Το τελος μας πλησιαζει για αυτο ο Μαρκος αποφασισε να περασουμε τις ποιο ρομαντικες στιγμες τις ζωης μας και ετσι και εγινε . Πρωτη μερα
Φτασαμε στο παρισι και χωρις καν να φτασουμε στο ξενοδοχιο αποφασισε οτι εχει να μου κανει μου εκπλιξη .. Βγηκαμε απο το ταξι και κατευθηνθηκαμε προς το μεγαλυτερο εμπορικο του παρισιου Galeries Lafayette
Ψωνισα σαν να μην υπαρχει αυριο μετα απο πολλες ωρες στο καταστιμα αποφασισαμε να παμε στο ξενοδοχιο και μετο που μπηκα στο δωματιο ειδα αυτοΟ Μαρκος με πειρε απο το χερι και με εβαλε να κατσω στην καρεκλα . Αιστανομουν να ειμαι το κεντρο του κοσμου του ....
Ερμινα : Αγαπη μου ποτε προλαβες και τα ετοιμασες ολα αυτα ;
Μαρκος: Εγω τα παντα προλαβενω για εσενα μωρο μου .
Σε ευχαριστω πολυ για ολα ειπε και εβγαλε ενα κουτακι .
Μην παει το μυαλο σας στον γαμο , οχι καλε απλα ενα κολιε με το ονομα μου ηταν τιποτα το ιδιεταιρο . Εγω θα πεθαωω δεν γινεται να με παντρευτει δεν θα το επιτρεψω εγω . Δεν θα μινει χηρος.... Σε τετοια ηλικια...
Δευτερη μερα
Ξυπνησα μονη μου στο δωματιο ενως πανεμορφου ξενοδοχιου . Ο Μαρκος μου αφησε ενα σημειομα που ελεγε οτι θα αργησει να γυρισει και να φαω πρωινο . Και αυτο εκανα και εγω παραγκιλα ενα πληρες μενου ..Ας μην ξεχαναμε ειμαι φαταουλας .... ΧιχιχιχιΑφου τελειωσα αποφασισα να βαλω ενα κολαν μια μπλουζα και τα αθλητοκα και να παω να κανω γυμναστικη στο τελειοτερο γυμναστιριο που θα μπορουσε να εχει καποιο ξενοδοχιο εκανα πολλες ωρες μεχρι που κουραστικα ανεβηκα στο δωματιο εκανα ενα ντουζ και ντυθηκα πηρα την τσαντα μου και πηγα στο πυργο του Αιφελ , εκει ειχαμε δωσει ραντευου με τον Μαρκο . Αφου εφτασα πηγα και καθησα σε μια καφετερια και παραγκιλα ενα μακιατο . Οσοι ωρα περιμενα τον καφε μου εγω απολαμβανα αυτο το μεγαλιο ομορφιας τον περιφιμο γνωστο παγκοσμιος , ως ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΙΦΕΛ.....
Επιτελους ηρθε ο τελιοτατος καφες μου και μεζι με αυτον ηρθε κι ενας γαλλος δεν πρεπει να ειναι πανω απο 23 και μα τι στο καλο κραταει;;; οοοο θεε ειναι μια πανεμορφη ανθοδεσμη
ESTÁS LEYENDO
ερωτευμενη με λαθος ατομο....
RomanceΟ έρωτας χρόνια δεν κοίτα λενε. Ο έρωτας δεν κοιτάει θεσεις τάξεις και καστες... Εκείνη μια όμορφη νεαρή μαθήτρια Εκείνος ένας όμορφος άντρας και συνάμα καθηγητής... Θα μπορέσουν να συνύπαρξουν; Θα ερωτευτούν παράφορα; Συγνώμη για την ορθογραφία. Εί...