" Kanka çok acil bir durum var ama önce lütfen sakin ol!"
" Ya noldu çabuk söyle "
" Baban hastahaneye kaldırmışlar, durumu pek iyi değilmiş. "
" Ne!!! Nedenini biliyor musun? bari "
" Hayır ama acil gitmemiz lazım. "
" Taksi çağırıcam ben. Gerçi telefon yok sen ara Zeynep hadi "
" Tamam" dedi sadece.
Zeynep taksiyi aradıktan sonra okulun bahçesine gelen taksi ye binip zeynep " ..... Hastahanesi" dedi.
Yol boyunca telaşlıydım. Zeynep'de beni sakinleştirmeye çalıştı.
Ve sonunda geldik. Koşarak içeri girip, bir bayana sordum
"Acil olarak kaldırılmış HAKAN KURT görebilir miyim??? "
" Yoğun bakımda hanımefendi kusura bakmayın. "" Peki annem buradamı yani yanında gelen bir bayan var mıydı?? "
" Evet vir bayan vardı kantinin orada oturuyordu en son isterseniz bir bakın. "
Kadına teşekkür edip. Kantine gittim. Annemi gördüm ve en uç köşede oturuyordu.
" Anne!! " Deyip sarıldım sadece
" Kızım " dedi, sesi titriyordu.
Sarılmayı bırakıp.
" Anne babamiyideğil mi? " deyip oturduk ellerimi tutup.
" Evdeyken birden bayıldı doktorlar daha ne olduğunu söylemediler bile, bende bilmiyorum. "
" Sen gördün mü peki? "
" Hayır ama durumu pek iyi değildi sanırım. " dedikten sonra gözünden bir damla yaş döküldü, benim görmemem için hemen sildi.
Doktor geldi ve
" Hastamızın durumu şu anlık iyi. Bayılmasının nedeni ise sinir ve sitrestem dolayı onu 1 hafta boyunca bu tür şeylerden uzak tutmanız gerekecek. "
" Teşekkürler doktor bey. "dedi annem kısık bir sesle hemen ekleyerek.
" Görebiliyor muyuz? "Dedim
" Birazdan odaya alacaklar o zaman görebilirsiniz. "
Annemle merakla oturup bekledik. Ardından sedye ile babamı getirdiler hemen yanına gittik.
" İyi misin baba? "
" İyiyim prenses" dedi soluk bir sesle
" Eve git istersen." dedi babam
" Yok baba ben merak ederim olmaz. " dedin karşı çıkarak.
" Hadi prenses çok solmuşsun eve git en yakın zamanda eve dönücem beni böyle görmeni istemiyorum."
Fazla üstelemeyip.
"Görüşürüz o zaman "
Diyip öpücük atarak odadan çıktım. Bu arada Zeynep nerede neyse sonra konuşurum onunla.
Taksi çağırdım geldiğinde binip evi tarif ettim. Kafamı başlığa yaslayıp bugün olanları düşündüm ve hala Bora ya çok sinirliydim.
Eve geldim ücreti ödeyip arabadan indim.
Asansöre binip yukarı çıktım. Asansör açılır açılmaz yürüdüm ve birine çarptım.
Kafamı kaldırdığımda bu Korkut du.
"Ne işin var burda? " Dedim göz devirerek.
" Çantanı getirdim sadece , ayrıca teşekkürü hakediyorum bence"
"Çanta için teşekkür ederim. Ama diğeri için aynı şeyi diyemeyeceğim. " Diyip omzumu silkip ilerledim.
Kolumdan tutup
" Bak o çocukla konuşmanı istemiyorum Melis!! "
" Bunu sana soracak değilim hem senle daha tanışmadık bile. Zaten ne olduysa o Selin gerizekalısı yüzünden oldu. "
" O kızla aranda ne geçtiğini anlatsan keşke" dedi sesli nefes vererek.
" Bak Korkut sinirlerim bozuk ve kendimi iyi hissetmiyorum sırası değil anladın mı? " Diyerek geçiştirdim onu, aramdaki husumet onu ilgilendirmez ayrıca.
" Olanlardan haberim var. Geçmiş olsun Zeynep anlattı herşeyi"
"Zaten Zeynep söylemiştir burada oturduğumu saol . Neyse bay bay Korkut eve geçincem."
" Tamam sonra konuşuruz. "Diyip gülümsedi.
Kapıyı açıp içeri girerken bile bana bakıyordu. Birşe demeden içeri girdim yukarı çıkıp çantamı bırakım pijamalarımı giyip mutfağa ilerledim ve çok açtım.
Saat: 19.55
Yemekleri yedikten sonra günlüğümü yazıp uyuma kararı verdim.
Günlüğümü alıp yazmaya başladım.
Sevgili Günlük :
Bugün yine benim için hem yorucu hem de olaylı bir gündü.
Okula gittim. Derste Bora konuşmak istediğini söyledi zil çaldığında Borayla birlikte dışarı çıkıp bir banka oturduk. Bora bana sert çıkıştı ve bana Selin i hala bitiremediğini söyledi. Ya şok oldum resmen bir insan neden bu kadar salak olabilir. Kız oğlanı kullandı. Nedense bunu Bora anlamak mı yoksa algılamak mı? istemiyor. Buda benim daha çok sinirimi bozdu tabi . Zaten Selin i sevmiyorum bide üstüne üstlük bu olay.. Korkut bizi izleyip kavga çıkardı müdür y. Odasına çıktılar. Aslında Korkut un beni savunması hoşuma gitmedi değil. Ama her insanın hoşuna gider tabi bu durum Korkut a karşı bir şeyler hissetmiyorum yanlış anlamayalım. Olayı anlatmaya devam ediyim. Merdivenlerden yukarı çıkarken Zeynep telaşlıydı ve babamïn durumunun iyi olmadığını söyledi, hastahaneye gittik ve
Babamı yoğun bakımdan odaya aldılar durumu iyiydi sinirden olmuş galiba bunlar. B abamın ısrarı sonucu eve gittim Korkut la karşılaştık yani basbaya beni bekliyordu. Bana çantamı verdi ve Korkut un beni önemsediğini düşünüyorum bana öyle sorular sordu ki aklıma bazı şeyler geliyor ama saçmalama diyorum kendi kendime bunu seninle sonra paylaşıcam zaten...
Neyse yeter bu kadar. Görüşürüz acaba beni neler bekliyor..Evet okuyanlarım; 4. Bölümün sonundayız artık daha fazla yazmaya başladım be gerçekten uğraşıyirum destekleriniz benim için çok önemli desteklerinizi bekliyorum.😍😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ #wattys2017
Roman pour AdolescentsAşk alevlenecek mi ? Yoksa her şey tam tersine mi? Bitmiş birşey alevlenecek de bu hikaye de herkes yanacak mı? Her gün yazdım günlüğümü, yazmaya da devam edeceğim. Ama ne oldu bu günlük sayesinde prensimin zararına uğradım. Bu beni öyle yık...