18.

45 15 0
                                    

'Εντάξει, πλάκα κάνω'

Αυτή η φράση έχει χαρακτεί στον εγκέφαλο μου από τη στιγμή που την είπε.

Θα σκέφτεστε πως πρέπει να χαίρομαι, αφού δεν ήθελα.

Η συνέχεια της ήταν προσβλητική

'Δε θέλω να κάνω κάτι μαζί σου'

Ρε, αν σου χώσω μια γονατια στα παπάρια, δε θα μπορείς να κάνεις κάτι, ούτε μαζί μου, ούρα με καμία.

Ναι, σκέφτηκα να τον αφήσω στείρο.

Σιγά μην κάθομαι εγώ να φοβάμαι κάθε φορά που κάποιο ψυχοπαθές πρώην πήδημα του Chris λέει πως γκαστρώθηκε και απειλεί με ψεύτικες εγκυμοσύνες.

Μωρέ, δεν πάνε να γαμηθουν;

Θα φροντίσω εγώ αν μην κάνει ποτέ παιδάκι με καμιά ψυχοτέτοια και θα του πω εγώ μετά αν θέλει ή δε θέλει να το κάνει μαζί μου.

Δε θα του σηκώνεσαι, του παπάρα.

Θυμάστε τότε που διαβάζετε εβδομήντα ώρες για τις εξεταστικές στην ιστορια;

Θυμάστε μερικές μέρες μετά που πήρατε το κωλογαμημένο κωλόχαρτο στο οποίο κρινόσασταν με βάση την επίδοση σας;

Θυμάστε όταν είδατε το οκταράκι με το οποίο ανταμίφθηκε η σκληρή δουλειά σας;

Θυμάστε όταν σας είπε η καθηγήτρια πως σας έβαλε τόσο μονο και μόνο για να περάσετε την τάξη ή όταν σας είπε με αυταρχικό τόνο 'Παιδί μου, αυτά δεν είναι πράγματα. Κάτσε, σε παρακαλω, να διαβάσεις. Θέλω να δω προκοπή. Φυσικά, θα σε βοηθήσω με το βαθμό σου για τις πανελλήνιες, αλλά δε γίνεται να μη διαβάζεις και να σου βάζω βαθμό. Κατανοώ το γεγονός των εξετάσεων, το διάβασμα που κάνετε και την κούραση που έχετε, αλλά δεν πρέπει να παρατάτε κι αυτά. Τι θα κάνεις αν δεν περάσει στις πανελλαδικές και πρέπει να φύγεις για το εξωτερικο; Ξέρεις πως εκεί ζητάνε απολυτήριο λυκείου;'

Θυμάστε όταν τις εξηγήσετε την περίπλοκη κατάσταση και δε σας πίστεψε, λέγοντας πως είστε τυχεροί που έχετε μεγάλη φαντασία;

Αν ναι, δεν ξέρω τι να πω.

Εγώ δε θυμάμαι κάτι.

Πάντα έγραφα 20!

Πάντως, μπορώ να κατανοήσω τα νεύρα που είχατε.

Κάτι τέτοια έχω κι εγώ τώρα.

Η ώρα είναι πέντε τα ξημερώματα κι εγώ κάθομαι με τον Chris στον καναπέ, ενώ έχουμε βάλει το "50 shades of black".

Only With HimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora