fi si tu implicat!

Dublura vol. 1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum